SKF پخش

تماس و مشاوره

اجزایاجزای تشکیل دهده بلبرینگده بلبرینگ

خرید بلبرینگ ناچی اصل

خرید بلبرینگ ناچی اصل بلبرینگ ها امروزه به یکی از مهم ترین قطعات صنعتی تبدیل شده اند، این محصولات امروزه توسط برند های مختلف و مطرحی به تولید می رسند که دارای کیفیت های بالایی می باشند و از آنها با خیال راحت می توان که در دستگاه های خود استفاده کرد.

ناچی که یک برند ژاپنی است یکی از گروه های پیشرو در این زمینه است و توانسته که انواع مختلف از بلبرینگ ها را با کیفیتی بالا به تولید برساند.

در این مقاله قصد داریم که بلبرینگ ها ناچی را مورد بررسی قرار دهیم و به طور کامل محصولات این شرکت را به شما معرفی کنیم ، در صورتی که قصد خرید بلبرینگ را دارید ادامه این مقاله را از دست ندهید زیرا شناخت انواع برند های مختلف می تواند که کمک زیادی را به شما برای خرید بهترین و مناسب ترین بلبرینگ کند.

رولبرینگ skf

پیشنهاد میکنیم مقاله رولبرینگ SKF را نیز مشاهده نمایید ما در این مقاله اطلاعات کاملی در مورد رولبرینگ داده ایم!

بلبرینگ ناچی چیست ؟

خرید بلبرینگ ناچی اصل یکی از معروف ترین برند هایی که امروزه به تولید انواع قطعات صنعتی می پردازد ناچی است این کمپانی برای کشور ژاپن است و آوازه محصولات با کیفیت آن در سراسر دنیا پیچیده است به گونه ای که افراد زیادی از کشور های مختلف متقاضی محصولات این برند می باشند.

در زمینه تولید بلبرینگ نیز ناچی یکی از پیشروان است که تواسنته با به کار گرفتن مواد اولیه با کیفیت و همچنین تجهیزات و ماشین آلات مدرن و پیشرفته انواع مختلف از بلبرینگ ها را با کیفیتی بالا به تولید برساند.

Nachi-Fujikoshi نام کامل این کمپانی است که دفتر و کارخانه اصلی آن در کشور ژاپن قرار دارد و از سال 1928  کار خود را آغاز کرده است اما تا سال 2014 تعداد 50 شرکت تابعه رسید که از این تعداد 22 عدد آن در خوده کشور ژاپن و 28 عدد در کشور های دیگر فعال هستند.

نمایندگی SKF

پیشنهاد میکنیم مقاله نمایندگی SKF را نیز مشاهده نمایید ما در این مقاله اطلاعات کاملی در مورد نمایندگی داده ایم!

بلبرینگ ناچی چیست ؟

چرا بلبرینگ ناچی ؟

خرید بلبرینگ ناچی اصل با توجه به اینکه امروزه برند های مختلفی در دنیا هستند که به تولید بلبرینگ می پردازند ، انتخاب اینکه از محصولات کدام یک از این کمپانی باید استفاده کرد کمی برای افراد سخت می شود ، به همین دلیل باید حتما قبل از اینکه اقدام به خرید بلبرینگ کنید ابتدا تمام ویژگی ها و مزیت های هر یک را بررسی کنید و با یک دیگر مقایسه کنید.

این کار کمی پیچیده است به همین دلیل حتما در صورتی که اطلاعات و توانایی کافی را ندارید از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید زیرا در صورتی که بلبرینگ را به اشتباه انتخاب کنید ممکن است که دستگاه شما دچار آسیب دیدگی جدی شود.

همان طور که قبلا هم اشاره کردیم بلبرینگ ناچی یکی از مطرح ترین ها در دنیا است که افراد زیادی از آن استفاده می کنند خواستگاه اصلی این بلبرینگ ژآپن است در ادامه این بخش قصد داریم که مهم ترین ویژگی ها و مزیت های این محصولات را ذکر کنیم تا شما به یک دید کلی نسبت به آنها دست پیدا کنید.

پیشنهاد میکنیم مقاله کریس SKF را نیز مشاهده نمایید ما در این مقاله اطلاعات کاملی در مورد گیریس داده ایم!

چرا بلبرینگ ناچی ؟

مهم ترین مزیت های استفاده از بلبرینگ های ناچی عبارت است از

خرید بلبرینگ ناچی اصل

  • مواد مرغوب : در تولید تمامی محصولات این شرکت از جمله انواع بلبرینگ های آن از موارد اولیه مرغوب و با کیفیت استفاده شده است و این موضوع یکی از اصلی ترنی دلایلی است که افراد زیادی جذب این بلبرنیگ ها شده اند و همواره از آنها برای دستگاه های خود استفاده می کنند.

زیرا امروزه برخی از افراد متقلب و یا برند هایی که شهرت بالایی ندارند با استفاده از موارد نامرغوب محصولات را تولید می کنند که استفاده از آنها می تواند آسیب جدی به ماشین وارد کند به همین دلیل است که موضوع مواد اولیه اهمیت دارد .

  • طراحی اصولی : تمامی محصولات ناچی توسط مهندسان مطرح و حرفه ای طراحی شده اند به همین دلیل به صورت خیلی دقیق و اصولی هستند و به خوبی بدون وجود هیچ اختلالی کار می کنند.
  • قیمت مناسب : یکی از مزیت های اصلی ناچی این است که با وجود کیفیت بالا دارای قیمت مناسب می باشد .
  • استفاده از تجهیزات پیشرفته : در تمامی مارح طراحی ، برش ، حرارت ، و … از ابزار آلات پیشرفته و دقیق امروزی استفاده شده است به همین دلیل تمامی بلبرینگ ها ناچی دارای ساختاری بسیار مرتب و درست هستند .
  • عمر طولاتی : بدیهی است که در صورتی طراحی درست و همچنین استفاده از مواد اولیه مرغوب این محصولات دارای عمر طولانی هستند و دیر تر از بقیه نمونه های بی کیفیت نیاز به تعویض و یا تعمیر دارند .
  • تنوع بالا : برند ناچی امروزه انواع مختلف از بلبرینگ ها را همانند شیار عمیق ، زاویه ای ، کف گرد ، و … را به تولید میرساند و محصولات آن دارای تنوع بالایی است .
  • سرعت بالا : بلبرینگ ها ناچی همگی با سرعت بالا میچرخند به همین دلیل در دستگاه هایی که سرعت چرخش در آنها بالا است می توان به راحتی از آنها استفاده کرد .

امروزه به دلیل مزیت هایی که محصولات ناچی دارند ، استقبال از آنها زیاد شده است ،  از این رو برخی از افراد سود جو اقدام به تولید نمونه های فیک و تقلبی که ظاهری شبیه به نمونه های اصلی دارند اما کیفیت آنها بسیار پایین است کنند ، برای اینکه شما بتوانید بلبرینگ اصلی ناچی را تهیه کنید باید در رابطه با برخی از مشخصات اصلی آنها اطلاعاتی داشته باشید در بخش بعدی مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم با ما همراه باشید .

مهم ترین مزیت های استفاده از بلبرینگ های ناچی عبارت است از

نحوه تشخیص بلبرینگ اصلی ناچی از نمونه تقلبی

خرید بلبرینگ ناچی اصل همان طور که میدانید زمانی که محصولی محبوبیت بالا بین افراد پیدا می کند و از آن استقبال زیادی می شود ، نمونه های تقلبی از روی  آنها ساخته می شود که دارای ظاهری مشابه نمونه ها اصلی دارند ، این شباهت تا حدی است که برخی افراد ناآگاه ممکن است که حتی به اشتباه جای نمونه اصل آنها را خریداری کنند.

برای اینکه این اشتباه را نکنید باید که به نکات زیر توجه داشته باشید :

  1. حتما سعی کنید از مراکز و نمایندگی ها معتبری که این محصولات را تولید می کنند خرید کنید زیرا در این صورت احتمال اینکه بخواهند به شما نمونه فیک را به جای اصلی بفروشند خیلی کمتر می شود .
  2. به نحوه بسته بندی محصول توجه کنید زیرا معمولا برند های مطرح به صورت خاص محصولات را بسته بندی می کنند .
  3. به اطلاعات حک شده روی محصول توجه داشته باشید .
  4. قیمت محصول نیز از دیگر عوامل مهم است بهتر است قبل از خرید حتما در رابطه با قیمت بلبرینگ های ناچی تحقیق کنید و یک میانگین کلی در ذهن داشته باشید تا بتوانید قیمت ها را مقایسه کنید .

سعی کنید قبل از اینکه خرید کنید نگاهی به کاتالوگ بلبرینگ های ناچی بیاندازید و ویژگی های آن را به یاد داشته باشید

فروش بلبرینگ و رولبرینگ

قیمت بلبرینگ های ناچی

خرید بلبرینگ ناچی اصل یکی از دیگر موضوعات مهمی که در این مقاله مورد بررسی قرار میدهیم ، قیمت محصولات ناچی است .

به طور کلی نمی توان که قیمت ثابتی را برای این بلبرینگ ها در نظر گرفت زیرا فاکتور های مختلفی وجود دارد که بر روی این موضوع تاثیر دارد و می تواند که باعث کاهش و یا افزایش قیمت بلبرینگ ها شود که در ادامه برخی از مهم ترین را به شما ذکر خواهیم کرد :

  • مدل بلبرینگ : همان طور که میدانید ناچی دارای تنوع بالایی می باشد و مدل های مختلفی از بلبرینگ را به تولید می رساند ، هر کدام از این محصولات با توجه به مدل میزان پیچیدگی ای که دارند قیمت های مختلفی دارند .
  • جنس بلبرینگ :‌ محصولات ناچی در انواع مختلف از موارد اولیه با جنس های مختلف تولید میشود ، که هر کدام دارای قیمت های مختلف می باشند .
  • ابعاد بلبرینگ : هر نوع از بلبرینگ در سایز های مختلف تولید می شود که هر کدام دارای قیمت های مختلفی می باشند . پس ابعاد بلبرینگ نیز از دیگر عوامل تاثیر گذار است .
  • قیمت دلار : به دلیل اینکه مجصولات ناچی وارداتی هستند قیمت دلار روی آنها تاثیر دارد .
  • ظرفیت تحمل بار : با توجه به اینکه بلبرینگ چقدر بار تحمل می کند و در چه کیفیتی قرار دارد قیمت آن متفاوت است .
قیمت بلبرینگ های ناچی

نحوه خرید بلبرینگ های ناچی

خرید بلبرینگ ناچی اصل تا به اینجا مقاله سعی کردیم که به صورت مفید به شما برند ناچی را معرفی کنیم ، حال که به یک دید کلی در رابطه با بلبرینگ های ناچی رسیده اید در این بخش به بررسی نحوه خرید و انتخاب نوع مناسب از بلبرینگ ها ، خواهیم پرداخت .

به طور کلی فردی می تواند که نمونه درست و مناسب را برای دستگاهی انتخاب کند که هم شناخت کامل نسبت به دستگاه مورد نظر داشته باشد و هم در رابطه با ویژگی های تمامی نوع از بلبرینگ ها آگاه باشد در غیر این صورت ممکن است که نمونه اشتباه انتخاب شود که این امر آسیب زیادی را دستگاه وارد می کند و حتی شاید آن را به طور کامل از کار بیاندازد .

پس پیشنهاد می شود که هم برای انتخاب و هم برای نصب از یک متخصص قابل اطمینان در این زمینه کمک بگیرید .

اشتراک گذاری مطلب

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *