SKF پخش

تماس و مشاوره

کاربردهای بلبرینگ SKF

کاربرد بلبرینگ FAG

 کاربرد بلبرینگ FAG: بلبرینگ fagیک برند معروف و شناخته شده می باشد که بیشتر افراد در کل دنیا با آن آشنا می باشند. کاربرد های بلبرینگ FAG در زمینه های مختلف بوده که همین امر باعث شده است که این محصول جایگزین مناسبی به جای محصولات مشابه خود شود و بیشتر افراد از آن استفاده نمایند.

این محصول کاربرد وسیعی را در ابزارهای مختلف مانند هر چیزی که می چرخد و دیسک های سخت رایانه و اسکیت ها و صنایع بزرگ و خیلی از موارد دیگر دارد. از دیگر کاربردهای این محصول استفاده نمودن در ایرباس می باشد و همچنین برای چرخ اتومبیل های سواری نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

پخش بلبرینگ SKF

اگر قصد خرید بلبرینگSKF  با ضمانت اصالت کالا را ددارید این لینک را دنبال نمایید

بلبرینگ تماس زاویه ای FAG

بلبرینگ و رولبرینگ چیست ؟

 کاربرد بلبرینگ FAG بالاخص انواعب لبرینگ های معتبر موجود در بازار  را میتوان با جرات گفت که یکی از قطعات پرکاربرد می باشد که در تمام صنایع مورد استفاده قرار می گیرد و و به تنهایی می تواند قطعات و اعضای دیگر را مدیریت کند. اگر شما یک بلبرینگ باکیفیت داشته باشید می توانید از تمام آسیب هایی که جبران ناپذیر هستند، به خوبی جلوگیری نمایید.

بلبرینگ و رولبرینگ دارای طرح های مشابه هستند اما تفاوت هایی با همدیگر دارند، از جمله آنها تفاوت در مقاومت این دو محصول می باشد که بلبرینگ ها می توانند بارهای شعاعی و محوری را تحمل کنند اما رولبرینگ ها قادر می باشند که بارهای شعاعی را تحمل نمایند

 کاربرد بلبرینگ FAG و انواع آن

کاربرد های بلبرینگ FAG چیست؟

این محصول بیشتر در زمینه صنایع خودرو و پتروشیمی، مواد غذایی و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد و امروزه کاربرد این نوع بلبرینگ ها بسیار زیاد بوده و توانسته است با عملکرد خود در صنایع مختلف نقش آفرینی نماید که شاید برای بسیاری از افراد جالب باشد.

از دیگر کاربرد بلبرینگ FAG استفاده نمودن در دوربین های چرخشی می باشد که علت آن کیفیت بالای آن بوده و در زمینه های پزشکی مخصوصا تجهیزات پزشکی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد که کاربرد های متفاوتی دارد. این محصول توانسته است در زمینه صنایع کشاورزی نیز مورد استفاده قرار بگیرد و در بسیاری از وسایل از جمله تراکتور توانسته است کاربرد فوق‌العاده‌ای داشته باشد و کاربرد دیگر آن در بخش فضایی و هوانوردی بوده که می‌تواند به عنوان یک عامل محرک نقش اصلی را در بخش فضایی ایفا نماید.

فروش رولبرینگ و بلبرینگ و انوع آن

جهت خرید بلبرینگ ناچی حتما این لینک را دنبال نمایید

کاربرد بلبرینگ FAG ومزایای آن

تاریخچه ی بلبرینگ FAG

این بلبرینگ در شهر آلمان به کمک یک کمپانی ساخته شده است و بعد از مدتی برادران شفلر دور هم جمع شدند و توانستند پایه و اساس این شرکت را بنا کنند و در ابتدا توسط دستگاه‌های متوسط توانستند حجم کمی از این نوع بلبرینگ ها را تولید نمایند که در ابتدای این کار موفق نبودند و کم‌کم با تحقیق و آزمایش توانستند یک محصول با کیفیت را وارد صنعت نمایند.

در ابتدا کاربرد بلبرینگ FAG از جنس چوب ساخته شد و در مدت بسیار کمی در صنایع نقش‌آفرینی نمود ولی به دلیل نداشتن توان بالا، کم کم به جنس آلیاژ درآمد و توانست در انواع و شکل های مختلف و مدرن پا به عرصه صنعت بگذارد. این نوع بلبرینگ ها قبل از این که از جنس آلیاژ وارد بازار شوند، از جنس برنز بودند ولی این جنس نتوانست سرعت را در ماشین ها افزایش دهد و با چرخش فراوان سریعا داغ می شد. 

کاربردی بلبرینگ FAG و ویژگی های آن

ویژگی های بلبرینگ FAG

 کاربرد بلبرینگ FAG بسیار زیاد وجنس این محصول از استیل می باشد و در برابر هرگونه واکنش می تواند عمل فوق العاده ای از خود نشان دهد که همین امر باعث می‌شود که عمر این محصول طولانی تر شود.

از دیگر ویژگی های این محصول این می باشد که در سایز های کوچک و بزرگ طراحی شده است که هر کدام از آنها برای خودروهای مخصوص مورد استفاده قرار می‌گیرد، در نتیجه تنوع در این محصول می‌تواند راه انتخاب را برای مصرف کنندگان آسان تر نماید.

از دیگر ویژگی های این محصول، نصب سریع آن می‌باشد که هر فرد به راحتی می تواند آن را به تنهایی نصب کند و همچنین از بروز صداهای بی جا و ایجاد رسوب نیز به خوبی جلوگیری خواهد نمود. این نوع بلبرینگ ها تاریخ انقضای طولانی مدت دارند و افراد با خرید آن علاوه بر این که می توانند طولانی مدت از این محصول استفاده کنند، دارای یک محصول با کیفیت و قیمت مناسب نیز می شوند.

بلبرینگ ها کارایی بسیار خوبی را در سرعت های بالا و کم دارند، همچنین تحمل آنها در برابر گرمای بیش از حد نیز بسیار زیاد می باشد، در نتیجه با کارکرد بالا دچار ساییدگی و خوردگی نمی شوند و همچنان ظاهر اولیه خود را حفظ خواهند نمود.

از ویژگی های منحصر به فرد این بلبرینگ ها می توان به تحمل فشارهای بالا اشاره نمود و این نوع بلبرینگ ها حرکت دو قطعه بر روی یکدیگر را آسان نموده و در نتیجه دوام قطعات را نیز افزایش خواهند داد.

روانکاری و همچنین آب بندی مناسب این محصول نیز از دیگر ویژگی‌ها است ، همچنین استفاده از مواد اولیه مرغوب در هنگام ساخت و کارایی بالای آن درهنگام شرایط بحرانی، از ویژگی های دیگر آن می باشد.

بلبرینگ تماس زاویه ای FAG

جهت خرید انواع بلبرینگ ها این لینک را دنبال نمایید

انواع بلبرینگ یک طرفه

نحوه ی انتخاب بلبرینگ FAG

نحوه انتخاب بلبرینگ FAG باید با توجه به  کاربرد بلبرینگ FAG آن صورت گیرد و در نتیجه شما قبل از خرید باید این موضوع را در نظر بگیرید که می خواهید این محصول را در چه زمینه ای مورد استفاده قرار دهید، به طور مثال اگر شما می خواهید بلبرینگ را در ماشین های سنگین مورد استفاده قرار دهید، قطعا نحوه انتخاب متفاوت تری نسبت به بلبرینگ هایی دارد که شما می خواهید در خودروهای سبک استفاده کنید.

به شما توصیه می کنیم که حتماً از یک فرد کاربلد در هنگام خرید مشاوره بگیرید که بتوانید یک بلبرینگ را مطابق با مصرف خود خریداری کنید، زیرا در صورت مناسب نبودن بدون استفاده خواهد بود که قطعا از نظر اقتصادی نیز برای شما خوب نخواهد بود.

فروش رولبرینگ و بلبرینگ و ویژگی های هریک

روش تشخیص بلبرینگ FAG اصل و تقلبی

اگر شما قصد خرید بلبرینگ FAG اصل را دارید، و  کاربرد بلبرینگ FAG را بدانیدحتما باید از مکان های معتبر و سرشناسی که سال های زیادی در فروش این محصول تخصص و مهارت کافی دارند مراجعه نمایید. داشتن اطلاعات لازم در مورد اصل و تقلبی بودن این محصول در هنگام خرید یکی از مهم ترین مسائل می باشد که شما باید آشنایی کافی را داشته باشید.

روش تشخیص بلبرینگ FAG اصل و تقلبی به چند صورت می باشد که اولین روش تشخیص آن جنس بدنه این محصول بوده، به گونه ای که باید از جنس آلیاژ محکم باشد که مقاومت لازم را در برابر رطوبت و خیلی از عوامل دیگر داشته باشد.

از دیگر روش ها برای تشخیص اصل و تقلبی بودن این محصول، وزن آن می باشد، به گونه ای که باید دارای وزن متعادل باشد، در نتیجه نباید بسیار سبک و یا بسیار سنگین باشد که هنگام خرید حتما به این نکته توجه نمایید.

روش بسته بندی محصول نیز می تواند تا حدی به شما در اثر تقلبی بودن محصول کمک کنید، به گونه ای که نوع اصل این محصول دارای نشان استاندارد می‌باشد و علاوه بر آن بر روی این محصول شناسه و کد های خاصی وجود دارد که این کدها حتماً باید روی محصول درج شده باشند.

نحوه تشخیص بلبرینگ SKF

قیمت انواع بلبرینگ FAG

در بازار شما شاهد فروش انواع مختلفی از بلبرینگ FAG می باشید که هر کدام دارای قیمت های مختلفی می باشند. قیمت بلبرینگ آلمانی به عوامل مختلفی از جمله نوع بسته بندی و.. بستگی دارد که به صورت مستقیم و غیرمستقیم بر روی قیمت این محصول تاثیرگذار خواهند بود.

خرید انواع مختلفی از این نوع بلبرینگ ها به صورت عمده نیز می‌تواند بر روی قیمت تاثیرگذار باشد، به گونه ای که اگر شما آن را به صورت عمده خریداری کنید، قطعاً دارای قیمت مناسب تری خواهد بود.

شما برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت این محصول و کاربرد بلبرینگ FAG می توانید به صورت مستقیم به سایت ما مراجعه کنید که تمام مشخصات این محصول از جمله قیمت آن نیز درج شده است که تمام نرخ آن کاملاً به روز و دقیق است .

پیشنهاد میکنیم مقاله بلبرینگ استیل را نیز مطالعه فرمایید!

پیشنهاد میکنیم مقاله بلبرینگ استیل را نیز مطالعه فرمایید!

اشتراک گذاری مطلب

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *