SKF پخش

تماس و مشاوره

تفاوت رولبرینگ و بلبرینگ

خرید بلبرینگ چینی

کشور چین یکی از کشورهای بسیار پیشرفته می باشد که امروزه در تولید بسیاری از ابزارآلات توانسته است موفقیت‌های بسیار زیادی را کسب نماید و یکی از ابزار آلاتی که در بسیاری از صنایع استفاده می‌شود، بلبرینگ می باشد که کشور چین توانسته است آن را با برندهای مختلفی تولید کرده و به کشورهای دیگر صادر نماید.

به دلیل کیفیت و مرغوبیتی که این محصول دارد، امروزه خرید بلبرینگ چینی توسط خریداران رونق بسیار زیادی گرفته است و به همین دلیل است که کشور چین توانسته است از طریق فروش این محصول سود بسیار زیادی را کسب نماید.

امروزه خرید بلبرینگ چینی از راه های مختلفی صورت می گیرد. در مرحله اول خریداران می توانند از طریق اینترنتی و مجازی نسبت به خرید این محصول اقدام کرده و انواع مختلف آن را در سایت های مختلف و به ویژه در سایت ما مشاهده کرده و آن را خریداری نمایند، به دلیل این که بلبرینگ قطعه ای می باشد که در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرد، خرید آن نیز بسیار مهم می باشد و خریداران باید در هنگام خرید به تمامی جوانب این محصول توجه کنند تا بتوانند یک محصول با کیفیت را با یک قیمت مطلوب و مقرون به صرفه ای خریداری نمایند.

رولبرینگ skf

پیشنهاد میکنیم مقاله رولبرینگ SKF را نیز مشاهده نمایید ما در این مقاله اطلاعات کاملی در مورد رولبرینگ داده ایم!

خرید بلبرینگ چینی

بلبرینگ چیست ؟

بلبرینگ در واقع به معنای توپ های حامل می باشد که در تمامی وسایلی که در آنها چرخش ایجاد می شود به کار برده می شود تا از ایجاد سایش بین دو قطعه بتواند جلوگیری به عمل آورد.

اگر بخواهیم به طور کلی درباره وظیفه مهم این قطعه در صنایع مختلف به ویژه صنایع خودروسازی توضیح مختصری را خدمت شما بیان کنیم، می توانیم بگوییم که وظیفه اصلی کمک به انتقال قدرت بین قطعات می باشد. بلبرینگ شرایطی را ایجاد می کند که دو قطعه بدون اصطکاک روی هم چرخش داشته باشند و نیروی بین آنها جابجا شود.

از دیگر وظایف بسیار مهمی که بلبرینگ دارد این است که مانع از سایش دو قطعه می شود و همین امر سبب می‌شود که قطعات از آسیب های وارده در امان باشند و بتوانند عمر طولانی تری داشته باشند و به همین دلیل است که گفته می شود امروزه بلبرینگ یکی از قطعات بسیار مهم در صنایع به شمار می رود.

مطلب دیگر مربوط به اجزای سازنده این محصول می باشد که شامل قفسه، ساچمه، رینگ داخلی و خارجی و کاسه نمد می باشد. هر کدام از این قطعات در بلبرینگ وظیفه خاصی را برعهده دارند و باعث عملکرد بسیار خوبی در این محصول شده اند.

در اولین مورد می خواهیم به بررسی و شرح قسمت قفسه بلبرینگ بپردازیم که این قسمت ساچمه را نیز در بر گرفته است و وظیفه بسیار مهمی که این قطعه دارد، مربوط به جلوگیری از تماس ساچمه ها با یکدیگر می باشد.

قفسه های بلبرینگ به سه صورت جامد، پلیمری و پرس شده می باشد که متناسب با کاربردهای بلبرینگ در هر کدام از آنها از نوع خاصی از این قفسه ها استفاده می شود. ساچمه ها نیز انواع مختلفی دارند که می توانیم به ساچمه گرد، سوزنی، بشکه ای که پرکاربرد ترین نوع ساچمه ها می باشد اشاره مستقیمی داشته باشیم.

ساچمه ها بر اساس شکل ظاهری که دارند کاربردهای بسیار مختلفی می توانند داشته باشند.

قطعه دیگر مربوط به کاسه نمد می باشد که وظیفه این قطعه در بلبرینگ ها این است که از ایجاد نشتی روغن هیدرولیک می تواند به طور کامل جلوگیری نماید.

کاسه نمد ها به دلیل کاربرد بسیار بالایی که دارند، دارای خاصیت ارتجاعی می باشند، زیرا جنس کاسه نمد ها از الاستومر می‌باشد و این ماده از انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار است.

مهم ترین قسمت بلبرینگ ها مربوط به رینگ یا کنس داخلی و خارجی می باشد، به این دلیل که هدف اصلی آنها نگهداری ساچمه های بلبرینگ است. جنس رینگ داخلی و خارجی معمولاً از جنس فولاد آلیاژی با درصد خلوص بالا می باشد که سبب شده است کارایی این محصول چندین برابر شود.

نمایندگی SKF

پیشنهاد میکنیم مقاله نمایندگی SKF را نیز مشاهده نمایید ما در این مقاله اطلاعات کاملی در مورد نمایندگی داده ایم!

بلبرینگ چیست ؟

انواع برند بلبرینگ چینی

بهترین بلبرینگ چینی امروزه با برندهای مختلفی وارد بازارهای فروش سراسر کشور شده است. اولین ویژگی برندهای بلبرینگ چینی این است که به دلیل اینکه قطعات آنها از مواد اولیه مرغوبی ساخته شده است، می توانند عمر طولانی تری داشته باشند و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار باشد.

ویژگی بسیار مهم دیگری که ما در این قسمت می توانیم آن را برای شما خوانندگان عزیز بیان کنیم، مربوط به اندازه و سایز برندهای بلبرینگ چینی می باشد، از آنجا که این بلبرینگ بسیار مورد توجه خریداران عزیز قرار گرفته است باعث شده است که انواع سایزهای مختلف این محصول توسط کشور چین تولید شده و روانه بازارهای فروش سراسر کشور شود.

تنوع بالای برندهای بلبرینگ چینی سبب شده است که کارخانه داران بتوانند در صنایع مختلفی از این محصول استفاده نمایند و تا حدودی این محصول توانسته است نیاز بازارهای جهانی را تامین نماید و به همین دلیل است که امروزه بیشتر کشورهای دنیا تمایل به خرید انواع برند های بلبرینگ چینی پیدا کرده اند، زیرا به راحتی می‌تواند نیاز آنها را برطرف نماید.

پیشنهاد میکنیم مقاله کریس SKF را نیز مشاهده نمایید ما در این مقاله اطلاعات کاملی در مورد گیریس داده ایم!

انواع برند بلبرینگ چینی

کاربرد های بلبرینگ چینی چیست ؟

یکی از مهم ترین کاربردهای بلبرینگ چینی می توان به استفاده از آنها در واگن های برقی و نیروگاه های عظیم اشاره کرد. کاربرد دیگر مربوط به استفاده از بلبرینگ ها در میز های گردان ادارات و همچنین در صندلی های چرخان می باشد.

کابینت ها یکی از اجزای اصلی خانه های مسکونی به شمار می رود که امروزه برای طراحی بهتر و عمر طولانی تر کشوهای کابینت ها از انواع بلبرینگ ها در سایزهای مختلفی استفاده می کنند که همین عامل سبب شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر عوامل مختلف داشته باشند.

بلبرینگ یکی از لوازم پر کاربرد در صنایع خودروسازی به شمار می رود و یکی از کاربردهای مهم بلبرینگ در خودروهای سبک و سنگین، مربوط به گردش درآوردن چرخ های اتومبیل می باشد.

کاربرد های بلبرینگ چینی چیست ؟

نحوه انتخاب بلبرینگ چینی مناسب

نحوه انتخاب بلبرینگ چینی با توجه به چندین مورد باید صورت بگیرد تا خریداران بتوانند بهترین و با کیفیت ترین و مرغوب ترین نوع این محصول را خریداری نمایند.

اولین و مهم ترین موردی که خریداران در هنگام خرید این محصول باید به آن توجه کنند، مربوط به محیطی است که باید بلبرینگ در آنجا کار کند.

نکته دیگری که در رابطه با نحوه انتخاب بلبرینگ چینی می تواند بسیار تاثیرگذار باشد این است که شما باید نوع خاصی از بلبرینگ ها را انتخاب کنید که به راحتی تعویض شوند و در هنگام خراب شدن و برای تعمیر کردن و جداسازی بلبرینگ نیاز به نیروی حرفه‌ای و کارآمد نباشد.

یکی از نکات بسیار مهمی که می تواند شما را در انتخاب یک بلبرینگ مناسب و درجه یک یاری کند، مربوط به مقدار بار وارد شده به بلبرینگ ها می باشد که اگر شما بدانید که بار وارد شده چه مقدار می باشد و جهت آن به صورت محوری و یا شعاعی می باشد، می توانید بلبرینگ مناسب را برای این کار انتخاب نمایید.

از نکات دیگری که می‌تواند شما را در انتخاب صحیح این محصول کمک کند مربوط به فضای مناسب جهت نصب بلبرینگ های چینی می باشد که شما در ابتدا باید فضایی که برای نصب این محصول در نظر گرفته اید را به صورت کامل مشاهده کرده و بلبرینگ مناسب این فضا را انتخاب نمایید.

نکته مهم و قابل توجه دیگری که برای انتخاب بلبرینگ بسیار موثر می باشد و خریداران باید به آن توجه ویژه داشته باشند، مربوط به سرعت دورانی این قطعه می باشد، به عنوان مثال برای قطعاتی که سرعت بسیار بالایی دارند از بلبرینگ های شیار عمیق استفاده می شود، زیرا این بلبرینگ‌ها مقاومت بسیار بالایی دارند و همچنین می‌توانند از سایش قطعات دیگر در سرعت های بالا جلوگیری به عمل آورند.

نحوه انتخاب بلبرینگ چینی مناسب

مقایسه بلبرینگ چینی و ژاپنی ، آلمانی

امروزه کشورهای مختلفی به تولید و عرضه انواع بلبرینگ ها در سایز های مختلف می پردازند، کشورهایی که در تولید این محصول نام آور هستند شهرت بسیار زیادی دارند، کشورهای چین و ژاپن و کشور آلمان که هر کدام از آنها بر اساس طراحی های خاصی این محصول را تولید می کنند.

به دلیل اینکه قیمت بلبرینگ چینی بسیار مطلوب و مقرون به صرفه می باشد، امروزه خرید بلبرینگ چینی توسط خریداران رونق بسیار زیادی گرفته است.

بلبرینگ چینی و ژاپنی طراحی تقریبا شبیه به هم دارند ولی نوع آلمانی متفاوت است. قیمت بلبرینگ آلمانی از نوع چینی و ژاپنی کمی بالاتر است، به دلیل اینکه برندهای تولید کننده بلبرینگ آلمانی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشند.

مقایسه دیگر در رابطه با مقاومت این دو محصول می باشد که اگر بخواهیم در این باره توضیح دهیم می‌توانیم بگوییم که مقاومت و عمر بیشتر بلبرینگ های چینی و ژاپنی باعث شده است که این محصول از نوع آلمانی بیشتر مورد توجه خریداران و مشتریان عزیز قرار بگیرد.

مقایسه بلبرینگ چینی و ژاپنی ، آلمانی

قیمت بلبرینگ چینی

قیمت بلبرینگ چینی بسیار متنوع می باشد و با توجه به اندازه و سایز این محصول قیمت ها با یکدیگر تفاوت دارند. عوامل مختلفی می تواند بر روی قیمت بلبرینگ چینی تاثیرگذار باشد.

یکی از عوامل مهم مربوط به نوسانات بازار می باشد که ممکن است قیمت این محصول را بالا یا پایین ببرد‌. یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت این محصول مربوط به برند تولید کننده این محصول می باشد، به عنوان مثال برندی که از محبوبیت بسیار بالایی در بین خریداران برخوردار باشد، قیمت آن نیز بالاتر می باشد.

خریداران امروزه از راه های مختلفی نسبت به خرید این محصول اقدام می‌کنند و آن را به صورت عمده و یا جزئی خریداری می‌کنند و یکی از راه های خرید این محصول که بسیار مورد توجه مشتریان و خریداران قرار گرفته است، مربوط به خرید اینترنتی و مجازی این محصول می باشد که شما می توانید با یک تلفن همراه ساده به سایت های مختلف سر بزنید و قیمت ها را با هم مقایسه نمایید.

از عامل تاثیرگذار دیگری که می تواند قیمت بلبرینگ چینی را کمی بالاتر ببرد، مربوط به سایز و اندازه این محصول می باشد که با قیمت آن رابطه مستقیم دارد، هرچه سایز این محصول بالاتر باشد قیمت آن نیز بالاتر می باشد، پس در هنگام اطلاع از قیمت باید به سایز بلبرینگ ها نیز توجه ویژه داشته باشید.

اشتراک گذاری مطلب

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *