SKF پخش

تماس و مشاوره

کاربرد بلبرینگ FAG ومزایای آن

خرید بلبرینگ FAG اصل

خرید بلبرینگ FAG اصل بلبرینگ FAG زیر مجموعه ی گروه شفلر است که به یک شرکت آلمانی متعلق می‌ باشد. این کمپانی در سال ۱۹۴۲ توسط برادران شفر راه‌ اندازی و تاسیس شد که زمینه ی فعالیت آن به تولید رولبرینگ و بلبرینگ در صنایع گوناگونی همچون هوا فضا و خودرو سازی مربوط می‌ باشد.

شرکت بلبرینگ فاگ از فناوری های جدید و مدرنی در راستای رسیدن به بالا ترین سطح اقتصادی استفاده می‌ کند و از تخصص و دقت بالا در کار برخوردار است، همین امر باعث شده‌ است تا حجم بالایی از تولیدات بلبرینگ‌ های مختلف در سطح جهانی را به‌ عهده بگیرد که بیشترین میزان آن به بخش خودرو مربوط است.

رولبرینگ skf

پیشنهاد میکنیم مقاله رولبرینگ SKF را نیز مشاهده نمایید ما در این مقاله اطلاعات کاملی در مورد رولبرینگ داده ایم!

خرید بلبرینگ FAG اصل

خرید بلبرینگ FAG

خرید بلبرینگ FAG اصل پیش‌ از خرید هر چیزی شما باید اطلاعات جامع و کاملی را راجع‌ به محصول خاصی که مورد نظرتان است داشته باشید، به‌ طور مثال برای خرید بلبرینگ و رولبرینگ شرکت FAG باید از کارکرد و نوع استفاده‌ ای که می‌ خواهید از این قطعه داشته باشید کاملاً آگاه بوده و بر اساس پارامتر هایی مانند میزان و نوع بلبرینگ که شعاعی است یا محوری و مقدار باری که می‌ توانند تحمل کنند، فضایی که بلبرینگ یا رولبرینگ به خود اختصاص می‌ دهد و قطر شفت‌ ها و غیره از کاتالوگ‌ های موجود که در نمایندگی‌ های این برند وجود دارد نوع خاص بلبرینگ خود را انتخاب کنید.

هر برند بلبرینگ به دلیل ویژگی‌ های خاصی که دارد می‌ تواند مشتری‌ های زیادی را به خود جذب نماید، بلبرینگ FAG هم از این قاعده مستثنی نیست و دارای ویژگی‌ های خاصی است که توانسته‌ است به‌ راحتی مشتریان مختلف را تحت تاثیر قرار دهد تا این محصول با کیفیت را برای خود شان خریداری کنند.

از جمله مواردی که می‌ توان جزو دلایل انتخاب برند FAG دانست عبارت هستند از:

  • آب‌ بندی و روانکاری عالی.
  • برخورداری از طول عمر بالا.
  • استفاده از متریال مرغوب و با کیفیت در ساخت بلبرینگ.
  • حفظ کاربری و کیفیت بلبرینگ.
  • سخت کاری برای زیاد شدن مقاومت سایشی برینگ و ساچمه.
نمایندگی SKF

پیشنهاد میکنیم مقاله نمایندگی SKF را نیز مشاهده نمایید ما در این مقاله اطلاعات کاملی در مورد نمایندگی داده ایم!

خرید بلبرینگ FAG

بهترین محصول کمپانی بلبرینگ FAG

خرید بلبرینگ FAG اصل اگر شما به‌ دنبال یک محصول با کیفیت هستید و می‌ خواهید از میان انواع بلبرینگ‌ های متنوع برند آلمانی FAG را انتخاب نمایید به شما خواهیم گفت که تولید و ساخت برینگ هایی با بالانس فوق دقیق جهت کاربرد های هوا فضا و برای چرخ‌ های خودرو های سواری و نیز برای توربین‌ های بادی یاتاقان هایی بزرگ که دارای قطر خارجی بیشتر از ۴ متر هستند بهترین محصولات این برند تجاری و جزو نامبر وان ترین ها می‌ باشند که با خرید این محصولات رضایتی صد در صدی را تجربه خواهید کرد.

فروش بلبرینگ تقلبی FAG

 در قسمت‌ های قبلی اشاره کردیم که برای خرید بلبرینگ FAG آلمانی باید یا محصول را به‌ خوبی بشناسید و از معرفه هایی که دارند بتوانید اصل را از تقلبی تشخیص دهید و یا اینکه اطلاعات و دانش خوبی راجع‌ به این مسئله داشته باشید تا در هنگام خرید دچار اشتباه نشوید و سرتان کلاه نرود!

 حال با بیانی ساده‌ تر این‌ موضوع را برایتان شرح خواهیم داد: شناسه ی بلبرینگ‌ های غیر اصلی و تقلبی برخورداری از دو ویژگی ساده است که عبارت هستند از: – قیمتی ارزان داشتن. – کیفیت پایین محصول که هر دو خصیصه در محصولات فیک وجود دارد و تنها به دلیل شباهت غیر واقعی با محصول اصلی بسته‌ بندی می‌ شوند و در دسترس مشتریان قرار می‌ گیرند.

کمپانی بلبرینگ FAG و دیگر برند های بلبرینگ به‌ صورت روزانه و از طریق دریافت ایمیل‌ های ناخواسته از سمت تامین‌ کنندگان غیر قانونی آن‌ هم بیشتر از کشور چین به توزیع‌ کننده‌ های محلی تحویل داده می‌ شود.

کار آنها این است که قسمتی از هزینه‌ های محصولی که از اعتبار برخوردار است را ارائه می‌ دهند و مدت‌ زمان فرآوری و تحویل محصول بسیار اندک است و شباهت زیادی به بسته‌ بندی محصولات اصل دارد. درست است که به‌ لحاظ ظاهری و حتی مارکی که بر روی جعبه خورده‌ است با نمونه ی اصلی محصول تفاوتی ندارد.

 اما حقیقت این است که محصولی که در دست دارید بسیار بی‌ کیفیت است و با استفاده از فرایند های سطح پایین و موادی نامرغوب ساخته‌ شده است و به دست شما رسیده‌ است. متأسفانه مشکل اصلی اینجا است که بسیاری از افراد با وجود آگاهی از تقلبی بودن محصول و صرفاً به دلیل داشتن قیمتی ارزان و پایین آن را خریداری می‌ نمایند و به پیامد های ناشی از کیفیت پایین محصولات تقلبی و غیر اصلی فکر نمی‌ کنند و این‌ موضوع سوای از افرادی است که در هنگام خرید دچار اشتباه می‌ شوند و تنها به دلیل نا آشنایی و نداشتن آگاهی خوب نمی‌ توانند محصولات اصلی را شناسایی کنند.

پیشنهاد میکنیم مقاله کریس SKF را نیز مشاهده نمایید ما در این مقاله اطلاعات کاملی در مورد گیریس داده ایم!

فروش بلبرینگو رولبرینگ و راه تشخیص آن

راهکار برند اف آ گ در شناسایی بلبرینگ اصلی از تقلبی

خرید بلبرینگ FAG اصل

  • اتحادیه ی جهانی برینگ یا WBA و کمپانی شفلر در گام اول به همگان توصیه می‌ کنند که کاربران و فروشندگان تنها از شبکه ی مجاز توزیع بلبرینگ فاگ که بدون هیچ واسطه‌ ای و به شکل کاملاً مستقیم محصولات اصلی اف آ گ را از شرکت شفلر دریافت کنند که در این زمینه می‌ توانید از خدمات پس‌ از فروش شرکت، ضمانت‌ نامه‌ های محصول و نیز مشاوره ی تخصصی کارشناسان شفلر بهره‌ مند گردید.
  • – گروه تجاری شفر با ارائه ی یک پلیکیشن به نام ORIGIN CHECK کاری کرده‌ است تا هنگامی‌ که خریدار در زمان انتخاب محصول تردید نماید و با بررسی‌ های ظاهری دچار شک در اصالت محصول شود که آیا امکان دارد بلبرینگ انتخابی او تقلبی باشد یا خیر می‌ تواند به‌ راحتی با استفاده از این برنامه نسبت‌ به اصل یا تقلبی بودن محصول اف آ گ اطمینان پیدا کند.

آسوده‌ خاطر باشید که این اپلیکیشن کاملاً رایگان برای استفاده در سیستم عامل‌ های اندروید و ای او اس و به زبان انگلیسی و آلمانی در دسترس مشتریان گرامی قرار داده‌ شده است.

راهکار برند اف آ گ در شناسایی بلبرینگ اصلی از تقلبی

کار با اپلیکیشن ORIGIN CHECK

خرید بلبرینگ FAG اصل – کاربر پس‌ از نصب این برنامه و وارد شدن به آن DMC موجود بر روی بسته‌ بندی بلبرینگ را اسکن می‌ کند تا برنامه اطلاعات لازم در این زمینه را به مشتری ارائه دهد. بلافاصله با دادن کد توسط شما برنامه اعلام می‌ کند که آیا این کد وارد شده در پایگاه داده شفلر وجود دارد یا خیر؟ سپس می‌ توانید تصمیم خود را نهایی کنید.

– اگر یکی از کد های وارد شده اعتبار داشته باشد ولی قبلاً چندین مرتبه اسکن شده باشد کاربر بعد از آن بر اساس یک سری از معیار های تعیین‌ شده اخطار دریافت خواهد کرد.

– در این‌ صورت یا اگر به‌ وضوح صحت کد تایید نشود این اپلیکیشن به شما اجازه می‌ دهد تا با گرفتن عکس از محصول مورد نظر خود بررسی‌ های لازم را انجام دهید.

کار با اپلیکیشن ORIGIN CHECK

نمایندگی فروش بلبرینگ فاگ در ایران

خرید بلبرینگ FAG اصل به‌ علت تحریم‌ های بسیاری که در کشور ایران وجود دارد برند اف آ گ نمایندگی انحصاری در داخل کشور ندارد ولی نگران این مسئله نباشید چرا که این دلیل باعث نمی‌ شود تا شما نتوانید از محصولات این برند تجاری مرغوب استفاده نمایید و یا اینکه امکان دسترسی محصولات اورجینال گروه شفلر برای شما میسر نباشد.

به‌ عبارت‌ دیگر شما می‌ توانید با خرید از مراکز معروف و شناخته‌ شده که از اعتبار زیادی در این زمینه برخوردار می‌ باشند خرید خود را انجام دهید و اطمینان داشته باشید که محصول خریداری‌ شده توسط شما اصل است و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

مراکز معتبر زیادی در سراسر کشور هستند که بلبرینگ‌ های اورجینال و اصل را در اختیار مشتریان خود قرار می‌ دهند و با ارائه ی ضمانت‌ نامه‌ پهای اصل کالا به هر اشتباه و سوء تفاهمی پایان می‌ دهند.

نمایندگی فروش بلبرینگ فاگ در ایران

قیمت بلبرینگ اف آ گ

خرید بلبرینگ FAG اصل بلبرینگ‌ های فاگ تولید شده بر طبق موازین و استاندارد های وزارت صنایع آلمان ساخته می‌ شوند، بنابراین در شرایط حساس و سخت کارایی بالایی دارند و از کیفیت مرغوبی نیز برخوردار می‌ باشند.

در واقع طول عمر زیاد و کیفیت محصولات ساخته‌ شده، کارکرد و کاربری مناسب به دلیل استفاده از متریال و مواد بسیار مرغوب و سخت کاری عالی که به منظور افزایش مقاومت سایشی ساچمه و برینگ است همگی موجب شده‌ است تا از بلبرینگ به‌ عنوان یک بلبرینگ گران‌ قیمت و با کیفیت یاد شود.

در دستگاه‌ ها و ماشین‌ آلاتی که از قیمت بالایی برخوردار هستند و در آنها پارامتر هایی همچون حساسیت و کیفیت در صدر قرار گرفته‌ اند استفاده می‌ شود، برای همین است که همه ی افرادی که قصد خرید بلبرینگ را دارند هرگز به قیمت اهمیتی نمی‌ دهند و کیفیت محصولات حرف اول را برایشان می‌ زند و همواره بر این باورند که نباید کیفیت فدای قیمت شود و محصولی را تهیه می‌ کنند که به‌ لحاظ کیفی و کارایی در سطح بالایی قرار گرفته باشد.

هر چند که قیمت گزافی داشته باشد، البته مدل برینگ، نوع برینگ، ابعاد مورد نظر شما، ظرفیت تحمل بار و در کل مشخصات بلبرینگ همگی بر قیمت آن اثر گذار هستند. در این‌ میان شرایط اقتصادی و تحریم‌ هایی که ممکن است بر قیمت نهایی محصول اثر بگذارد را نیز باید در نظر بگیرید سپس برای خرید بلبرینگ اقدام کنید.

خوب است جهت استعلام از قیمت بلبرینگ اف آ گ با دفاتر فروش این محصول تماس بگیرید تا از آخرین قیمت آن باخبر شوید.

نکات طلایی در تشخیص بلبرینگ آلمانی FAG

خرید بلبرینگ FAG اصل

  • در هنگام خرید بلبرینگ فاگ دقت نمایید که همیشه آنها را درون کارتن‌ های اصلی و به شکل کاملاً پلمپ شده تحویل بگیرید، زیرا که دریافت بلبرینگ هایی که دارای کارتن نمی‌ باشند و یا کاغذ های بسته‌ بندی‌ شده ندارند به‌ طور قطع از موارد تقلبی محصول است. اگر خرید شما به شکل انبوه و عمده صورت می‌ گیرد مثلاً چیزی در حدود ۵۰ یا ۱۰۰ کارتن بلبرینگ FAG پلمپ و مهر و موم بسته‌ بندی از نکات ضروری و واجب به حساب می‌ آید.
  • اگر بلبرینگ اف آ گ وارداتی است در کنار برگه ی ضمانت‌ نامه و گواهی اصالت کالا نیاز است تا حتما مدارک حمل‌ و نقل مثل کپی فاکتور و قبض بار و غیره تحویل شما داده شود.
  • در زمان خرید بلبرینگ به‌ خاطر داشته باشید که اگر مدت‌ زمان فرآوری و تحویل محصول یا قیمت بلبرینگ ها کمتر و پایین‌ تر از دیگر تامین‌ کنندگان معتبر بلبرینگ باشد پیش‌ از اینکه اعتبار کالا را تایید کنید یا آن را سفارش دهید با نمایندگی‌ های مجاز این محصول آلمانی یا کارشناسان متخصص در گروه شفلر تماس حاصل نمایید تا شما را آسوده‌ خاطر کنند.
  • اگر علامت‌ هایی که برای شناسایی قرار داده شده‌ اند به‌ صورت پانچ شده باشد بخش داخلی این علائم سیاه‌ رنگ است چون‌ که پس‌از پانچ کردن سرد عملیات حرارتی انجام می‌ شود ولی اگر بخش داخلی علامت‌ گذاری شده روشن باشد عملیات مهر زنی یا پانچ ممکن است پس‌ از عملیات حرارتی صورت‌ گرفته باشد.
  • نوع فونت چاپ‌ شده و نام برندی که روی کارتن است را با نمونه‌ های چاپ‌ شده که بر روی حلقه‌ های بلبرینگ قرار دارد قیاس کنید. اسم چاپی بر روی بلبرینگ و بسته‌ بندی باید با هم مطابقت کنند، این به‌ معنای این است که مارک و بسته‌ بندی و ظاهر محصول نقش فوق‌ العاده تعیین‌ کننده‌ ای را در شفاف‌ سازی تقلبی یا اصلی بودن محصول بازی می‌ کند.
  • قطر حلقه ی داخلی و قطر حلقه ی بیرونی و مشخصات کلی بلبرینگ را بررسی کنید، این موارد باید در حدود مجاز بلبرینگ اف آ گ قرار داشته باشد.
  • عرض حلقه ی خارجی بلبرینگ را در ۳ یا ۴ نقطه ی گوناگون چک و اندازه‌ گیری کنید. این اندازه‌ گیری‌ ها باید در قسمت‌ های پانچ شده انجام شود. اگر پس‌ از پاک کردن علامت پانچ قدیمی، پانچ کردن مجدداً صورت بگیرد اندازه‌ گیری متفاوت خواهد شد.
  • یک مدل بلبرینگ آلمانی را در نظر بگیرید مثل E-S 22222 که سال تولیدی این محصول در ۳ یا ۴ نقطه ی متفاوت بر روی حلقه‌ های بلبرینگ حک یا مهر شده است ولی به‌ تازگی به‌ جای حک کردن سال تولید، کشور و مدل محصول تنها از یک کد استفاده می‌ شود. این علامت‌ ها را در نظر بگیرید و در زمانی‌که دچار شک‌ و تردید شدید حتما مساله را با تولید کننده و یا نمایندگی که از آنجا خرید کرده‌ اید در میان بگذارید.

اشتراک گذاری مطلب

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *