SKF پخش

تماس و مشاوره

بلبرینگ و رولبرینگ KOYO

بلبرینگ و رولبرینگ KOYO:  ساخت کشور ژاپن هستند که بسیار معروف و با کیفیت هستند. KOYO از برندهای خاص است که افرادی که در این حرفه مشغول به کار هستند، با نام و آوازه این برند آشنا می باشند. بلبرینگ ها از دسته یاتاقان های تماس غلتشی هستند و به صورت گرد می باشند و برای چرخش در صنایع مورد استفاده قرار می گیرند که حالت دورانی و گردشی دارند و این محصول به خاطر کاهش اصطکاک مورد استفاده قرار می گیرد.

به طور کلی رولبرینگ یکی از انواع بیرینگ ها می باشد که از راه غلتش این امکان را به دو قطعه می دهد و باعث حرکت آنها می شود.

برند Koyo توسط فردی به نام ایکیدا در سال ۱۹۲۱ به عنوان یک شرکت خصوصی تاسیس شد. این فرد ابتدا بلبرینگ و رولبرینگ های وارداتی را به فروش می رساند اما در سال ۱۹۳۵ شروع به تولید بلبرینگ های مارک کویو کرد و به ثبت رساند. بلبرینگ ها و رولبرینگ های Koyo برای تولید در سیستم های فرمان خودرو و ابزارآلات ماشینی مورد استفاده قرار می گیرند و همچنین کویو دارای تجهیزات تولیدی مختلفی در سراسر جهان است و در ژاپن، انگلیس، اروپا، چین و هند نمایندگی دارد.

بلبرینگ koyo چیست ؟

بلبرینگ کویو یکی از پرکاربردترین بلبرینگ ها است که به طور همزمان بار شعاعی و محوری را دریافت می کند و این محصول مناسب برای قطعاتی است که نیاز به دقت بالا و سرعت چرخش بالا دارند. بلبرینگ کویو سهم بزرگی در صنعت بنا به عملکردی که از خود ارائه می‌دهد داشته که دارای انواع مختلفی می باشد که از نمونه های با کیفیت در کشور ژاپن است. این نوع بلبرینگ ها در صنعت کاربرد گسترده ای دارند و به گونه‌ ای با دیگر انواع بلبرینگ ها به رقابت می پردازند. بنابراین با استفاده از بلبرینگ ها حرکت دستگاه های سنگین بسیار راحت تر می شود و موجب کاهش اصطکاک و ساییدگی در قطعات می شود.

لازم به ذکر است بدانید که این برند در سطح جهانی دارای اعتبار زیادی بوده و مورد توجه بسیاری از صنعتگران واقع شده است.

بلبرینگ های koyo دارای اندازه و سایز های مختلفی هستند که هر کدام با توجه به نوع عملکردی که ارائه می دهند در مواردی به خصوص به کار می روند.

پخش بلبرینگ SKF

اگرقصد خرید بلبرینگ SKF با ضمانت اصالت کالا را دارید حتما این لینک را دنبال نمایید

انواع بلبرینگ koyo

انواع بلبرینگ کویو عبارتند از بلبرینگ کویو تماس زاویه ای، بلبرینگ خود تنظیم، بلبرینگ کویو شیار عمیق، بلبرینگ Koyo ایگرگ، بلبرینگ Koyo کف گرد و.. که هر کدام از این محصولات ویژگی خاصی دارند و در موارد خاصی به کار می روند. بلبرینگ شیار عمیق با ابعاد وسیع متداول ترین بلبرینگ است که می تواند به طور همزمان بار شعاعی و بار محوری دو طرفه را تا حدود زیادی تحمل کند.

بلبرینگ تماس زاویه ای کویو به دلیل داشتن زوایای تماس برای کاربردهایی که دقت بالا و سرعت چرخش بالا دارند، مناسب است و قادر به تحمل بارهای ترکیبی شعاعی و محوری هستند و در دو جهت تولید می‌شوند که اولی قادر به تحمل بار محوری در یک جهت و دومی تحمل بار از هر دو جهت می باشد.

رولبرینگ SKF

اگرقصد خرید رولبرینگ SKF با ضمانت اصالت کالا را دارید حتما این لینک را دنبال نمایید

کاربردهای بلبرینگ koyo

بلبرینگ کویو در شرکت های تولیدی بزرگ و صنایع پیشرفته مورد استفاده قرار می‌گیرد. از کاربردهای بلبرینگ koyo به این صورت است که در زمینه خودرو، کشاورزی، صنایع سنگین شامل فولاد و آسیاب بادی و غیره به کار می رود. محصولات این شرکت علاوه بر برخورداری از کیفیت قابل قبول، قیمت مناسبی نیز دارند، به همین علت بسیار مورد توجه مشتریان و متقاضیان قرار گرفته است.

نکته مهم و قابل توجه این است که بسیاری از صاحبان صنعت که در زمینه شناسایی قطعات صنعتی تبحر ویژه دارند، این برند را تنها انتخاب خود برای دستگاه های صنعتی مورد استفاده قرار می دهند.

این محصول تقریباً نیاز هر سرعت یا ظرفیت بار را برآورده می‌کند که این خط تولید یکی از کامل ترین مجموعه های اندازه ها و مشخصات در صنعت را نشان می دهد و می توان آنها را در همه چیز از سنگین ترین کاربردهای راه آهن گرفته تا ماشین آلات دقیق استفاده کرد. همچنین برای کاربردهای صنعتی سنگین که در آن استحکام و عملکرد، بسیار مهم است مورد استفاده قرار می گیرد.

این محصولات بسیار استاندارد و مهندسی شده ساخته می شوند که از فناوری مواد پیشرفته استفاده می شود و در صنایعی مانند حمل و نقل انبوه، تجهیزات سنگین، ماشین آلات، برق و غیره در سراسر جهان هر روز به عملکرد بلبرینگ وابسته هستند.

شما دوستان عزیز برای خرید بلبرینگ koyo اصل به وبسایت ما مراجعه کنید و اینترنتی سفارش دهید. در خرید بلبرینگ کویو اصل باید به موارد مختلفی توجه کنید و امروزه متاسفانه افراد سودجوی زیادی بلبرینگ های Koyo تقلبی را به جای بلبرینگ های اصل در بازار عرضه می‌کنند و با قیمت زیادتری به فروش می رسانند.

در سال های گذشته افزایش حجم تقاضا در بازار و ورود برندهای متفرقه و با کیفیت بسیار پایین که اغلب از واردات کشور چین بودند، موجب عدم شفافیت قیمت در بازار کشور و به چالش کشیدن تشخیص بلبرینگ های اصل از تقلبی شد و همین امر موجبات این را فراهم ساخت تا سودجویان در فروش بلبرینگ با کپی کردن برندهای مختلف بلبرینگ ها را با قیمت بالاتری به فروش برسانند، بنابراین در خرید بلبرینگ های اصل دقت زیادی کنید.

رولبرینگ SKF

 به دنبال خرید محصولات برند SKF هستید پس حتما این لینک را دنبال نمایید

کاربردهای رولبرینگ ناچی

رولبرینگ koyo چیست؟

رولبرینگ کویو ساخت کشور ژاپن است و یک بلبرینگ با کیفیت و مقاوم می باشد. رولبرینگ های صنعتی و ماشینی در کارخانجات متعددی در حال ساخت هستند و دارای تکنولوژی ساخت مختلفی می باشند. رولبرینگ کویو مینیاتوری در ابعاد بسیار ریز در ماشین‌آلات حساس پزشکی و تجهیزات تزیینی مورد استفاده قرار می گیرد.

رولبرینگ ها دارای استانداردهای مناسب جهت جایگزینی رولبرینگ های فرسوده روی ماشین آلات صنعتی می باشند و همواره انتخاب متخصصین و تکنسین‌ها است. به طور کلی رولبرینگ یکی از انواع بیرینگ است و از طریق غلتش باعث ایجاد امکان حرکت نسبی دو قطعه می شوند. سطح تماس ساچمه با دیگر سطوح ها در رولبرینگ مانند یک خط بوده و در نتیجه فشار بالایی از نوع شعاعی را تحمل می کند.

رولبرینگ KOYO عملکرد خوبی دارد و همچنین رولبرینگ ها غلتش بیشتری نسبت به بلبرینگ دارند. رولبرینگ ها کاربرد زیادی دارند و در ابعاد و سایزهای مختلف تولید و عرضه بازار و مراکز فروش می‌ شوند.

رولبرینگ

انواع رولبرینگ koyo

انواع رولبرینگ کویو را می توان بلبرینگ استوانه ای، بلبرینگ بشکه ای، بلبرینگ کویو سوزنی، بلبرینگ کویو مخروطی نام برد و همان طور که می دانید این بلبرینگ ها نیز در موارد خاص مورد استفاده قرار می گیرند. رولبرینگ های استوانه ای در چهار نوع یک ردیف، دو ردیفه، کف گرد و پر غلتک ارائه می شود.

رولبرینگ استوانه ای Koyo برای بارهای سنگین و سرعت های بالا مناسب است و توانایی تحمل بار شعاعی را دارد. رولبرینگ های مخروطی، شکل باریکی دارند و باعث ایجاد تماس طولانی می شوند و این رولبرینگ ها برای کاربرد ها یا بار سنگین و با ضد ضربه ای مناسب به کار می رود.

بلبرینگ بشکه ای دارای ویژگی همسویی است که امکان انحراف محفظه و جابجایی مرکز را فراهم می‌کند و برای کاربردهایی با سرعت کم و متوسط که بار و ضربه سنگینی را شامل می شود، مناسب است.

انواع روش های پایش وضعیت بلبرینگ ها

کاربردهای رولبرینگ koyo

رولبرینگ KOYO در صنعت به کار می رود و کاربردی ترین گزینه ها در صنعت محسوب می شود. رولبرینگ کویو ژاپن ساخت کشور ژاپن است که کیفیت فوق العاده ای دارد و از رولبرینگ های مرغوب و مقاوم هستند که در صنعت به کار می روند و بار های زیادی را تحمل می کنند. این محصول قابل تفکیک شدن است و در نساجی ها، عکاسی ها، صنایع بزرگ و کوچک، تجهیزات پزشکی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

در موقع کار کردن رولبرینگ ها سعی کنید از روانکار ها و گریس های با کیفیت استفاده کنید، روانکاری باعث می شود طول عمر آنها بیشتر شود و برای جلوگیری از اصطکاک بسیار مناسب است و سرعت را افزایش می دهد و دما را کنترل می کند و به همین علت باعث جلوگیری از هدر رفتن انرژی می شود.

انواع بلبرینگ کویو

راهنمای خرید بلبرینگ و رولبرینگ koyo

تشخیص بلبرینگ کویو اصل به این صورت است که این محصول گواهی اصالت کالا دارد، کیفیت این محصول بسیار بالا است و طول عمر زیادی دارد، روانکاری و آب بندی شده است، ضمانت نامه، خدمات پس از فروش و به عبارتی تضمین خدمات دارد.

در راهنمای خرید بلبرینگ و رولبرینگKoyo توجه داشته باشید این محصول اصل باشد و امروزه بلبرینگ های تقلبی نیز در بازار توسط افراد سودجو به فروش می رسد.

از دیگر راهنمای خرید این محصول به این صورت است که شما به نوع فروشگاه عرضه کننده توجه کنید. مشخصات فنی و مدل بلبرینگ کویو از دیگر راهنمای خرید بلبرینگ و رولبرینگ ها می باشد.

اشتراک گذاری مطلب

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *