SKF پخش

تماس و مشاوره

بلبرینگ های ته گرد

قیمت بلبرینگ کویو

قیمت بلبرینگ کویو: اگر چه بلبرینگ کوچک ترین قطعه در وسایل محسوب می‌شود، اما کارایی بسیار بزرگ و وسیعی دارد. در واقع حرکت خودرو و سایر وسایل حرکتی به آن وابسته است. بلبرینگ انواع مختلفی دارد و با برندهای بسیار متنوع تولید می‌شود. بلبرینگ کویو یکی از بهترین مارک های موجود در بازار است که قیمت بلبرینگ کویو متغیر است و به عوامل مختلفی بستگی دارد.

یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت آن، مدل و سایز است. این محصول مدل و اندازه‌های متفاوتی دارد که هر یک برای اهداف خاصی طراحی و تولید شده‌اند و کاربردهای گوناگونی دارند.

اگر برای تولید از مواد اولیه داخلی استفاده شود، مسلما قیمت کمتری خواهد داشت، چون برای خرید وارداتی علاوه بر قیمت اولیه، باید هزینه گمرک و ترخیص کالا را نیز پرداخت کرد که این هزینه به قیمت اولیه افزوده می‌شود.

از دیگر عواملی که بر قیمت بلبرینگ اثر می‌گذارد، میزان تولید و فروش آن است. اگر بلبرینگ به صورت عمده تولید شود و به فروش برسد، قطعا نسبت به تولید و فروش جزئی ارزان قیمت تر خواهد بود و این تولید کلی هم برای تولید کننده و هم برای خریدار، بسیار پرسود می‌باشد.

بلبرینگ کویو به عنوان یک محصول صادراتی به بسیاری از کشورها صادر می‌شود که این امر سبب افزایش قیمت آن می‌گردد و یک برند بسیار معروف و مشهور است. بسته بندی شیک و استاندارد نیز یکی دیگر از عوامل موثر در جذب مشتری و افزایش قیمت به شمار می‌آید.

سایز و اندازه بلبرینگ از عوامل دیگری است که بر قیمت آن تاثیر دارد، هر چه سایز بزرگتر باشد باید هزینه بیشتری پرداخت کرد و مسلما بلبرینگ کوچک، ارزان قیمت تر خواهد بود.

قصد خرید بلبرینگ کویو رو دارید؟ حتما لینک زیر را دنبال نمایید

انواع بلبرینگ کویو

معرفی شرکت بلبرینگ کویو

قیمت بلبرینگ کویو ژاپن توسط شرکت سازنده تعیین می‌شود. شرکت بلبرینگ کویو یک شرکت بسیار معتبر و نام آشنا در زمینه تولید بلبرینگ و محصولات مشابه است. این شرکت در ژاپن واقع شده است و محصولات بسیار با کیفیتی تولید می‌کند که بی رقیب هستند.

دستگاه‌های سازنده و ماشین‌های تولیدی مطابق با فناوری مدرن انواع مختلف بلبرینگ را تولید می‌کنند که در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرند. این برند مطابق با استانداردهای جهانی ساخته می‌شود، از این رو مورد استفاده تمام صنعتکاران قرار دارد.

از آنجایی که شرکت کویو یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدی است، در شهر و کشورهای متعددی نمایندگی دارد، از این رو به راحتی می‌توان به آن‌ها مراجعه کرد و بهترین محصول را با بالاترین کیفیت تهیه نمود. بلبرینگ تولید شده توسط این شرکت از نظر کیفی و کمی در سطح بسیار بالایی قرار دارد و در هنگام فروش با ضمانت نامه عرضه می‌شود که این ضمانت برای خریداران بسیار

مهم و حائز اهمیت است و در واقع در مدت زمان معین، اگر بلبرینگ دچار آسیب شد با استفاده از ضمانت نامه می‌توانند آن را به صورت رایگان تعویض یا تعمیر کنند.

این شرکت از نظر فناوری در سطح یک جهان قرار دارد و در ۷ کشور دارای ۱۸ کارخانه تولیدی می‌باشد و هیچ شرکت دیگری نمی‌تواند در زمینه تولید یاتاقان با آن رقابت کند، چون انواع بلبرینگ با قطر میلی متری تا چندین متر در آن طراحی و ساخته می‌شود و با حک شدن نام شرکت روانه بازار فروش می‌شود و این نام برجسته نشانه خوبی برای اصل بودن آن می‌باشد.

این شرکت تمام قطعات بلبرینگ مانند رینگ، ساچمه، قفسه و کاسه نمد را نیز تولید می‌کند و با سرهم کردن آن‌ها بلبرینگ به دست می‌آید. رینگ معمولا از آلیاژهای فولاد به دست می‌آید و اجزای دیگر را از دو سمت داخل و خارج در بر می‌گیرد. ساچمه نیز از جنس فولاد است و با چرخش خود باعث حرکت بلبرینگ می‌شود.

قفسه از جنس برنج یا فولاد ساخته می‌شود و از تماس ساچمه ها با یکدیگر جلوگیری می‌کند. کاسه نمد بین قفسه و رینگ قرار دارد و از نفوذ آب به داخل بلبرینگ جلوگیری می‌کند. تمام این قطعات توسط دستگاه‌های تمام اتوماتیک با دقت بسیار زیاد ساخته می‌شوند و انسان در آن نقشی ندارد.

مهندسین شرکت کویو به طور منظم به بررسی دستگاه‌های تولیدی می‌پردازند و اگر مشکلی وجود داشته باشد در اسرع وقت آن را رفع می‌کنند. این احساس مسئولیت مهندسین و استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت سبب شده است که این شرکت جزء بهترین شرکت‌های تولیدی بلبرینگ قرار گیرد و همچنان در صدر و بی رقیب باشد.

اگر به دنبال بلبرینگ ناچی هستید این لینک را دنبال نمایید

انواع بلبرینگ کویو

انواع بلبرینگ کویو چیست ؟

قیمت بلبرینگ کویو با توجه به کاربردهایی که دارد بسیار متنوع تولید می‌شود و قیمت بلبرینگ کویو با توجه به نوع آن متغیر خواهد بود. این قسمت قصد آشنایی با انواع بلبرینگ کویو را داریم، از این رو با ما همراه باشید.

نوعی از این محصول، بلبرینگ شیار عمیق است که تحمل بار محوری و شعاعی را به طور همزمان دارد و در صنعت یکی از پرکاربردترین انواع بلبرینگ می‌باشد.

بلبرینگ خود تنظیم نوع دیگری است که در آن مرکز انحنای حلقه بیرونی با مرکز بلبرینگ مطابقت دارد و در موقعیت‌های حساس، چرخش را حفظ می‌کند و نصب یاتاقان حفره‌ای را بر روی محور تسهیل می‌کند.

در زمینه‌هایی که به دقت و سرعت بالا نیاز است باید از بلبرینگ تماس زاویه‌ای استفاده کرد، این محصول دارای زوایای تماس است و می‌تواند بارهای ترکیبی شعاعی و محوری را تحمل کند.

 تولید بلبرینگ به همین جا ختم نمی‌شود و نوع دیگری از آن با نام بلبرینگ کف گرد می‌باشد که به صورت یک جهته و دو جهته طراحی می‌شود که اولی قادر به تحمل بار محوری در یک جهت و دومی قادر به تحمل بار در دو جهت می‌باشد. در واقع برای عملکرد بهتر باید نوع مناسبی از بلبرینگ را انتخاب کرد تا بتوان از کیفیت و کارایی آن بهره‌مند شد.

خرید بلبرینگ FAG

قصد خرید بلبرینگ FAG را دارید این لینک را دنبال نمایید

ویژگی های بلبرینگ کویو

ویژگی های بلبرینگ کویو چیست ؟

علاوه بر قیمت بلبرینگ کویو که یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول به شمار می‌آید، کیفیت آن مهم ترین و اصلی ترین ویژگی آن است. در واقع این محصول با استفاده از فناوری و تکنولوژی بسیار پیشرفته تولید می‌شود که طول عمر زیادی دارد و برای سالیان سال می توان از آن استفاده کرد.

روغن کاری برای بلبرینگ بسیار مهم و حائزاهمیت است. بلبرینگ کویو را به راحتی می‌توان روغن کاری کرد و این ویژگی دیگری است که آن را منحصر به فرد می‌سازد. در واقع روغن کاری مانع از خوردگی و آسیب بلبرینگ می‌شود و برای طول عمر آن، ضروری و لازم می‌باشد.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به قدرت تحمل بار آن اشاره کرد که بار شعاعی و محوری را به خوبی می‌تواند تحمل کند و در واقع از مقاومت بالایی برخوردار است.

بلبرینگ را به راحتی و سهولت می‌توان خریداری کرد، چون یک کد و شماره ثابت بر بدنه حک شده و این کد نشان دهنده تمام مشخصات آن می‌باشد و این شماره نیز یکی دیگر از ویژگی‌های بلبرینگ محسوب می‌شود که بسیار کاربردی است و در هنگام خرید کمک بزرگی به خریدار می‌کند.

کاربرد بلبرینگ کویو

کاربرد های بلبرینگ کویو

همان طور که قیمت بلبرینگ کویو متفاوت و متغیر است، کاربرد بلبرینگ کویو نیز متفاوت می‌باشد و این محصول در زمینه های مختلف صنعتی به کار می‌رود و برای صنعتکاران، قطعه‌ای بسیار پرکاربرد و پر مصرف می‌باشد.

بلبرینگ نوعی یاتاقان یا چرخ دنده توپی یا چرخشی است و در وسایلی که می‌چرخند، به کار می‌رود و از سایش و اصطکاک جلوگیری می‌کند. در واقع کاهش اصطکاک باعث طول عمر قطعه می‌شود و این امر در صنعت بسیار مهم و حائزاهمیت است.

بلبرینگ انواع مختلف دارد و هر کدام کاربرد متفاوتی نیز دارند، مثلا بلبرینگ شیار عمیق ضد زنگ و از جنس فولاد است و در ماشین آلات کشاورزی، نوار نقاله، ماشین آلات ساختمانی، خودرو سازی، دینام و چرخ اتومبیل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاربرد بلبرینگ تماس زاویه‌ای در گیربکس، دستگاه تراش، ماشین آلات صنعتی و غیره می‌باشد. در واقع از این بلبرینگ زمانی استفاده می‌شود که به قدرت و دور بالا نیاز است.

بلبرینگ خود تنظیم کاربرد زیادی در صنعت دارد و برای مکان‌هایی استفاده می‌شود که در طول زمان دچار کاهش یا افزایش زاویه می‌شوند.

بلبرینگ سرامیکی نوع دیگری از بلبرینگ است که سطح کاملا مسطحی دارد که موجب اصطکاک کمتر و در نهایت مصرف انرژی کمتر برای چرخاندن چرخ ها یا میل لنگ می‌شود و صنایعی مانند هوا و فضا، ماشین‌های مسابقه ای و غیره کاربرد دارد.

از کاربردهای دیگر بلبرینگ کویو می‌توان به تجهیزات آزمایشگاهی اشاره کرد. بلبرینگ در این تجهیزات سبب سرعت زیاد و طول عمر بالا می‌شود و در اندازه های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در واقع بلبرینگ قطعه بسیار مهمی است که می‌توان گفت در صنعت یکی از پرکاربردترین قطعات است و بدون آن اکثر ابزار و وسایل به خوبی کار نمی‌کنند. برای عملکرد بهتر باید به خوبی از بلبرینگ نگهداری کرد و در صورت فرسوده شدن آن را تعویض کرد.

انواع بلبرینگ SKF

مزایای خرید بلبرینگ کویو

بلبرینگ در برندهای بسیار متنوع و مختلف تولید می‌شود و در بازار وجود دارد، اما مزایای خرید بلبرینگ کویو نسبت به سایر برندها بیشتر است و در واقع با اطمینان خاطر می‌توان آن را خریداری کرد.

قیمت بلبرینگ کویو یکی از مزایای اصلی می‌باشد. در واقع قیمت این برند نسبتا پایین بوده و از این جهت بسیار مورد استقبال خریداران قرار می‌گیرد.

یکی دیگر از مزایای خرید این قطعه، کیفیت و جنس بدنه آن می‌باشد. جنس بدنه درجه یک است و در برابر رطوبت بسیار مقاوم می‌باشد، از این رو طول عمر زیادی دارد و خرید آن بسیار مقرون به صرفه است و همچنین این بلبرینگ از نظر کیفی و کمی در سطح بالایی قرار گرفته و تائیدیه جهانی دارد.

این محصول در تمامی مراکز فروش در دسترس است و به راحتی می‌توان آن را تهیه نمود. دسترسی آسان یکی دیگر از مزایای خرید بلبرینگ کویو به شمار می‌آید و با مراجعه به این مراکز می‌توان بلبرینگ اصل را خریداری کرد و از کیفیت آن در زمینه های مختلف بهره‌مند شد.

از دیگر مزایای این محصول، می‌توان این مسئله را بیان کرد که علاوه بر خرید کلی، خرید جزئی آن نیز میسر است و با توجه به میزان نیاز و مصرف می‌توان آن را خریداری کرد. البته خرید کلی برای خریداران همیشه مقرون به صرفه و برای فروشندگان پر سود است.

تنوع در سایز و مدل این بلبرینگ یکی دیگر از مزایای آن محسوب می‌شود. در واقع شما با مراجعه به مراکز فروش می‌توانید کوچکترین تا بزرگترین سایز این بلبرینگ را خریداری کنید و از آن در صنایع مختلف استفاده کنید. علاوه بر خرید حضوری، امکان خرید غیرحضوری و اینترنتی نیز وجود دارد که این نوع خرید امروزه بسیار رایج شده است و در صرفه جویی در زمان و وقت بسیار موثر می‌باشد.

برای این نوع خرید کافیست به سایت های معتبر مراجعه نمایید و محصول دلخواه خود را آنلاین سفارش دهید و در اسرع وقت در محل تحویل بگیرید.

ویژگی های بلبرینگ کویو

قیمت بلبرینگ کویو اصل

امروزه محصول تقلبی و بی‌کیفیت در بازار در کنار محصول اصلی وجود دارد، اما تشخیص بلبرینگ کویو اصل نسبتا دشوار است و به مهارت خاصی نیاز دارد.

یکی از روش های شناخت، قیمت می‌باشد. قیمت بلبرینگ کویو اصل نسبت به نوع تقلبی آن بیشتر است. در واقع برای خرید بلبرینگ اصلی باید هزینه بیشتری پرداخت نمایید.

 بر روی بدنه بلبرینگ اصل، نام شرکت به صورت برجسته حک شده است و این برجستگی بسیار واضح است اما در نوع تقلبی آن، این نام برجسته نیست، از این رو در هنگام خرید به آن دقت و توجه کنید.

بسته بندی بلبرینگ کویو اصل بسیار شیک و استاندارد است و بر روی آن اطلاعاتی مانند تاریخ تولید، انقضا، سایز، قیمت و غیره درج می‌شود. این بسته بندی در جلب نظر مشتری نقش به سزایی دارد.

بلبرینگ کویو اصل از فولاد درجه یک تهیه می‌شود، از این رو کاملا ضد زنگ و ضد آب می‌باشد و از آن در زمینه های مختلف مانند ساخت کشتی، هواپیما و غیره می‌توان استفاده کرد. نوع اصلی این قطعه در کشور ژاپن تولید می‌شود و از آن جا به سایر کشورها و شهرها صادر می‌گردد، از این رو در هنگام خرید توجه کنید که نام ژاپن به عنوان کشور سازنده درج شده باشد.

سعی کنید جنس اصلی و درجه یک را تهیه کنید تا ابزار و وسایل شما در کوتاه مدت دچار آسیب و مشکل نشوند.

اشتراک گذاری مطلب

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *