SKF پخش

تماس و مشاوره

قیمت بلبرینگ کف گرد در بازار

قیمت بلبرینگ کف گرد در بازار

قیمت بلبرینگ کف گرد در بازار بلبرینگ کف گرد یکی از انواع بلبرینگ موجود در بازار است و کاربرد مخصوص خود را دارد. این محصول در سایزها و دسته بندی های مختلف قرار گرفته است و در فروشگاه های معتبر به فروش می رسد و در بازار با کیفیت عالی در اختیار مصرف کنندگان و متقاضیان قرار می گیرد.

قیمت بلبرینگ کف گرد در بازار نسبت به محصولات دیگر بسیار مناسب تر و ارزان تر است و این نوع بلبرینگ ها فقط بار های محوری را تحمل می‌کنند. بلبرینگ کف گرد در دو نوع یک طرفه که فقط بارهای محوری را می تواند در یک طرف تحمل کند و نوع دو طرفه که بارهای محوری را در دو جهت تحمل می کند، قرار گرفته‌ و لازم به ذکر است بدانیم که این نوع بلبرینگ ها برای سرعت های چرخشی بالا مناسب نیستند، چون روغن آنها توسط نیروی گریز از مرکز به بیرون ریخته می‌شود و عملکرد این نوع بلبرینگ برای محورهای عمودی بهتر و مناسب تر است.

قیمت بلبرینگ کف گرد در بازار مقرون به صرفه است و از لحاظ اقتصادی مناسب تر خواهد بود و برای خریدار و فروشنده از سود بالایی برخوردار است.

رولبرینگ skf

پیشنهاد میکنیم مقاله رولبرینگ SKF را نیز مشاهده نمایید ما در این مقاله اطلاعات کاملی در مورد رولبرینگ داده ایم!

ویژگی بلبرینگ اصل و اجزای آن

بلبرینگ کف گرد از چه اجزایی تشکیل شده است؟

قیمت بلبرینگ کف گرد در بازار بلبرینگ کف گرد از اجزای مختلفی تشکیل شده است و بلبرینگ ها یک مجموعه مکانیکی می باشند که می توان گفت یک واسطه میان دو قطعه است که دارای حرکت چرخشی نسبی می باشد. بلبرینگ از چهار جز اصلی رینگ داخلی، رینگ خارجی، قطعات واسط در حال چرخش و جداکننده تشکیل می شود و رینگ داخلی در تماس با شافت می باشد و می توان گفت که مهمترین نقش در کاهش اصطکاک را دارد.

رولر و ساچمه نیز از اجزای بلبرینگ کف گرد هستند. اجزای تشکیل دهنده را می توان جداسازی کرد که همین ویژگی باعث می‌شود تا نگهداری و تعمیر بلبرینگ ها به ساده ترین شکل ممکن صورت بگیرد.

بلبرینگ کف گرد کاربرد زیادی در ابزارهایی که می چرخند، دارد و می توانند بارهای شعاعی و محوری را تحمل کنند. بلبرینگ ها بر اساس کاربرد، دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام از آنها در جاهای مخصوص به خود مورد استفاده قرار می گیرند که قادر به تحمل بارهای جانبی یا محوری به صورت تک ردیفه و دو ردیفه هستند و به هیچ عنوان نمی توانند بارهای شعاعی را تحمل کنند.

بلبرینگ های کف گرد دارای طراحی خودنگهدارنده نیستند، به همین علت اجزای بلبرینگ به طور جداگانه نصب می شوند و نصب آن بسیار آسان تر از بلبرینگ های دیگر می باشد.

نمایندگی SKF

پیشنهاد میکنیم مقاله نمایندگی SKF را نیز مشاهده نمایید ما در این مقاله اطلاعات کاملی در مورد نمایندگی داده ایم!

بلبرینگ تماس زاویه ای FAG

نحوه نصب بلبرینگ های کف گرد

قیمت بلبرینگ کف گرد در بازار نحوه نصب بلبرینگ های کف گرد کاملاً متفاوت است و روش های مختلفی دارد. ابتدا برای این کار باید مشخصات شفت از نظر عمر، کارایی، شرایط محیطی و اندازه بررسی و تایید شود و بلبرینگ ها در یک راستا قرار بگیرند و در غیر این صورت باعث بروز مشکل و آسیب جدی به بلبرینگ می شود و خسارت هایی به بار می آورد.

بهتر است برای افزایش طول عمر بلبرینگ ها از روان کننده استفاده کنید و روغن کاری برای بلبرینگ ها لازم و ضروری است.

در هنگام نصب نباید ضربه و لغزشی به سطوح بلبرینگ وارد شود و باید از صفحات فلزی تخت که مقاومت بالایی دارند، استفاده کنید، چون نحوه نصب بلبرینگ بسیار حساس است و توصیه می شود از دستگاه های پرس استفاده کنید.

یکی از بهترین روش ها برای نصب کردن، گرم کردن و حرارت دادن به بلبرینگ است، به خصوص اگر نوع بزرگ باشد، باید به این موضوع دقت بیشتری کنید که در حرارت مستقیم و دمای بالا قرار نگیرد که در این روش از دستگاه گرمکن القایی استفاده می شود.

یکی از ویژگی‌های کاربردی این نوع بلبرینگ، رابطه مستقیم سطح تماس ساچمه استوانه ای با فشار کاری است که بر روی چرخ دنده وارد می شود و فقط از سرعت آن کم نمی شود.

بلبرینگ کف گرد در بازار به فراوانی وجود دارد و کاربرد زیادی دارد. این محصول در نمایندگی های فروش با کیفیت عالی به فروش می رسد و در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. شما دوستان می توانید برای خرید بلبرینگ کف گرد با کارشناسان و مشاورین ما در ارتباط باشید و درخواست خود را ثبت کنید.

پیشنهاد میکنیم مقاله کریس SKF را نیز مشاهده نمایید ما در این مقاله اطلاعات کاملی در مورد گیریس داده ایم!

نحوه نصب بلبرینگ های کف گرد

آشنایی با مشخصات بلبرینگ کف گرد

قیمت بلبرینگ کف گرد در بازار بلبرینگ کف گرد شامل یک واشر شافت با دو شیار ساچمه در دو طرف خود می باشد و دو سری قفسه و ساچمه و دو واشر محفظه دارد. این محصول در اندازه و ابعاد مختلف ساخته شده و در کشور ما کارخانجات و شرکت های متعدد این محصول را تولید و عرضه بازار و مراکز فروش می کنند.

بلبرینگ های کف گرد در صنعت نیز کاربرد فراوانی دارند و از خانواده یاتاقان ها محسوب می شوند. بلبرینگ کف گرد دارای قابلیت تحمل بار محوری می باشد.

این محصول به صورت یک و دو طرفه ساخته شده و جهت استفاده در سرعت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی اجزای بلبرینگ کف گرد قابلیت دمونتاژ دارد و به راحتی می توانند مونتاژ شوند.

از دیگر ویژگی های بارز این محصول می‌توان به دقت عملکرد و ظرفیت تحمل بار بالا اشاره کرد. جنس بلبرینگ کف گرد از فولاد پرس مقاوم و محکم است و این محصول طول عمر زیادی دارد و بسیار کاربردی است.

 کاربرد بلبرینگ FAG و انواع آن

انواع کاربرد بلبرینگ کف گرد

قیمت بلبرینگ کف گرد در بازار یکی از کاربرد های مهم بلبرینگ ها در صنعت می باشد و قطعات به راحتی از هم جدا می شوند و طول عمر بلبرینگ کف گرد بزرگ و کوچک بر اساس مقدار وارد شده نیرو و سرعت دورانی آن تعیین می شود.

بلبرینگ کف گرد سوزنی نوعی خاص از بلبرینگ ها است که ساچمه استوانه ای طولانی و سوزنی مانند و یک گیج دارد، به همین علت تعداد قابل توجهی از ساچمه های سوزنی را حفظ می کند.

اشتراک گذاری مطلب

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *