SKF پخش

تماس و مشاوره

بلبرینگ شیار عمیق

فروش بلبرینگ شیار عمیق

فروش بلبرینگ شیار عمیق: بلبرینگ ها جزء مجموعه بیرینگ های غلطشی می باشند. بلبرینگ شیار عمیق یکی از انواع بلبرینگ ها است که بسیار کاربردی می باشد و در صنایع مختلف کاربرد دارد. این محصول با برند های مختلف تولید می‌شود و عرضه بازار و مراکز فروش می شود و دارای بیشترین دامنه کاربرد در تمامی صنایع سنگین و سبک در میان انواع دیگر می باشد و دلیل اصلی این است که اولین سری از بلبرینگ ها است که به صورت تولید انبوه وارد صنعت همه کشورها شد.

کاربرد این محصول در زندگی همه افراد به قدری زیاد است که اگر به اطراف خود نگاه کنید متوجه خواهید شد، مثلاً در جاروبرقی کمک می کند تا به راحتی و با سرعتی بیش از دو هزار دور در دقیقه بچرخد و عمل مکش را به درستی انجام دهد یا در ماشین لباسشویی، چرخ گوشت، آبمیوه گیری، خودرو، کولر، صنایع مختلف، کارخانه و شرکت ها و.. مورد استفاده قرار می گیرد و بسیار پر مصرف است.

فروش بلبرینگ شیار عمیق

بلبرینگ شیار عمیق چیست؟

در رابطه با فروش بلبرینگ شیار عمیق یکی از پرمصرف‌ترین بلبرینگ ها در صنایع مختلف می باشد. این محصول دارای ساختمان ساده بوده و نگهداری و تعویض آن کار آسانی است. بلبرینگ شیار عمیق خود دارای اجزای مختلفی از جمله ساچمه، رینگ داخلی، رینگ خارجی و قفسه می باشد. این محصول به صورت یک ردیفه و دو ردیفه ساخته می شود و دارای ویژگی های مناسبی می‌باشد.

بلبرینگ شیار عمیق دارای اصطکاک و سایش پایین بهینه سازی شده، جهت صدای بسیار کم و بدون لرزش و سرعت چرخش بسیار بالا می باشد. بلبرینگ شیار عمیق می تواند بارهای شعاعی و محوری را به خوبی تحمل کند و همچنین روش نصب سریع و آسانی دارد.

امروزه استفاده از بلبرینگ در بازار بسیار زیاد شده است و بلبرینگ ها نقش مهم و اساسی را در صنعت دارند و باید خریدار این محصول را با شناخت کامل و آگاهی زیاد خریداری کند. شما می توانید با متخصصین و کارشناسان ما در این زمینه مشورت کنید و برای خرید این محصول از نمایندگی فروش ما خریداری کنید. ما این محصول را با تضمین در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهیم و با کیفیت عالی توزیع و عرضه می کنیم.

فروش بلبرینگ شیار عمیق و انواع آن

ویژگی های بلبرینگ شیار عمیق

باید بدانید  که فروش بلبرینگ شیار عمیق   کاربرد زیاد و پرمصرف ترین بلبرینگ در صنایع محسوب می شود و دارای ویژگی های مختلفی می باشد از جمله کیفیت، ظرفیت تحمل بار زیاد، اصطکاک کم و کاربرد بدون صدا می باشد.

از ویژگی دیگر این محصول این است که از نظر هزینه و کارکرد بسیار مقرون به صرفه می باشد. از مشخصات و ویژگی های دیگر این محصول داشتن شیار ساچمه عمیق در سطح رینگ های این بلبرینگ، داشتن همخوانی دقیق بین شیار و ساچمه، تحمل بار شعاعی و تحمل بار محوری می باشد.

این محصول در کارخانه گریس کاری می شود و هنگام نصب و جا زدن از گرم کردن، گریس کاری و شستن آن صرف نظر کنید. بلبرینگ شیار عمیق کاربرد بسیار گسترده ای در صنعت و خودروهای سواری و باربری نیز دارد.

پخش بلبرینگ SKF

اگر قصد خرید بلبرینگSKF  با ضمانت اصالت کالا را ددارید این لینک را دنبال نمایید

فروش رولبرینگ و بلبرینگ و نحوه عملکرد آن

انواع بلبرینگ شیار عمیق

در رابطه با فروش بلبرینگ شیار عمیق انواع مختلفی دارد و انواع بلبرینگ شیار عمیق عبارتند از  بلبرینگ شیار عمیق یک ردیفه با شیار جازنی ساچمه، بلبرینگ شیار عمیق ساچمه خور، بلبرینگ شیار عمیق با خار فلزی چفت کننده که با قرار دادن یک خار چفت کننده در آن بلبرینگ از لحاظ تثبیت محور با حداقل مقدار فضای اشغالی تثبیت یا محکم می شود.

بلبرینگ شیار عمیق دو ردیفه یکی دیگر از انواع بلبرینگ شیار عمیق است و زمانی که قدرت تحمل بلبرینگ شیار عمیق کافی نباشد، مورد استفاده قرار می گیرد.

بلبرینگ شیار عمیق فلنج دار یا لبه دار یکی دیگر از این محصول است که یک یاتاقان شعاعی با فلنج برجسته است که در یک طرف سطح حلقه بیرون می باشد. بلبرینگ شیار عمیق فلنج دار ظرفیت حمل بار شعاعی بالاتری نسبت به یاتاقان های مربوطه بدون پر کردن اسلات دارند.

این محصول نیز مانند خیلی از محصولات دیگر با برندهای مختلف و معروف ساخته شده است و بسیار کاربردی است و شناخت آن حائز اهمیت می باشد.

فروش بلبرینگ شیار عمیق و کاربرد آن

کاربرد های بلبرینگ های شیار عمیق

دلیل  فروش بلبرینگ شیار عمیق و استفاده از بلبرینگ شیار عمیق طراحی ساده و قابل تفکیک پذیری، توانایی و قدرت کارکرد سرعت های بالا، استحکام در زمان کارکرد و نیاز نداشتن به نگهداری و تعمیرات و.. است. این محصول در صنعت از کشیده شدن دو جسم به یکدیگر جلوگیری می کند و بهتر است بدانید که بدون استفاده از این محصول امکان انجام بسیاری از کارها ممکن نخواهد بود.

کاربرد دیگر بلبرینگ شیار عمیق این است که می توانیم اصطکاک میان دو جسم را به کمترین مقدار ممکن برسانیم.

به طور کلی بلبرینگ ها در لوازم پزشکی، نساجی، لوازم خانگی، خودروها، صنایع سبک و سنگین، شرکت ها و کارخانجات و بسیاری از وسایل دیگر کاربرد مهمی دارند و همچنین بدون وجود این قطعه مهم کاری انجام نمی شود.

اگر شما هموطنان عزیز می خواهید با کاربرد و کارایی دیگر این محصول به طور کامل آشنا شوید می توانید با کارشناسان و مشاورین ما در این سایت ارتباط داشته باشید و این افراد با سابقه فراوان و بسیار کارآمد در اختیار شما قرار می گیرند و به انواع سوالات شما به نحو احسن پاسخ می دهند.

فروش رولبرینگ و بلبرینگ و انوع آن

جهت خرید بلبرینگ ناچی حتما این لینک را دنبال نمایید

فروش بلبرینگو رولبرینگ و ویژگی های آن

معنی پسوند های بلبرینگ های شیار عمیق

پسوند های بلبرینگ شیار عمیق هر کدام نشان دهنده شماره خاصی است و معمولاً در شماره اصلی که نشان دهنده نوع و اندازه ابعاد آن ها می باشد، دارای پسوند نیز می باشند. هر پسوندی بیانگر ویژگی خاصی در طراحی داخلی و بیرونی بلبرینگ ها است.

پسوند ها در نامگذاری این محصول نقش مهمی دارند و اگر شما با پسوند این محصول به درستی آشنا شوید، می توانید انتخاب صحیح و درست از بلبرینگ ها را داشته باشید، به طور مثال پسوند A بستگی به نوع و سری بلبرینگ ها دارد و در بعضی از بلبرینگ هایی که در طراحی خود از تنوع زیاد برخوردار هستند، به طور ثابت در شماره بلبرینگ قرار می گیرد.

پسوند A زاویه تماس ۲۵ درجه در بلبرینگ های یک ردیفه تماس زاویه ای را نشان می دهد.

پسوند N به معنی وجود جای خار در بلبرینگ است و NR یعنی وجود خار روی حلقه خارجی.

پسوند M به معنی شبکه برنجی ماشین کاری شده می باشد.

پسوند TN شبکه فییری را نشان می‌دهد و MB شبکه برنجی را نشان می دهد و همچنین بسیاری از پسوند های دیگر بر روی این محصول وجود دارد که همه افرادی که در این کار مشغول هستند و استفاده می کنند، باید با آنها آشنا شوند.

بلبرینگ شیار عمیق کاربردهای متفاوتی دارد و دارای خصوصیات خاص خود است که هر نوع بلبرینگ در جای مخصوص خود مورد استفاده قرار می گیرد

شما در حال خواندن فروش بلبرینگ شیار عمیق می باشید

خرید بلبرینگ کویو اصل

انواع جنس های بلبرینگ شیار عمیق

قبل از خرید  و فروش بلبرینگ شیار عمیق خالی از لطف نیست که بدانید بلبرینگ شیار عمیق از مواد اولیه خام و با کیفیت ساخته می‌شود و از استحکام بالایی برخوردار می باشد. جنس بلبرینگ شیار عمیق معمولاً از فولاد است، بنابراین این محصول از جنس ورق فولادی پرس کاری شده ساخته شده که پسوند خاصی در شماره فنی بلبرینگ ها ندارد.

بعضی از بلبرینگ ها از جنس ورق برنجی پرس کاری شده که دارای پسوند خاصی است، تولید می شوند و بعضی بلبرینگ های شیار عمیق از جنس پلی آمید ساخته می شوند. به طور کلی می توان گفت که بلبرینگ ها از فولاد، برنج و پلی آمید مقاوم ساخته می شوند و دارای طراحی ساده، همه کاره و مستحکم و قابلیت سرعت بالا می باشند.

این محصول تحمل بارهای شعاعی و محوری را دارد و در برابر ضربات، سایش ها و گرمی و سردی مقاوم می باشد.

بلبرینگ شیار عمیق همان طور که از نامش پیداست، دارای شیار عمیق و ظاهر ساده است که می تواند با سرعت بالایی به چرخش خود ادامه دهد و به نوع کلی به یک ردیفه و دو ردیفه تقسیم بندی می شود. جنس و کارکرد این محصول به صورتی است که در زمان چرخش هیچ صدایی از خود تولید نمی کند و بلبرینگ های شیار عمیق مقاوم و دارای عمر طولانی می باشند.

روانکار این نوع بلبرینگ، گریس می باشد و گریس کاری باعث طول عمر زیادتر بلبرینگ ها می شود. این محصول طراحی بسیار ساده ای دارد و مناسب بودن آن برای سرعت بالا و محکم بودن در حین کارها، نیاز به تعمیر و نگهداری ندارد و تحمل بار شعاعی در سرعت های بالا را دارد.

بلبرینگ تماس زاویه ای FAG

جهت خرید انواع بلبرینگ ها این لینک را دنبال نمایید

کاربردهای بلبرینگ SKF

مزایای استفاده از بلبرینگ شیار عمیق

فروش بلبرینگ شیار عمیق و استفاده از بلبرینگ شیار عمیق دارای مزایای بی‌نظیری است از جمله اینکه نسبت به سایر بلبرینگ ها به روانکاری کمتری نیاز دارد، شیار های موجود در حلقه های خارجی و داخلی بلبرینگ دارای عمق زیادی است که بارهای سنگین را تحمل می‌کند.

این نوع بلبرینگ ها ساده هستند و از لحاظ قیمت بسیار مناسب تر می باشند.

از مزایای دیگر استفاده از این نوع بلبرینگ این است که عمر طولانی تری نسبت به سایر بلبرینگ ها دارد.

خرید بلبرینگ شیار عمیق در سایت ما بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. ما این محصول را با تضمین و با کیفیت عالی در اختیار مصرف کنندگان و متقاضیان قرار می دهیم و هدف ما از توزیع و پخش این محصول، رضایت مشتریان عزیز است. این نوع بلبرینگ عمق بسیار زیادی دارد و همچنین شیار های گوناگونی بر روی این محصول وجود دارد، بنابراین سرعت چرخش بالا، صدای کم، لرزش بسیار کم در حد صفر، نصب آسان و استفاده راحت، نیاز بسیار کم به نگهداری و تعمیر، ظرفیت بار محوری و شعاعی، قابلیت چرخش در دو محور راست و چپ و.. از مزایای دیگر استفاده از این محصول می باشد.

اشتراک گذاری مطلب

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *