SKF پخش

تماس و مشاوره

نکات مهم در رابطه با وزن و اندازه بلبرینگ

مزیت های خرید از نمایندگی SKF

نکات مهم در رابطه با وزن و اندازه بلبرینگ

وزن بلبرینگ و اندازه بلبرینگ

وزن و اندازه بلبرینگ: برخی از قطعات و وسیله هایی که در سیستم فنی خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرند در زمینه های دیگری نیز از صنعت کاربردی خواهند بود. همچنین قطعه بلبرینگ نیز یک قطعه می باشد که برای تمامی صنعت‌کاران و تعمیرکاران و همچنین مکانیک ها نیز جزو وسیله های کاربردی و مهم شناخته شده است. همچنین باید توجه نمود که این قطعه فنی در زمینه هایی همانند خودروسازی کاربرد و کارایی متفاوتی را نسبت به زمینه هایی مانند صنعت کاران و تعمیرکاران دارد.

یکی از نکات بسیار حائزاهمیت این است که نقش قطعه فنی بلبرینگ در زمینه های خودروسازی نسبت به دیگر زمینه ها مهمتر و کاربردی‌تر می باشد. بلبرینگ انواع متفاوتی را دارد که دارای سایز‌بندی‌های مختلفی می باشد. بلبرینگ skf یک قطعه فنی می باشد و در بهترین کارخانه ها تولید می شود و همچنین توسط بهترین دستگاه ها به صورت اتوماتیک و در بهترین کیفیت برای مشتریان و متقاضیان این قطعه فنی تولید و توزیع می گردد.

یکی از نکات بسیار حائزاهمیت و مهم برای در جریان بودن کیفیت بالای این قطعه فنی وزن این قطعه می باشد. وزن بلبرینگ تاکنون در تمامی زمینه ها در ابعاد مختلف و وزن های مختلف در کارخانه ها تولید شده است که از نظر وزن، کم وزن‌ترین بلبرینگ 10 گرم بوده است و بیشترین وزن بلبرینگ به وزن 20 تن اختصاص یافته است.

انواع و اقسام بلبرینگ ها پس از تولید در کارخانه های معتبر توسط افراد متخصص کنترل کیفیت را به عمل می آورند و از با کیفیت ترین قطعات برای مشتریان پخش و ارسال می نمایند. تمامی صنعت‌کاران و همچنین تولید‌کنندگان بلبرینگ، با توجه به تجربه خود و تکنولوژی پیشرفته ای را که دارا می باشند، قطعه خود را با مرغوبیت بالا تولید می نمایند و تمامی ویژگی های بلبرینگ را در کاتالوگ قرار می دهند.

وزن بلبرینگ از ویژگی‌های مهمی می‌باشد که در کاتالوگ توسط تولیدکنندگان درج می‌شود. تولیدکنندگان علاوه بر اینکه وزن بلبرینگ را در کاتالوگ درج می‌نمایند، ویژگی هایی از این قطعه را مانند میزان تحمل بار، ابعاد بلبرینگ و همچنین میزان سرعت این قطعه را در کاتالوگ درج می نمایند.

برای دیدن نمونه هاییی از این کاتالوگها و آشنایی بیشتر پیشنهاد میکنم سری به مقاله رولبرینگ ساچمه بشکه ای نیز بزنید

تشخیص بلبرینگ اصلی از روی وزن بلبرینگ

وزن بلبرینگ یکی از گزینه های بسیار مهم برای سنجش کیفیت این قطعه فنی می باشد که بسیار برای صنعت‌کاران و تعمیرکاران حائزاهمیت می باشد. برای تشخیص بلبرینگ اصلی نکات بسیار قابل توجهی وجود دارد که متقاضیان این محصول باید با در نظرگرفتن این نکات محصول فنی موردنظر خود را خریداری نمایند. وزن بلبرینگ یکی از نکات بسیار مهم و حائزاهمیت می‌باشد که خریداران این محصول باید پیش از خرید این گزینه مهم و ضروری را در نظر داشته باشند. پیش از آنکه تشخیص بلبرینگ اصلی از روی وزن بلبرینگ را بدانید بهتر است در نظر داشته باشند که واحد اندازه گیری بلبرینگ کیلوگرم می باشد.

یکی از مهمترین و اصلی ترین چالش‌ها برای خریداران بلبرینگ، اصلی وزن بلبرینگ می باشد که این نکته برای مصرف‌کنندگان این محصول جالب توجه قرار گرفته شده است. بسیاری از متخصصان و تولید کنندگان بلبرینگ برای تشخیص اینکه بلبرینگ اصلی می باشد یا خیر، اندازه گیری وزن بلبرینگ را برای مصرف کنندگان توصیه نموده اند. همانطور که می دانید وقتی فرد مصرف کننده قطعه فنی بلبرینگ را خریداری می نماید به خریدار کاتالوگ تعلق می گیرد که در این کاتالوگ مشخصات بلبرینگ به صورت جزئی مشخص شده است. شما میتوانید با استفاده از این کاتالوگ متوجه شوید که بلبرینگ اصلی را خریداری نموده اید یا خیر. با توجه به

اینکه وزن بلبرینگ نیز در کاتالوگ مشخص شده است شما می توانید با اندازه گیری وزن بلبرینگ متوجه شوید که اصلی می باشد یا خیر.

با توجه به دارا بودن کاتالوگ، شما می توانید قطعه فنی خود را وزن نمایید و سپس به کاتالوگ مراجعه نمایید و اگر میزان وزن نوشته شده در کاتالوگ با آنچه شما اندازه گیری نموده اید تطابق داشت بلبرینگ شما اصلی می باشد همچنین اگر وزن بلبرینگ شما با وزن قیدشده در کاتالوگ، تطابق نداشت بلبرینگ شما تقلبی می باشد و اصل نیست.

نکته قابل توجه این می باشد که شما باید برای اندازه گیری بلبرینگ خود از یک ترازوی دقیق استفاده نمایید تا وزن دقیق را به شما نشان دهد پس شما در نتیجه می توانید  با استفاده از یک ترازوی دقیق اصلی بودن بلبرینگ خود را شناسایی نمایید و در صورت عدم اصلی بودن بلبرینگ هرچه زودتر برای تعویض محصول اقدام نمایید. البته باید حاطر نشان کرد که این فقط شرط اصلی نیست و ختما باید از مشاوران و متخصصان نیز راهنمایی های لازم را گرفت که پشتیبانان ما در اسپین بلبرینگ آماده ارائه حدمات مشاوره خود به صورت رایگان هستند

وزن بلبرینگ پارامتری بسیار مهم در کاتالوگ بلبرینگ

بلبرینگ ها انواع و اقسام و متفاوتی چون بلبرینگ دینام، بلبرینگ پلوس، بلبرینگ فرمان، بلبرینگ گیربکس، بلبرینگ چرخ، بلبرینگ اکسل و همچنین بلبرینگ دنده هرزگرد دارند که هر کدام دارای کارایی و ویژگی های متفاوتی می باشد. برای مثال بلبرینگ ماشین ها دارای وظایفی می باشد که بسیار حائزاهمیت می باشد. این وظایف موجب می شود تا در وهله اول به انتقال قدرت بین قطعات کمک نماید و همچنین کمک به انتقال قدرت به این قطعات در بلبرینگ خودرو باعث می شود تا در حین جلوگیری از ایجاد اصطکاک، انتقال دادن نیرو بین قطعات موثر واقع شود.

همچنین یکی دیگر از وظایف بلبرینگ خودرو، جلوگیری از اصطکاک می باشد و یکی دیگر از وظایف بلبرینگ خودرو، پیشگیری از ساییده شدن قطعات و سطوح می باشد که بسیار حائز اهمیت می باشد.

بلبرینگ در انواع و اقسام مختلفی برای مشتریان توسط کارخانه های پیشرفته تولید می شود که انواع و اقسام مختلفی دارد. انواع بلبرینگ ها در وزن های پارامتری مختلف در اشکال هندسی چون بلبرینگ، گرد، استوانه ای، بشکه های مخروطی، سوزنی و همچنین بلبرینگ کف گرد مخروطی در کارخانه ها برای مشتریان تولید می شود و سپس توسط مراکز معتبر پخش و ارسال می گردد.

وزن بلبرینگ همانطور که می دانید یکی از نکات بسیار حائزاهمیت برای سنجش کنترل کیفی این قطعه می باشد که باید به آن توجه نمود. خریداران این محصول باید وزن بلبرینگ پارامتری را در کاتالوگ مشاهده نمایند و مورد بررسی قرار دهند. وزن بلبرینگ پارامتری در کاتالوگ موجب می شود تا مشتریان این محصول علاوه بر این که از اصلی بودن بلبرینگ اطمینان حاصل نمایند، از کیفیت و مرغوبیت فنی نیز مطلع شوند.

تمامی بلبرینگ ها در اشکال هندسی مختلف در پارامترهای سنجشی، دارای اندازه های مختلف و همچنین دارای سرعت عمل متفاوتی می باشند. همچنین بلبرینگ ها در انواع و اقسام مختلف و در پارامترهای سنجشی دارای تحمل وزن متفاوتی می باشند و هر کدام چرخش های متفاوتی را انجام می‌دهند.

اندازه بلبرینگ تحت تاثیر چه مواردی می باشد؟

اندازه بلبرینگ مانند وزن یکی از نکات بسیار حائزاهمیت و مهم برای خریداران این محصول می باشد که هر کدام از بلبرینگ ها دارای اندازه های متفاوتی می باشند. اندازه بلبرینگ یکی از موارد بسیار مهم می باشد که میزان تحمل بار توسط بلبرینگ را مشخص می نماید و یکی از نکات حائزاهمیت برای خریداران این محصول فنی می باشد.

اندازه بلبرینگ بر عوامل بسیار مهمی چون کیفیت تاثیرگذار می باشد و یکی از نکاتی می باشد که خریداران این محصول باید قبل از خریداری این محصول به آن توجه نمایند.

اندازه بلبرینگ تحت تاثیر مواردی چون ارتفاع بلبرینگ، قطر بیرونی بلبرینگ و همچنین قطر داخلی بلبرینگ می باشد که این موارد از موارد بسیار مهم برای تعیین اندازه انواع و اقسام بلبرینگ ها می باشد. بنابراین هر چه میزان ارتفاع بلبرینگ و قطر بیرونی بلبرینگ و همچنین قطر داخلی این قطعه فنی بیشتر باشد، از نظر کیفیت بهتر عمل می نماید و عملکرد نسبتاً خوبی را دارا می باشد. همچنین با توجه به اینکه هر چه میزان ارتفاع و قطر بیرونی و داخلی این قطعه بیشتر باشد دارای کیفیت بالاتری می باشد به همین دلیل هر چه کیفیت بالاتر باشد طبیعتاً این محصول دارای قیمت بیشتری می باشد و مشتریان باید برای دریافت این محصول در کیفیت بالا قیمت بیشتری را پرداخت نمایند.

همچنین تعویض آسان این محصول در اندازه بلبرینگ تحت تاثیر قرار گرفته شده است. اندازه بلبرینگ یکی از نکات بسیار مهم می باشد که مانند وزن بلبرینگ در کاتالوگ این قطعه فنی درج شده است و از نکاتی می باشد که خریدار باید به صورت جدی به آن بپردازد.

همچنین در اندازه بلبرینگ استثنائاتی نیز وجود دارد که این نکته نیز از مسائل حائزاهمیت می باشد. همچنین شما میتوانید با استفاده از سایت بازرگانی اسپین بلبرینگ  که نمایندگی معتبرترین برندهای موجود در بازار است  این محصول را با کیفیت بالا سفارش دهید.

نحوه ی تشخیص اندازه بلبرینگ از روی کد فنی

تشخیص اندازه ی بلبرینگ یکی از نکات حائزاهمیت می باشد که مشتریان و متقاضیان این محصول برای خریداری بلبرینگ باید قبل از خرید به آن توجه نمایند. نحوه ی تشخیص اندازه بلبرینگ از روی کد فنی از محاسبات بسیار دقیق برای تشخیص اندازه می باشد که مورد توجه اغلب خریداران بلبرینگ قرار شده گرفته است.

شماره های فنی بلبرینگ در دو گروه بلبرینگ های استاندارد و همچنین در گروه بلبرینگ خاص تقسیم بندی شده است. کد فنی در اغلب شرکت های معتبر بلبرینگ سازی به صورت یکسان می باشد. از روی کد فنی میتوان تشخیص داد که قطعه بلبرینگ می باشد یا اینکه رولبرینگ می باشد. همچنین درصورت مشخص شدن بلبرینگ از روی کد فنی می توانید متوجه شوید که بلبرینگ از چه نوع می باشد.

انواع و اقسام بلبرینگ شیار عمیق، بلبرینگ تماس زاویه ای، بلبرینگ خودتنظیم و یا بلبرینگ کف گرد از طریق کد فنی مشخص می گردد. کد فنی بر روی انواع و اقسام بلبرینگ ها به صورت اعداد و یا به صورت ترکیبی از اعداد و حروف بر کاتالوگ محصول ثبت شده است که این اعداد و حروف مفهوم خاصی را به مشتری این محصول می رساند.

شما نیز میتوانید با استفاده از سایت معتبر و منتخب ما به روش آنلاین و اینترنتی محصول موردنظر خود را بدون دردسر و بدون اینکه مسافت های بیرون شهری و درون شهری را طی نمایید و از پرداخت هزینه های اضافی جلوگیری نمایید، سفارش خود را ثبت نمایید.

اشتراک گذاری مطلب

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *