SKF پخش

تماس و مشاوره

نحوه تشخیص بلبرینگ اصلی skf

نحوه تشخیص بلبرینگ اصلی skf

 برای تشخیص بلبرینگ اصلی این موارد را در نظر بگیرید:

 ۱_ شناخت وکیوم و جعبه ی اصلی بلبرینگ skf: جعبه ی بلبرینگ اصلی skf خاص و ویژه است و جنس جعبه، نایلکس داخل آن، نوع جعبه، بسته‌ بندی و روغن گریس یا نگهدارنده ی داخل منحصر به‌ فرد شرکت skf می‌ باشد.

 ۲_ بررسی بارکد روی جعبه ی بلبرینگ skf: برای این کار تنها کافی است تا با چک نمودن بارکد متوجه اصلی و یا تقلبی بودن آن بشوید. این روش یکی از روش‌ های بسیار مهم در تشخیص بلبرینگ اصلی skf می‌ باشد.

 ۳_ فونت مارک بر روی محصول بلبرینگ skf: فونت هایی که بر روی کلیه ی محصولات برند skf حک‌ شده اند مشخص و تعریف‌ شده می‌ باشند، ولی ممکن است در اثر عدم تجربه‌ بعضی از مسئولان راه برای سوء استفاده کلاهبرداران باز شده باشد. فونت‌ های حک‌ شده برای محصولات قدیمی شرکت اس کا اف می‌ باشد و برای محصولات جدید این شرکت از چاپی ها یا مدادی ها استفاده می‌ شود و از این تکنولوژی بهره برده شده‌ است.

 ۴_ نگهدارنده و گریس بلبرینگ skf: این روش تنها مختص به کسانی است که در این کار تجربه ی لازم را کسب کرده‌ اند و در واقع کارشناس تشخیص می‌ باشند، پس نباید افرادی که آموزش ندیده اند از این روش تشخیصی برای بلبرینگ اصلی skf استفاده نمایند.

 ۵_ ویژگی چکش خواری بلبرینگ skf: این روش تنها برای آگاهی شما نسبت‌ به متریال اصلی بلبرینگ skf است و جهت تشخیص اصالت آن پیشنهاد نمی‌ گردد. آلیاژی که در تولید محصولات به‌ کار رفته است قابلیت چکش خواری را ندارند و بسیار سخت هستند، به‌ قدری درجه ی سختی این آلیاژ زیاد می‌ باشد که اگر بخواهید آن را امتحان کنید کافی‌ است با یک فلز مانند آهن بر روی آن ضربه وارد کنید.

در پایان مشاهده خواهید کرد که هیچ اثری از ضربه بر روی بلبرینگ نخواهد ماند، بلکه این آهن است که له‌ شده است. (درجه ی سختی راکول برای آلیاژ بلبرینگ اس کا اف به‌ کار رفته است).

۶_ بررسی لیبل بلبرینگskf: اخیراً شرکت skf دستگاهی را طراحی کرده که با چک کردن لیبل محصولات skf بر زیر دستگاه و سبز شدن آن پی به اصالت محصول خواهید برد.

 ۷_ تست آنالیز متریال بلبرینگ skf: در این قسمت آلیاژ محصول مورد بررسی قرار خواهد گرفت و اصالت آن مشخص می‌ گردد که انجام این کار در آزمایشگاه امکان‌ پذیر می‌ باشد.

تشخیص بلبرینگ اصل از غیر اصل

راهکارهایی برای خرید بلبرینگ اصلی

 در این مبحث به بیان راهکارهایی جهت خرید بلبرینگ اصلی skf خواهیم پرداخت:

۱_ اولین مورد توجه به آرم و لگوی شرکت skf می‌ باشد. این شرکت در سال ۲۰۰۰ تصمیم گرفت تا لگوی خود را عوض نماید. حال اگر شما در هنگام خرید بلبرینگ متوجه شدید که لگوی موجود بر روی محصول مربوط به‌ سال های بعد از ۲۰۰۰ می‌ باشد، ولی لگو با تصویر بعدی هیچ همخوانی نداشته باشد باید متوجه بشوید که این محصول تقلبی است و از خرید آن منصرف گردید.

۲_ راهکار دیگر توجه به علامت‌ هایی است که شرکت skf در محصولات خود از آنها استفاده می‌ نماید. بدین‌ ترتیب که از اسلش و دش به‌ عنوان خط فاصله استفاده می‌ کند تا محصولات را نمایش دهد.

البته مواردی که نامبرده شد در خرید بلبرینگ اصلی به شما کمک خواهد نمود، ولی در حال‌ حاضر با پیشرفت‌ هایی که در تکنولوژی به وجود آمده است تشخیص بلبرینگ اصلی از تقلبی کار بسیار سختی شده‌ است و در بعضی از موارد امکان شناسایی درست آن وجود ندارد و تنها در صورت خرید و استفاده از محصولات می‌ توان متوجه ی اصلی بودن یا تقلبی بودن آن شد، به‌ طور مثال در زمانی‌ که بلبرینگ خریداری‌ شده به‌ سرعت خراب شود و یا عملکرد درستی نداشته باشد و منجر به اختلال در کل کار گردد تنها راهکار درست و منطقی این است که از نمایندگی‌ های مجاز محصولات skf خرید بلبرینگ خود را انجام دهید و از فروشنده بخواهید که در فاکتوری که به شما خواهد داد اصالت محصول را قید نماید تا خیالتان از این بابت آسوده گردد.

چگونگی تشخیص بلبرینگ تقلبی از عیر تقلبی

چگونه بلبرینگ تقلبی را به‌ جای اصلی می‌ فروشند؟

 به‌ علت تقاضای بسیار زیادی که در بازار کار و نیز واردات انواع مارک‌ های مختلف و کشور های گوناگون برای بلبرینگ و رولبرینگ وجود دارد، این محصولات درخواستی را با کیفیتی بسیار پایین ولی با اختلاف قیمتی بالا وارد می‌ کنند. در بسیاری از اوقات به دلایل گوناگون، اولویت خرید بلبرینگ، با قیمت ارزان‌ تر می‌ باشد که حتی امکان خرید بلبرینگ از یک شرکت و یک برند ولی با قیمت‌ های متفاوت در بازار وجود دارد که این تفاوت قیمت یک دلیل بیشتر ندارد و آن  هم عدم اصالت بلبرینگ می‌ باشد.

همواره در بازار فروش محصولات مختلف بلبرینگ و رولبرینگ، افراد سودجو و کلاهبرداری وجود داشته اند که کالای غیر اصلی و فیک را به‌ جای کالای اصلی به فروش می‌ رسانند که از قیمت پایین‌ تری برخوردار است. برای انجام این کار به دو صورت متوسل می‌ شوند:

۱_ اقدام به فروش بلبرینگ غیر اصلی با برند اصلی.

۲_ تغییر حک برند بلبرینگ تقلبی به بلبرینگ با برند اورجینال.

به‌ عبارت‌ دیگر این‌ گونه می‌ توانند بلبرینگ تقلبی را به‌ جای اصلی به فروش برسانند.

پیشنهاد می کنیم مقاله نمایندگی skf را نیز دنبال نمایید

مواردی که در قیمت بلبرینگ های nachi تاثیرگذار است

بلبرینگ اصل skf ساخت کدام کشور است؟

 دفتر مرکزی شرکت skf در شهر گوتنبرگ کشور سوئد قرار دارد که یک  جوان سی و چند ساله برند skf را در سال ۱۹۰۷ تأسیس کرد، ولی در آن زمان مسئولیت نگهداری و تعمیرات بلبرینگ را بر عهده داشت اما از کارکرد بلبرینگ هایی که از کشور آلمان وارد می‌ شد و به کار برده می‌ شدند رضایت نداشت. به‌ همین دلیل دست به اختراع بلبرینگ‌ های خود تراز دو ردیفه زد که موفقیت بسیار بزرگی بود و شروع به کار شرکت اس کا اف سوئدی گشت.

هم‌ اکنون این کمپانی به یکی از بزرگ‌ ترین تولید کننده‌ های بلبرینگ و رولبرینگ و….تبدیل‌ شده است که نه‌ تنها در کشور سوئد، بلکه در کل دنیا محصولات خود را عرضه می‌ نماید و در حال‌ حاضر این شرکت ده‌ ها نمایندگی در اقصی نقاط دنیا دارد، ولی کارخانه‌ های اصلی اس کا اف در این کشور ها واقع شده اند:

۱_ کشور سوئد که بیشتر فعالیت‌ هایش در زمینه ی تولید بلبرینگ‌ های خود تنظیم است.

۲_ کشور آلمان که عمده کار آن مربوط به تولید رولبرینگ های استوانه‌ ای و مخروطی است.

۳_ کشور فرانسه که بیشتر بلبرینگ‌ های دارای شیار عمیق را تولید می‌ نماید.

۴_ کشور ایتالیا که ساچمه‌ های کوچک دارای شیار عمیق و بلبرینگ‌ های تماس زاویه‌ ای با دقت بالا را در دست تولید دارد.

۵_ کشور اندونزی که بیشتر ساچمه‌ های تماس زاویه‌ ای را تولید می‌ کند.

موارد کاربرد نیدل برینگ

خرید اینترنتی بلبرینگ اصلی

 هیچ‌ گاه فراموش نکنید که علت گرانی و یا ارزانی هر محصولی به چه چیزهایی می‌ تواند بستگی داشته باشد و قبل‌ از خرید به این نکات توجه نمایید تا در پایان از خرید بلبرینگ خود نهایت رضایت مندی را داشته باشید.

تلاش کنید که از نمایندگی‌ های مجاز و یا عاملیت‌ های فروش مجاز، بلبرینگ و رولبرینگ محصولات skf را خریداری نمایید تا مجبور به تشخیص و شناسایی محصول اصلی و تقلبی نشوید و درگیر این کار ها نگردید.

پیش‌ از خرید می‌ توانید وارد وب‌ سایت های معتبر در زمینه ی بلبرینگ شرکت skf شوید و از صفحه ی فعال آنها لیست قیمت‌ های محصولات این شرکت را مشاهده نمایید و این‌ گونه خریدی اینترنتی و هوشمندانه را تجربه نمایید.

خوشبختانه خرید اینترنتی بلبرینگ اصلی skf امکان‌ پذیر می‌ باشد و پس‌ از جستجوی محصول موردنظر خود و مقایسه ی قیمت‌ های نمایندگی‌ های مختلف می‌ توانید اقدام به خریدی آگاهانه کنید و بلبرینگ دلخواه خود را خریداری نمایید.

در خرید های آنلاین اصالت بلبرینگ توسط نمایندگی ها ضمانت شده‌ است و دیگر نگرانی بابت غیراصل بودن کالای مربوطه وجود ندارد.

اشتراک گذاری مطلب

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *