SKF پخش

تماس و مشاوره

بلبرینگ کف گرد دو طرفه کویو

بلبرینگ کف گرد کویو

بلبرینگ کف گرد کویو : امروزه فروش بلبرینگ کفگرد کویو با توجه به تقاضای بسیار بالا، افزایش پیدا کرده است، در نتیجه مراکز زیادی برای دسترسی بهتر متقاضیان در سراسر نقاط کشور دایر شده‌اند که به صورت اختصاصی به فروش این محصول می پردازند، در نتیجه توانسته اند نیاز مصرفی مشتریان را به خوبی برطرف کنند و همچنین رضایت آنها را در زمینه‌های مختلف جذب کنند که یک وسیله بسیار مهم و حائز اهمیت در فروش این محصول می باشد.

این مراکز فروش با توجه به این که سال های زیادی در زمینه فروش این محصول فعالیت دارند، در نتیجه یک محصول با کیفیت و درجه یک را در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهند که طول عمر بالایی داشته و در نتیجه مصرف کنندگان با خرید آن می توانند طولانی مدت از این محصول استفاده کنند که خود از نظر اقتصادی برای مصرف کنندگان بسیار بهینه می باشد.

پخش بلبرینگ SKF

اگر قصد خرید بلبرینگ skf  را دارید حتما این لینک را دنبال نمایید

تاریخچه شرکت بلبرینگ کویو

تاریخچه شرکت بلبرینگ کویو

بلبرینگ کف گرد کویو توسط شرکت KOYO در سال ۱۹۲۱ توسط ایکدا تولید شده است که محصولات متنوع آن طیف بلبرینگ و رولبرینگ های مینیاتوری با قطر داخلی به کوچکی یک میلی متر و بلبرینگ های فوق العاده بزرگ با قطر بیرونی بیش از هفت میلیمتر را در بر می گیرد. همچنین این شرکت با بهره گیری از تکنولوژی های مدرن و استفاده از مواد جدید، انواع بلبرینگ ها که از جمله معروف‌ترین آنها بلبرینگ کف گردکویو می باشد تولید می نماید.

فعالیت این شرکت نیز به طور کلی در زمینه صنایع خودرو، کشاورزی و سوخت و ساز، صنایع سنگین فولاد و غیره می باشد. این شرکت دارای گواهینامهiso  در زمینه تولید انواع بلبرینگ و امکان فروش آن می باشد. این شرکت هر روز به فکر توسعه یافتن و پیشرفت بلبرینگ های اصل می باشد، در نتیجه در زمینه کاری خود بسیار موفق عمل نموده و با توجه به اینکه سفارشات بسیار زیادی دارد، سالانه چندین هزار نوع  از این محصول را تولید و به سراسر نقاط کشور ارسال می نماید.

پخش بلبرینگ SKF

اگر قصد خرید بلبرینگ ورولبرینگ اصل رادارید این لینک را دنبال نمایید

بلبرینگ کف گرد یک طرفه کویو چیست ؟

بلبرینگ کف گرد کویو  از نوع یک طرفه برای تحمل بار و موقعیت یک طرفه شفت مناسب می باشد و نباید به هیچ عنوان تحت نیروی شعاعی قرار بگیرد و بلبرینگ های کف گرد یک طرفه از قفسه به همراه ساچمه و یک واشر محفظه با شیار ساچمه و یک واشر با شیار ساچمه می باشند و این بلبرینگ ها به صورت های مختلفی مانند تخت، مسطح و قوسی شکل ساخته شده‌اند.

از شاخصه های بسیار مهم این نوع بلبرینگ ها عملکرد بالا و توانایی تحمل بار محوری و شعاعی قابل قبول می‌باشد که در کنار آن قیمت مناسبی نیز دارد.

بلبرینگ های کف گرد یک طرفه توانایی حفظ کارکرد استاندارد را در سرعت بالا دارند و همین موضوع توانسته است این محصول را به یکی از نام آشنا ترین قطعات در حوزه صنعت تبدیل کند.

این نوع بلبرینگ ها به صورت متریک با ابعاد میلیمتری و هم به صورت متریک عرضه می شوند و کاربرد آنها برای انتقال حرکت چرخشی در یک جهت می باشد. بلبرینگ تک ردیفه دارای ساختمانی با پیچیدگی کمتر و مکانیزم ساده تر می باشد و از این رو نصب و استفاده نمودن آن بسیار آسان خواهد بود.

اناع بلبرینگ کویو

اگر قصد خرید بلبرینگ کفگرد FAG را دارید حتما این لینک را دنبال نمایید

بلبرینگ کف گرد دو طرفه کویو چیست ؟

با توجه به اینکه بلبرینگ ها کاربرد بسیار زیادی را در زمینه‌های مختلفی دارند، در نتیجه سازندگان آن امروزه انواع مختلفی از آن را تولید نموده اند که هر کدام ویژگی و خصوصیات منحصر به فرد خود را دارد و از جمله این بلبرینگ ها، بلبرینگ کف گرد دو طرفه می باشد .

بلبرینگ کف گرد دو طرفه، بلبرینگی می باشد که قادر به انجام موقعیت دهی محوری شافت و تحمل بار محوری از دو طرف می باشد و نباید بار شعاعی به آنها وارد نمود. این بلبرینگ ها از واشر شافت و دو شیار ساچمه در دو طرف خود، دوسری قفسه و ساچمه و دو واشر محفظه تشکیل شده اند که مانند بلبرینگ تک ردیفه واشرهای محفظه می‌تواند به صورت مسطح و یا قوسی شکل باشد.

 این نوع بلبرینگ ها قابلیت تفکیک شدن دارند و انواع مختلف بلبرینگ های کف گرد با قفسه های فولادی و برنجی تولید می شوند.

جنس بدنه این نوع بلبرینگ ها می توانند از جنس فولاد پرس، برنج و یا فولاد ماشین کاری شده باشد. نحوه انتخاب این نوع بلبرینگ با توجه به میزان سرعت، میزان دقت، میزان سفتی و سختی، نوع آب بندی ، راه اندازی آسان و خیلی از موارد دیگر می باشد که حتما به این موضوع هنگام خرید باید دقت نمایید.

سایز و اندازه این نوع بلبرینگ متفاوت می باشد که هر کدام از آنها با توجه به نیاز مصرفی متقاضیان خریداری می گردد و از مزایای این نوع بلبرینگ ها، دوام بسیار بالای آنها و روغن کاری خوب آنها می باشد که دستگاه بدون هیچ ضربه و صدا کار می کند و بازدهی بالایی دارد.

ویژگی های بلبرینگ کف گرد کویو

مشخصات بلبرینگ کف گرد کویو بسیار ساده می باشد، به طوری که شما با داشتن اندک اطلاعات به راحتی می توانید نوع اصل آن را خریداری نمایید. بلبرینگ کف گرد کویو از پیشگامان صنعت در زمینه بلبرینگ بوده که تولید خود را تحت استاندارد و بر مبنای کیفیت بالا عرضه می نماید. این بلبرینگ دارای مراکز مختلفی در سوئد می باشد که با پیشرفت روزافزون آن خوشبختانه توانسته است در کشور های دیگر نیز مراکزی برای تولید داشته باشد، در نتیجه یکی از ویژگی های بلبرینگ کف گرد کویو داشتن سطح کیفی بسیار بالا بوده که به عنوان یک قطعه اصلی نیز به کار می رود.

ویژگی دیگر محصول این می باشد که هنگام تولید آن از فلزات گرانبها استفاده می کنند که پتانسیل بسیار بالایی دارند. از دیگر ویژگی این محصول، نحوه قرار گرفتن ساچمه ها می باشد، به گونه ای که کاملاً از فشار وارد شده جلوگیری نموده و در نتیجه کمتر دچار استحکام و خوردگی می شود که همین امر عمر محصول را نیز بالاتر خواهد برد و باعث می شود که بلبرینگ ها در استفاده مداوم به هیچ عنوان شکل ظاهری خود را از دست ندهند.

با توجه به اینکه این محصول از اصطکاک جلوگیری می کند، در نتیجه سایر قطعات را نیز ایمن نموده و به همین منظور قطعات دیگر نیز کیفیت خود را از دست نخواهند داد و دچار شکستگی نمی شوند.

روکش این محصول از بهترین فلز می باشد، به گونه‌ای بوده که در برابر رطوبت دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نشده و باعث می شود که بلبریگ ها بتوانند کاربرد و کارایی خوبی را در سال های زیاد داشته باشند.

از دیگر ویژگی این محصول می توان به رابطه مستقیم سطح تماس ساچمه استوانی با فشار کاری که بر روی چرخ دنده وارد می شود اشاره نمود که همین امر باعث می شود که سرعت آن کم نشود.

اناع بلبرینگ کویو

قیمت بلبرینگ کف گرد کویو

فروش بلبرینگ کف گرد کویو با توجه به این که کاربرد بسیار زیادی دارد، در بازار بسیار زیاد شده است که همین امر باعث شده است این محصول جایگزین محصولات مشابه خود شود . قیمت این محصول قطعاً به عوامل مختلفی بستگی دارد که هر کدام از عوامل نیز با توجه به نوسانات موجود در بازار قیمت متفاوتی دارند، در نتیجه نمیتوان قیمت دقیق و مشخصی از این محصول را بیان نمود.

نوع خرید این محصول بر روی قیمت تاثیرگذار بوده ، به گونه ای که اگر شما را به صورت عمده خریداری کنید قطعاً قیمت ارزان تری خواهد داشت و اگر آن را به صورت مستقیم از خود مراکز تهیه کنید، با توجه به اینکه دلال‌ها حذف می شوند در نتیجه با قیمت بسیار مناسبی می توانید آن را تهیه و استفاده کنید که از نظر اقتصادی مقرون به صرفه خواهد بود.

از عوامل دیگر که بر روی قیمت تاثیر گذار خواهد بود، نوع بسته بندی و همچنین کیفیت محصول است، به گونه ای که هر چقدر در تولید این محصول از مواد باکیفیت استفاده کنند، قطعاً قیمت آن بالاتر خواهد بود.

اشتراک گذاری مطلب

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *