SKF پخش

تماس و مشاوره

بلبرینگ ناچی اصل

بلبرینگ ناچی اصل یکی از مهم ترین قطعات صنعتی که امروزه به صورت گسترده در صنایع مختلف آن را استفاده می کنند، بلبرینگ ها هستند.

بلبرینگ ها در انواع مختلفی به تولید می رسند که هر کدام دارای ویژگی ها و قابلیت های مخصوص خود می باشند، بلبرنیگ های شیار عمیق ، بلبرینگ های تماس زاویه ای ، بلبرینگ های کف گرد و … نمونه هایی از این موارد می باشند .

در زمان های قدیم تا قبل از اینکه اولین بلبرینگ ها طراحی شوند، یکی از مشکلات اساسی که وجود داشت، اصطکاک تولید شده در دستگاه های صنعتی بود که می چرخیدند، این مورد باعث می شد که خیلی زود این دستگاه ها خورده شوند و از بین بروند و طول عمر به شدت کاهش پیدا می کرد .

راهکار های زیادی در راستای حل این مشکل ارائه شد که اصلی ترین آنها استفاده از روانکار ها، بلبرینگ ها و … بود، اما هیچ کدام از آنها به اندازه استفاده از بلبرینگ ها مفید و کارآمد واقع نشد .

این قطعات به خوبی این قابلیت را دارند که بر روی دستگاه ها نصب شوند و علاوه بر اینکه به چرخش دستگاه ها کمک می کنند، اصطکاک تولید شده را نیز به خوبی کنترل می کنند.

از زمان طراحی اولین بلبرینگ تا به امروز، برند های زیادی در سراسر دنیا راه اندازی شدند که به تولید انواع این محصولات می پردازند. برند ناچی یکی از این موارد می باشد که در این مقاله قصد معرفی کردن آن را داریم .

رولبرینگ skf

پیشنهاد میکنیم مقاله رولبرینگ SKF را نیز مشاهده نمایید ما در این مقاله اطلاعات کاملی در مورد رولبرینگ داده ایم!

بلبرینگ ناچی اصل

معرفی برند ناچی

بلبرینگ ناچی اصل برند ناچی در سال 1928 برای اولین بار کار خود را در کشور ژاپن شروع کرد. این شرکت برای تولید محصولات خود از ربات های پیشرفته و مخصوصی استفاده می کند، به عبارت دیگر خط تولید این شرکت بسیار قوی است.

بلبرینگ های ناچی از اصلی ترین  و معروف ترین محصولات این برند می باشند. در این گروه انواع بلبرینگ های کف گرد ، شیار عمیق ، خود تنظیم و … در بالاترین کیفیت به تولید می رسند و متقاضی برای آن نیز از سراسر دنیا بسیار زیاد است.

همان طور که اشاره کردیم خواستگاه اصلی این برند ژاپن است و شعبه اصلی آن در سال 1928 در شهر توکیو کار خود را آغاز کرد و در سال 2014 توانست که 50 شعبه فعال خود را راه اندازی کند که از این تعداد 22 عدد آن در داخل خود کشور ژاپن و 28 عدد آن نیز در دیگر کشور های دنیا فعال هستند  .

شرکت ناچی فقط روی تولید بلبرینگ تمرکز ندارد  و محصولات آن تنوع بالایی دارند. برخی از مهم ترین محصولات تولیدی توسط برند ناچی عبارت است از کنترلرها ، بیرنگ ها ، سوپاپ ها ، الکتروموتورها ، پمپ ها ، فولاد های ویژه ، کوره های صنعتی ، ماشین آلات، ابزار برش ، ابزار سوراخ کاری ، چرخ دنده ها، ابزار های ماشینی، ربات ها ،  جوش قوس الکتریکی، دریل ها و …

نمایندگی SKF

پیشنهاد میکنیم مقاله نمایندگی SKF را نیز مشاهده نمایید ما در این مقاله اطلاعات کاملی در مورد نمایندگی داده ایم!

معرفی برند ناچی

دلایل محبوبیت زیاد بلبرینگ ها ناچی

بلبرینگ ناچی اصل امروزه بلبرینگ هایی که توسط برند ناچی به تولید می رسند، از محبوبیت بالایی در سراسر دنیا برخوردار هستند  و متقاضی آن نیز روز به روز در حال افزایش است. در این بخش به برخی از مهم ترین مزیت های محصولات این برند اشاره می کنیم :

  1. قیمت مناسب : یکی از مهم ترین مزیت های بلبرینگ اصل ناچی این است که در مقابل کیفیت و طول عمر بالایی که دارد، قیمت آن به نسبت خیلی مناسب است. شاید در ابتدا فکر کنید که کمی گران است اما با این حال استفاده از آن صرفه اقتصادی دارد .
  2. استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا : یکی دیگر از عواملی که باعث شده بسیاری از افراد از سراسر دنیا استفاده از این بلبرینگ ها را ترجیح دهند، این است که مواد اولیه استفاده شده در تمامی بلبرینگ های این شرکت مرغوب و با کیفیت هستند .
  3. تنوع بالا : ناچی انواع بلبرینگ های مختلف را به تولید می رساند و تنوع آن بسیار بالا است، به گونه ای که هر مدل بلبرینگی که بخواهید را می توانید پیدا کنید .
  4. عمر طولانی : بدیهی است که به دلیل استفاده از مواد مرغوب و همچنین مهندسی، تمام محصولات ناچی دارای عمر طولانی می باشند و در صورتی که شما از این بلبرینگ ها استفاده کنید، نیاز نیست که در مدت زمان کم آن را تعویض و یا تعمیر کنید .
  5. طراحی درست و اصولی : محصولات ناچی به صورت دقیق مهندسی شده اند، به همین دلیل به خوبی کار می کنند و خیلی کم پیش می آید که محصولی خطا داشته باشد .

البته مزیت های بلبرینگ های ناچی به این پنج مورد محدود نمی شود .

نکته مهم دیگر که باید به آن توجه کنید این است که حتما سعی کنید از نمونه های اصلی استفاده کنید. امروزه به دلیل اینکه متقاضی برای بلبرینگ های ناچی بسیار زیاد شده است، برخی از افراد سودجو اقدام به تولید نمونه های تقلبی کرده اند که ظاهری مشابه به بلبرینگ ناچی اصل دارند اما از نظر کیفیت و ساختار اصلا شباهتی ندارند و کیفیت آنها قابل مقایسه نیست .

شما در زمان خرید باید توجه داشته باشید که حتما نمونه اصلی را خریداری کنید، زیرا درصورت استفاده از بلبرینگ های تقلبی و بی کیفیت ممکن است که دستگاه شما آسیب جدی بینید و خسارت های مالی زیادی به شما تحمیل شود .

در بخش بعدی برخی از شایع ترین روش هایی که با آنها می توانید که تا حدودی نمونه اصل را از تقلبی تشخیص دهید به شما بیان خواهیم کرد. خوب است که در زمان خرید این نکات را در ذهن داشته باشید .

پیشنهاد میکنیم مقاله کریس SKF را نیز مشاهده نمایید ما در این مقاله اطلاعات کاملی در مورد گیریس داده ایم!

دلایل محبوبیت زیاد بلبرینگ ها ناچی

نحوه تشخیص بلبرینگ اصل ناچی

بلبرینگ ناچی اصل یکی از روش های خوب برای اینکه تشخیص دهید آیا بلبرینگ مورد نظر شما اصل است یا خیر، این است که به نحوه بسته بندی و شکل ظاهری آن توجه کنید. معمولا برند های مطرح همانند ناچی که ممکن است از روی آنها نمونه های تقلبی تولید شود، بسته بندی های خود را به شکل خاص طراحی می کنند .

توجه به موارد حک شده روی محصول نیز از روش های دیگری می باشد که با استفاده از آن می توانید تا حدودی تشخیص دهید که نمونه اصل است یا خیر، فونت های استفاده شده برای نمونه های اصل به صورت خاص است و بهتر است قبل از اینکه خرید کنید کمی در رابطه با این موضوع تحقیق کنید و در زمان خرید نیز به فونت حکاکی شده توجه کنید .

از افراد و گروه های معتبر خرید کنید. این که بخواهید خودتان به صورت صددرصد تشخیص دهید که نمونه اصلی است، کمی دشوار می باشد، به همین دلیل پیشنهاد می شود که حتما از نمایندگی های رسمی یا افراد واسطه قابل اطمینان خرید کنید .

حتما کاتالوگ کالا را چک کنید و کد ها و بارکد های داخل آن را اسکن کنید تا مطمئن شوید که نمونه ای که قصد استفاده از آن را دارید، اصل است .

به کشور سازنده کالا نیز توجه کنید ، ناچی محصول کشور ژاپن است و اگر محصولی را مشاهده کردید که نام ناچی دارد اما کشور سازنده آن متفاوت است، آن نمونه اصل نیست و بهتر است که خریداری نشود .

کمی منظقی باشید و به اختلاف قیمت ها توجه کنید و گول افراد سودجو را نخورید. بلبرینگ های باکیفیت بدیهی است که قیمت های بالاتری نیز دارند، زیرا شما در قبال کارایی و کیفیتی که دریافت می کنید باید که هزینه بیشتری بپردازید، پس اگر بلبرینگی پیدا کردید که ظاهری شبیه به محصولات ناچی داشت اما با این حال قیمت بسیار پایینی داشت، برای خرید آن عجله نکنید .

نحوه تشخیص بلبرینگ اصل ناچی

محصولات ناچی

بلبرینگ ناچی اصل به طور کلی یکی از اصلی ترین ویژگی هایی که بلبرینگ ها را بر اساس آن تقسیم بندی می کنند، نوع باری است که محصول می تواند تحمل کند. برای بلبرینگ ها دو نوع بار محوری و شعاعی تعریف شده است که برخی از آنها با توجه به ساختار خود فقط می توانند بار های محوری را تحمل کنند، همانند بلبرینگ تماس زاویه ای .

برخی دیگر از بلبرینگ ها فقط می توانند که بارهای شعاعی را تحمل کنند و در صورتی که در برابر بار های محوری قرار گیرند، خرابی در آنها ایجاد می شود، همانند نوع خودتنظیم .

دسته سوم این قابلیت را دارند که هر دو نوع بار شعاعی و محوری را تحمل کنند، بلبرینگ های شیار عمیق این قابلیت را دارند .

برند ناچی از زمان شروع  فعالیت خود تا به امروزه توانسته است که انواع مختلف از بلبرینگ ها با ویژگی های مختلف را به تولید برساند و روز به روز نیز به کیفیت آنها می افزاید، پس اگر به دنبال این هستید که از یک بلبرینگ با کیفیت و عالی که دارای طول عمر بالایی است، استفاده کنید، محصولات ناچی ژاپن گزینه بسیار مناسبی است .

اشتراک گذاری مطلب

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *