SKF پخش

تماس و مشاوره

خرید بلبرینگ FAG اصل

انواع بلبرینگ شیار عمیق

انواع بلبرینگ شیار عمیق عبارتند از بلبرینگ شیار عمیق یک ردیفه، بلبرینگ شیار عمیق دو ردیفه، بلبرینگ شیار عمیق یک ردیفه با شیار جازنی ساچمه، بلبرینگ شیار عمیق از فولاد ضدزنگ، بلبرینگ شیار عمیق دوتایی، بلبرینگ شیار عمیق ساچمه خور و غیره که این محصول در برندهای مختلف در شرکت های متعددی در کشور ما ساخته شده است و در بازار متقاضیان زیادی دارد و از خرید و فروش بالایی برخوردار است.

امروزه این محصول به صورت عمده و کلی تولید می شود و با کیفیت عالی عرضه بازار و مراکز فروش می‌شود. این محصول در صنایع مختلف کاربرد دارد و بارهای شعاعی و محوری زیادی را تحمل می کند.

بلبرینگ ها قطعاتی هستند که در صنعت کاربرد دارند و به همین سبب نامی آشنا برای صنعتگران، تعمیرکاران و مکانیک ها محسوب می شوند اما این شناخت و آشنایی دلیل و علم و آگاهی از وظایف عملکرد و کارایی چنین قطعاتی در وسایل ها نیست. بنابراین بررسی وظایف آنها و نقش آن در سیستم های مختلف خالی از لطف نیست و ممکن است برای بسیاری از افراد جالب توجه باشد.

روش تشخیص انواع بلبرینگ کویو اصل

جهت خرید بلبرینگ SKF با ضمانت اصالت کالا به این لینک مراجعه نمایید

بلبرینگ شیار عمیق

بلبرینگ شیار عمیق چیست؟

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که بلبرینگ شیار عمیق یکی از انواع بلبرینگ ها در بازار است که بسیار کاربردی است و از خرید و فروش بالایی برخوردار است.  در رابطه با انواع بلبرینگ شیار عمیق میتوان گفت که متداول‌ترین بلبرینگ در بازار است که در این نوع بلبرینگ شیار عمیق دایره ای با شعاع برابر با شعاع ساچمه وجود دارد، به علت همین شیار و ایجاد سطح تماس بالا بین ساچمه ها و رینگ ها، موارد استفاده زیادی دارد.

این محصول تحمل بارهای شعاعی و محوری را در دو جهت دارد و برای سرعت های بالا مناسب و کاربردی است. به طور کلی بلبرینگ شیار عمیق، همان بلبرینگ شیاردار است که مدل‌های گوناگونی دارد و در برندهای مختلف ساخته شده است. این محصول با کیفیت عالی و تضمین شده در سایت ما به فروش می رسد و شما می توانید به صورت اینترنتی و آنلاین سفارش دهید.

این نوع بلبرینگ از پرمصرف‌ترین بلبرینگ در صنایع مختلف است. این محصول دارای ساختمان ساده ای بوده و نگهداری و تعویض این محصول آسان می باشد و از اجزای گوناگون مانند ساچمه، رینگ داخلی، رینگ خارجی و قفسه ساخته شده است. با وجود اینکه بلبرینگ ها خود قطعات کوچکی هستند، اما از اجزای متعددی تشکیل می شوند که به ظرافت کنار هم چیده شده و نقش مهم و بزرگی را در ماشین آلات صنعتی ایفا می کنند.

کاربرد بلبرینگ FAG ومزایای آن

کاربرد بلبرینگ شیار عمیق

در رابطه با انواع بلبرینگ شیار عمیق میتوان گفت که  کاربرد بلبرینگ شیار عمیق بسیار زیاد است و این محصول بسیار کاربردی و مهم می باشد که شناخت آن از اهمیت بالایی برخوردار است. همانطور که گفتیم بلبرینگ شیار عمیق کاربرد مختلفی در صنعت و غیره دارد و از پرمصرف ترین بلبرینگ ها است که دامنه زیادی از صنایع را تحت پوشش خود قرار داده است.

دلیل کاربرد زیاد این محصول طراحی ساده و غیر قابل تفکیک پذیر است و قدرت و توانایی تحمل بار زیادی دارد. همچنین توانایی و قدرت کارکرد در سرعت بالا، استحکام در زمان کارکرد و نیاز نداشتن به نگهداری می باشد. بلبرینگ شیار عمیق کاربردهای متفاوتی دارد و دارای خصوصیات خاص خود می باشد.

کاربرد دیگر این محصول این است که به کمک بلبرینگ از تماس های تحلیلی و ایجاد خوردگی بین سطوح پیشگیری می شود، بنابراین قطعات دچار آسیب های ناشی از ساییدگی نمی شوند.

ویژگی بلبرینگ اصل و اجزای آن

جهت حرید بلبرینگ ناچی اصل ژاپن میتوانید به این لینک مراجعه نمایید

ویژگی بلبرینگ ناچی چیست ؟

بلبرینگ شیار عمیق یک ردیفه

در رابطه با انواع بلبرینگ شیار عمیق میتوان گفت که بلبرینگ شیار عمیق یک ردیفه یکی دیگر از انواع بلبرینگ است که کاربرد مخصوص خود را دارد. این محصول نیز یکی از انواع بلبرینگ شیار عمیق است که توانایی و قدرت کمی در تحمل عدم همراستایی یا عدم همراستایی محور دارد. این محصول در صنایع کاربرد زیادی دارد، چون از نظر هزینه و کارکرد بسیار مقرون به صرفه می باشد.

بلبرینگ شیار عمیق یک ردیفه بار شعاعی و محوری را از هر دو جهت تحمل می‌کند، چون شکل هندسی کاملی دارد و شیار ساچمه ای آن عمیق و پیوسته می باشد. بلبرینگ شیار عمیق یک ردیفه دارای ویژگی های مختلفی است که به طراحی ساده، تفکیک ناپذیر بودن، مناسب بودن آن برای سرعت بالا، محکم بودن در حین کارها، عدم نیاز به تعمیر و نگهداری، تحمل بار شعاعی در سرعت های بالا و.. می توان اشاره کرد.

روش تشخیص انواع بلبرینگ کویو اصل

بلبرینگ شیار عمیق دو تایی

در رابطه با انواع بلبرینگ شیار عمیق میتوان گفت که  بلبرینگ شیار عمیق دو تایی یکی از انواع بلبرینگ شیار عمیق است که کاربرد مخصوص خود را دارد و در مواقعی که قدرت تحمل بار یک بلبرینگ کافی نباشد، از دو تا بلبرینگ شیار عمیق استفاده می شود. بلبرینگ ها در موقع ساخت با یکدیگر مطابقت داده شده اند، به طوری که بعد از نصب آنها جهت توزیع یکنواخت بار بر روی دو بلبرینگ احتیاج به استفاده از حلقه های فاصله گذار و امثال آنها نیست.

مقدار نا همراستایی مجاز شافت در بلبرینگ های شیار عمیق محدود بوده و بستگی به پارامترهایی نظیر میزان لقی شعاعی دارد. پنجره ساچمه های بلبرینگ های شیار عمیق دوتایی معمولاً فولادی است، بنابراین بلبرینگ شیار عمیق دو تایی زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که یک بلبرینگ قدرت تحمل بار کافی را نداشته باشد.

این محصول نیز در صنعت کاربرد زیادی دارد و در وسایل سنگین و بزرگ استفاده می شود.

راهکار برند اف آ گ در شناسایی بلبرینگ اصلی از تقلبی

جهت خرید بلبرینگ کویو  می توانید به این لینک مراجعه نمایید

فروش رولبرینگ و بلبرینگ و ویژگی های هریک

بلبرینگ شیار عمیق ساچمه خور

بلبرینگ شیار عمیق ساچمه ای یکی دیگر از انواع بلبرینگ شیار عمیق است که این نوع بلبرینگ ها تعداد ساچمه بیشتری از نوع شیار عمیق معمولی دارند که به همین علت قدرت تحمل بار بلبرینگ ساچمه‌ای افزایش پیدا کرده است و در حلقه های داخلی و بیرونی خود شیار مخصوص اضافه نمودن ساچمه دارد.

بهتر است بدانیم که قدرت تحمل بار محوری آن کمتر است و نیز سرعت بلبرینگ های شیار عمیق معمولی را ندارد. این محصول با کاسه نمد فلزی نیز تولید می شود و در صورتی که در هر دو طرف کاسه نمد داشته باشد، با گریس مناسب پر شده است.

مقدار نا همراستایی مجاز شافت در این بلبرینگ بین ۲ الی ۳ دقیقه بوده و تجاوز از این حد منجر به کاهش عمر بلبرینگ و تولید صدا می شود.

این قطعه همان چرخ دنده، چرخشی است که برای هر قطعه ای که می چرخد به کار می رود. این محصول برای جلوگیری از اصطکاک قطعات و تسهیل در حرکت مورد استفاده قرار می گیرد.

بلبرینگ ها به معنای توپ های حامل هستند، این قطعه نوعی یاتاقان یا چرخ دنده چرخشی یا توپی محسوب می شود و در هر وسیله ای که می چرخد به کار می رود تا مانع از ایجاد اصطکاک و سایش سطح در حال چرخش روی هم شود. بلبرینگ ها علاوه بر اینکه با این کار از اصطکاک قطعات جلوگیری می کنند، مانع از هدررفت انرژی تحت تاثیر گرمای ایجاد شده می شوند.

کاربرد بلبرینگ FAG ومزایای آن

اگر به دنبال خرید بلبرینگ اصل با ضمانت اصالت کالا هستید به این لینک مراجعه نمایید

پخش بلبرینگ SKF

بهترین برند های بلبرینگ شیار عمیق

در رابطه با انواع بلبرینگ شیار عمیق میتوان گفت که بهترین برند های بلبرینگ شیار عمیق یا حتی پرفروش ترین آنها تنها سه مورد می باشد. یکی از آنها ژاپنی و دو مورد دیگر اروپایی هستند که شامل FAG, SKF می باشد. برند اروپایی از شناخته شده ترین برند هاست، اما برند های زیادی هستند که در زمینه تولید بلبرینگ فعالیت می کنند.

شناخت بهترین برند در دنیا از اهمیت بالایی برخوردار است، بنابراین در خرید و شناخت این محصول دقت زیادی داشته باشید.

بلبرینگ ها توان تحمل هر نوع بارهای شعاعی و محوری را دارند، این بار از لایه خارجی به رول ها منتقل شده و سپس به سمت لایه داخلی می رود، به این ترتیب که فشار حاصل از اصطکاک به رینگ بیرونی وارد می شود. این نیرو که به ساچمه ها منتقل می شود، در اثر چرخش آن ها کاهش یافته و به صورت کنترل شده به رینگ داخلی منتقل می شود.

به طور کلی حرکت نرم ساچمه ها درون قفسه ها که به کمک روغن هیدرولیک درون بلبرینگ نرم تر و راحت تر نیز می شود، موجب حرکت راحت تر رینگ‌ها شده و چرخش قطعات چرخشی متصل به بلبرینگ را ساده‌تر می‌کند.

خرید بلبرینگ FAG

جهت خرید بلبرینگ FAG  با ضمانت اصالت کالا به این لینک مراجعه نمایید

راهکار برند اف آ گ در شناسایی بلبرینگ اصلی از تقلبی

معنی پسوند های انواع شیار عمیق

در رابطه با انواع بلبرینگ شیار عمیق میتوان گفت که  تمام بلبرینگ ها، پسوند ها و کدهای اختصاصی دارند که در آنها استفاده می شود. با استفاده از پسوندها می‌توانید ابعاد، وجود یا عدم وجود واشر و کاسه نمد، نوع قفسه، اندازه لقی و غیره را مشاهده کنید. به طور مثال پسوند A نشان از بهینه بودن اندازه و ابعاد بلبرینگ شیار عمیق است.

 کد N به معنای این است که حلقه خارجی بلبرینگ دارای شیار است. پسوند Z یعنی بلبرینگ دارای یک واشر فلزی در یک طرف می باشد.

Y به معنای این است که جنس قفسه ی بلبرینگ از نوع برنجی می باشد و…

بلبرینگ ها با دارا بودن ساچمه های گرد به عنوان عضو غلتشی، قادرند اجزای چرخان و نوسانی موجود در سیستم درگیر مانند شافت و یاتاقان ها را با حداقل اصطکاک بار و نیروهای ایجاد شده منتقل کنند. این خصوصیات در بلبرینگ ها باعث افزایش عمر مفید قطعات، سرعت، کاهش ایجاد گرما و کاهش صدا در حین کارکرد دستگاه شود.

اشتراک گذاری مطلب

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *