SKF پخش

تماس و مشاوره

قیمت بلبرینگ ناچی

قیمت بلبرینگ ناچی

بلبرینگ ناچی قطعه ای است که برای خوردروها و ماشین الات صنعتی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. بلبرینگ ها برخلاف اسم سختی که برایشان گذاشته شده، قطعه ای کوچک هستند که وزن زیادی نیز ندارند اما در کنار قطعات چرخان لوازم های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله موارد استفاده از آن در لباسشویی ها و همچنین در خودرو ها می باشد.

بلبرینگ از دو کلمه بال و بیرینگ تشکیل شده که بال به معنای توپ و رینگ به معنای یاتاقان است و برای هرکدام از چرخ جلو و چرخ عقب خودرو بلبرینگ های مجزا استفاده می شود.

برای برآورد قیمت بلبرینگ ناچی باید بدانیم که کدام نوع آن را نیاز داریم تا با جستجو در سایت های اینترنتی و همچنین فروشگاه ها قیمت آن را جویا شویم. از عواملی که در قیمت آن تاثیرگذار است، جنس مواد به کاربرده شده در ساخت این قطعه است که البته برند ناچی بسیار برند معتبر و باکیفیتی بوده و امتحان خود را پس داده است، از این رو مورد استقبال خودروسازان و صنعتگران می باشد.

باید یادآوری کرد که یکی از عواملی که تاثیر به سزایی در قیمت بلبرینگ ناچی دارد، نوسانات نرخ ارز در ایران است که واقعا متغیر بوده و ثبات نرخ بازار را برهم می زند.

بلبرینگ ها بسیار متنوع هستند و دارای کدهایی با علامت های متفاوت هستند که آگاهی از این علامت ها و کدها وقت بسیاری را می طلبد و کار هرشخصی نیست که بتواند از اطلاعات بلبرینگ ها آگاهی پیدا کند، فقط افراد متبحر نظیر فروشندگان متخصص و تعمیرکاران ماهر از آنها آگاهی دارند و با گفتن یک کد و شماره اطلاعات بلبرینگ ها را به طور کامل ارائه می دهند و در اختیار مشتری می گذارند.

رولبرینگ skf

پیشنهاد میکنیم مقاله رولبرینگ SKF را نیز مشاهده نمایید ما در این مقاله اطلاعات کاملی در مورد رولبرینگ داده ایم!

قیمت بلبرینگ ناچی

معرفی شرکت ناچی ژاپن

در سال ۱۹۲۸ شرکت قطعات خودرو سازی فوجی کوشی ناچی در ژاپن تاسیس شد. در معرفی شرکت ناچی در ویکی پدیا آمده است که برند ناچی نه تنها فقط قطعات خودرو تولید می کند بلکه محصولات برش و براده برداری، ربات صنعتی ، ماشین الات هیدورلیک و.. نیز تولید می کند و شماره قطعات تولیدی این کارخانه به بیش از ۴۰ قطعه صنعتی و خودرویی می رسد و جالب توجه است که ربات هایی در این کارخانه مورد استفاده هستند که بخشی از تولید را به عهده گرفته اند و کار را سرعت و دقت بخشیده اند و در شرکت ناچی شهره شده اند .

ناچی در ایران و تهران نیز بسیار شناخته شده است و جزو برندهای حرف اول است. این کارخانه در آماری که درسال ۲۰۱۴ گزارش شده، ۶۰۲۷ کارگر و کارمند دارد که این نشان از بزرگی و شگفتی این کارخانه می باشد. بلبرینگ ناچی ژاپنی با استفاده از بهترین مواد اولیه و مرغوب و همچنین با استفاده از متخصص ها در زمینه برش و عمیات حرارتی، به یکی از بزرگترین شرکت های سازنده انواع و اقسام بلبرینگ محوری، شعاعی ، بلبرینگ مخروطی و انواع رولبرینگ و غلطک ها و یاتاقان و بلوک های برش لوله و شلنگ معروف است .

این شرکت در ژانویه ۲۰۱۴ به بیش از ۵۰ شرکت ارتقا پیدا کرده است، به این صورت که ۲۲ شرکت در داخل ژاپن و ۲۸ شرکت در خارج از آن می باشد.

از ویژگی های منحصر به فرد شرکت ناچی که برترین شرکت تولید قطعات صنعتی در جهان است، سرعت و دقت فوق العاده بلبربنگ های تولیدی می باشد و همچنین به خاطر فناوری در حال پیشرفت آن، مقاومت و فشردگی محصولات غیر قابل انکار است. شرکت ناچی با تلاش و کوشش بی وقفه کارکنان و مدیران در این سالها توانسته کیفیت را برای مصرف کنندگان خود تضمین کند و اعتماد و عشق مشتری ها را هر روز به بیش تر از روزهای قبل برساند و در دنیا بازار و نام جهانی بی نظیری برای خود به ارمغان بیاورد.

متقاضی ها می دانند که اگر قطعه خودروی خود را از شرکت ناچی تهیه کنند، محصول موردنظر دوام و طول عمر بالایی خواهد داشت و با رضایت کامل هزینه تهیه محصول را می پردازند و این یعنی جلب رضایت مشتری .

نمایندگی SKF

پیشنهاد میکنیم مقاله نمایندگی SKF را نیز مشاهده نمایید ما در این مقاله اطلاعات کاملی در مورد نمایندگی داده ایم!

معرفی شرکت ناچی ژاپن

انواع بلبرینگ ناچی چیست ؟

انواع بلبرینگ ناچی شامل بلبرینگ کف گرد، بلبرینگ شیار عمیق ، بلبرینگ تماس زاویه ای ، بلبرینگ خودتنظیم ، بلبرینگ ایگرگ و.. است. به بررسی بلبرینگ هایی می پردازیم که کمتر شناخته شده اند. بلبرینگ ها مبحث نا آشنایی هستند، بنابراین برای فهم بیشتر لازم است توجه بیشتری کنید تا مطلب برایتان شفاف تر شود.

بلبرینگ خود تنظیم به این صورت است که دارای دو ردیف ساچمه است و یک شیار مشترک کروی در رینگ خارجی خود دارد و باعث می شود شَفت در مقابل یاتافان انحراف داشته باشد و همین ویژگی باعث می شود که بلبرینگ خودتنظیم باشد و اندکی در مقابل ارتعاش ها مقاوم و محکم باشد.

در شرکت ناچی بلبرینگ ها به سه شکل عرضه می شوند، نوع اول بلبرینگ خودتنظیم با حلقه داخلی عریض است. نوع دوم بلبرینگ دارای کاسه نمدی در دو طرف خود است و باید بگوییم که کاسه نمدها طوری طراحی شده اند که از نفوذ اب و روغن به داخل بلبرینگ جلوگیری می کنند و همچنین قطر بیرونی که کاسه نمد دارد، به طور دقیق در شیار رینگ خارجی جای می گیرد و بسیار عالی و ساده بلبرینگ را بدون کوچکترین تغییری آب بندی می نماید.

کاسه نمدها جنس بسیار مقاوم و خوبی از لاستیک دارند و با حرارت 40- و بالای ۱۲۰ درجه نیز آسیب نمی بینند.

نکته لازم که نگرانی شما را برای محافظت از این نوع بلبرینگ ها برطرف می کند، این است که دارای گریس هایی بر پایه لیتیوم هستند که دمای ماکزیمم و مینیمم کاسه نمدها را در بر می گیرد و نیاز به روغن کاری مجدد نخواهد بود و این گریس نه ذوب می شود و نه یخ می کند.

سومین نوع بلبرینگ بدون کاسه نمدی است که این نوع قطعه همان بلبرینگ ساده است که با رینگ داخلی استوانه ای و شاید مخروطی شکل باشد که نسبت شیب آن نیز یک به ۱۲ می باشد.

بلبرینگ ناچی ایگرگ سطح حلقه حلزونی و قوسی مانند دارد و در دوطرف آن کاسه نمدی قرار گرفته ، این بلبرینگ عدم یک راستا بودن شافت را جبران می کند اما نمی تواند حرکت هایی محوری داشته باشد و حرکت های محدودی دارد. این نوع بلبرینگ هم بار محوری و هم بار شعاعی را تحمل می کند و همچنین هر دو نوع را با هم تحمل می کند.

پیشنهاد میکنیم مقاله کریس SKF را نیز مشاهده نمایید ما در این مقاله اطلاعات کاملی در مورد گیریس داده ایم!

انواع بلبرینگ ناچی چیست ؟

ویژگی های بلبرینگ ناچی ژاپن

ویژگی های بلبرینگ ناچی متفاوت بوده و انگار متخصصان در هر نوع از بلبرینگ ها اختراع جدیدی را خلق کرده اند که با ماهیت یکسان اما با جزئیات بسیار متفاوت است و همین باعث شده است که برند شناخته شده بلبرینگ ناچی دارای تنوع بسیار بالایی در انواع اندازه و متریال و استانداردهای مختلف ارائه شود .

مقاومت بالای بلبرینگ ناچی و اصطکاک کمی که ایجاد می کند، باعث ایجاد طول عمر زیاد قطعه می شود. همچنین قطعات تولیدی به صورت محوری و شعاعی متحمل بار می شوند.

از ویژگی های بلبرینگ ناچی می توان گفت که سایزهای کوچک و بزرگ دارند و آلیاژهای ان پایدار است که با فشارهای جانبی تغییر نکرده و قطعه را ثابت نگه می دارد و برای اتصال در انواع محور ها مورد استفاده قرار می گیرد.

بلبرینگ های تماس زاویه ای در سایزها و ابعاد متفاوتی ارائه می شوند، به طوری که طراحی قفسه و ساچمه های ریزتری دارند و برای محورهای افقی تولید می شوند که نیاز به تحمل بار زاویه ای بسیار بالایی دارند و می توان گفت بلبرینگ های خود تنظیم را برای بالا بردن طول عمر و بهره وری بلبرینگ های شعاعی تولید کرده اند و برای جلوگیری از ارتعاشات غیرقابل پیش بینی و نامتقارن طراحی شده است و برای سرعت های کمتر نیز از بلبرینگ های کف گرد استفاده می شود که برای دستگاهای سنگین با حرکت کند استفاده می شود.

مشخصات و کاربرد بلبرینگ SKF

کاربرد های بلبرینگ ناچی چیست ؟

می توان با اطمینان گفت مخترع بلبرینگ خدمت بسیار والا و ارزشمندی را به بشریت کرده است، چرا که وجود و لازمه خود را در هر قطعه صنعتی نمایان کرده و به مدد آن دستگاه صنعتی آمده است، از جمله کاربرد بلبرینگ ناچی در نوع ایگرگ می توان استفاده آن در قطعات ماشین آلات کشاورزی ، صنایع غذایی ، کارتن سازی و تسمه نقاله عنوان کرد و همچنین بلبرینگ های شیار عمیق در صنایع ژنراتور سازی ، کمپرسور ها و پمپ ها و اتصالات چرخ به کار گرفته می شود.

در خودروسازی، بلبرینگ ها در مهم ترین و جزئی ترین جاها استفاده می شوند. همانطور که گفته شد از لاستیک ها گرفته تا در برف پاک کن ها ، در آینه خودرو و یا در ماشین های پیشرفته برای موتور الکتریکی صندلی و همچنین در بالابرهای شیشه نیز مورد استفاده قرار گرفته اند و در جاهایی که سرعت کمتری موردنیاز است مثل دور فرمان ماشین نیز استفاده شده است.

بلبرینگ ها با تحمل فشار و وزن بسیار بالا و  تحمل دمای بسیار زیاد چند ده یا چند ۱۰۰درجه بالای صفر و یا زیر صفر و تحمل بسیار بالای مواد شیمیایی و اسیدی یک عامل فداکارانه در صنایع غذایی هستند که بعضی وقت ها ساعت ها در آب غوطه ور هستند یا روزانه در روان کننده های صنعتی قرار می گیرند اما کار خود را به درستی انجام می دهند تا ماشین صنایع غذایی بتواند محصول مورد نظر را تولید کند.

بلبرینگ های ته گرد

مزایای خرید بلبرینگ ناچی

هر شرکتی برای ارائه محصولات خود بسته بندی و لیبل و شناسنامه ای را در نظر می گیرد. این حرکت حرفه ای نماد با اصالت بودن شرکت تولید کننده است که محصول خود را ارزش نهاده و به طور خاص به مشتری نمایش می دهد و عرضه می کند. مشتری ها برای خرید بلبرینگ ناچی باید به دنبال جعبه های نه چندان بزرگ مقوایی آبی کاربنی رنگ باشند که رنگ قرمز نوشته NACHI بر روی آن حک شده است و در این صورت متقاضیان می توانند به اصیل بودن محصول خریداری شده توجه کنند.

شرکت ناچی در سراسر جهان نمایندگی هایی را ایجاد کرده است تا محصولات خود را به طور مستقیم به این نمایندگی ها عرضه کند و مشتری ها فقط در این مکان ها محصولات مورد اطمینان را تهیه کنند و محصول تقلبی به دست مشتری نرسد. همچنین با جستجوی ساده در گوگل می توان نمایندگی های معتبر در نزدیکی محل زندگی خود را پیدا کنید.

گفتنی است که قطعات بسیار با کیفیت تر به کشورهای پیشرفته تر ارسال می شود، چرا که محصولات و ماشین آلات لوکس و با نهایت کیفیت را دارا هستند.

بلبرینگ های ته گرد

عوامل موثر بر قیمت بلبرینگ ناچی

عوامل موثر بر قیمت بلبرینگ ناچی اصل می تواند متعدد باشد. در حال حاضر که نرخ و قیمت در بازار ایران متغیر و پر نوسان است، واضح ترین عامل تغییر قیمت بلبرینگ تغییر نرخ ارز است. در وهله های بعدی می توان به نوع قطعه ای که مورد سفارش قرار می دهید اشاره کرد، چرا که هرچه قطعه شما حساس تر و دقیق تر باشد مطمئنا شما باید نوع با کیفیت تر آن را تهیه کنید که این نیز عامل بالا رفتن قیمت بلبرینگ می باشد.

از دیگر عوامل جزئی تر می توان به جنس و نوع بلبرینگ اشاره کرد و یا آلیاژهایی که مورد استفاده قرار گرفته اند که هر چه آلیاژها گران تر باشند یا با سختی بیشتری تهیه شده باشند، قیمت بلبرینگ هم بالاتر می رود.

اشتراک گذاری مطلب

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *