SKF پخش

تماس و مشاوره

استعلام بلبرینگ skf

استعلام بلبرینگ skf

استعلام بلبرینگ skf بلبرینگ skf از بلبرینگ هایی می باشد که به دلیل تنوع بسیار زیاد، امروزه در صنعت به مقدار بسیار زیادی مورد استفاده قرار گرفته است و توانسته است نظر بسیاری از مشتریان و مصرف کنندگان را به سمت خود جلب نماید. امروزه به دلیل مزیت های بسیار زیادی که بلبرینگ skf دارد، در صنعت های مختلف از جمله خودروسازی نقش دارد و برای خودروهای سبک و سنگین از این بلبرینگ استفاده می‌کنند.

یکی از دلایل پرفروش بودن این محصول مربوط به قیمت آن می باشد که قیمت کاملا مقرون به صرفه ای دارد و با داشتن این قیمت از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد و خریداران و مصرف کنندگان می توانند در طولانی مدت از این بلبرینگ ها استفاده نمایند و همچنین مقاومت بسیار بالایی که این بلبرینگ ها دارند، می‌تواند یکی از مهم ترین دلایل انتخاب آنها باشد.

یکی از راه های تشخیص محصول که بتوانیم بفهمیم اصل یا تقلبی می باشد، مربوط به بارکد موجود روی جعبه و بسته بندی این محصول می باشد که شما با اسکن کردن این بارکد می توانید کاملا از اصل یا تقلبی بودن آن اطمینان خاطر کافی را به عمل آورید.

رولبرینگ skf

پیشنهاد میکنیم مقاله رولبرینگ SKF را نیز مشاهده نمایید ما در این مقاله اطلاعات کاملی در مورد رولبرینگ داده ایم!

استعلام بلبرینگ skf

انواع بلبرینگ skf

استعلام بلبرینگ skf اولین نوع از بلبرینگ skf که بتوانیم آن را در این قسمت به شما معرفی کنیم، مربوط به بلبرینگ سوزنی می باشد که در داخل ساختمان این نوع بلبرینگ ها، استوانه های با نسبت بسیار پایین قطر به طول استفاده شده است. این نوع از بلبرینگ ها در سایز ها و اندازه های متعددی در بازارهای فروش وجود دارد و یکی از قابلیت های بسیار مهم این محصول، نصب آسان آن بر روی ماشین آلات سنگین می باشد.

نوعی دیگر از بلبرینگ که بتوانیم آن را در این قسمت به شما معرفی کنیم مربوط به بلبرینگ های مخروطی می باشدکه به صورت تک ردیفه و دو ردیفه با به کارگیری ساچمه های بشکه ای تولید شده اند و معمولاً برای روغنکاری این نوع بلبرینگ ها از گریس استفاده می شود و به دلیل این که حداقل میزان اصطکاک را ایجاد می کند، باعث شده است که مصرف آن در طراحی خودرو ها بیشتر شود.

بلبرینگ بشکه ای نوعی دیگر از بلبرینگ skf می باشد که دارای یک رینگ داخلی می باشد که رینگ آن به صورت منحنی مشترک می باشد. این بلبرینگ ها قابلیت بسیار بالایی در تعلیق بار دارند و در هر دو جهت محوری و شعاعی می توانند عمل نمایند ‌و طراحی ساخت این بلبرینگ ها به گونه ای می باشد که می توانند پایین ترین حرارت را در خودروها تولید نمایند و این یک مزیت بسیار خوب برای این محصول به شمار می رود و می‌توانیم بگوییم بلبرینگ های بشکه ای جزو مدرن ترین و جدیدترین بلبرینگ ها می باشند که با بروزترین دانش روز دنیا و توسط بهترین مهندسان طراحی شده اند.

نمایندگی SKF

جهت خرید انواع بلبرینگ و آشنایی با محصولات اس کا اف  میتوانید این لینک را دنبال نمایید

نحوه ی انتخاب بلبرینگ مناسب

استعلام بلبرینگ skf انتخاب بلبرینگ skf مناسب کار بسیار سختی است و شما در هنگام انتخاب باید قطعه ای را متناسب با ماشین و سیستم خود خریداری کنید تا بتوانید از طراحی و دقت و حتی سرعت بالای این محصول بهره ببرید. شما قبل از اینکه بلبرینگ مورد نظر خود را انتخاب کنید، باید به نوع بلبرینگی که نیاز دارید پی ببرید و پس از مشخص کردن این موضوع به راحتی می‌توانید بلبرینگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

در نحوه انتخاب این محصول باید به ابعاد آن توجه داشته باشید و از آنجایی که این نوع بلبرینگ ها در دو سایز کوچک و متوسط طراحی شده اند، شما باید محصول را متناسب با ماشین و صنعت خود تعیین کنید.

در انتخاب این نوع بلبرینگ ابعاد نقش بسیار مهمی دارند، چون اگر شما ابعاد مناسبی انتخاب کنید می توانید مدت های طولانی از عملکرد با سرعت بالا بهره ببربد.

اگر قصد خرید انواع گریس اس کا اف با صمانت اصالت کالا را دارید این لینک را دنبال نمایید

نحوه ی انتخاب بلبرینگ مناسب

بلبرینگ شیار عمیق skf

استعلام بلبرینگ skf یکی از پرکاربرترین نوع بلبرینگ ها، بلبرینگ skf شیار عمیق می باشد که دارای سایزهای بزرگ و کوچک هستند که سایزهای کوچک آن در ماشین آلات پزشکی و سایز های بزرگ آن در صنعت های مختلف استفاده می شوند.

قطر داخلی این بلبرینگ ۴۰ میلی‌متر و قطر خارجی آن ۶۸ میلی‌متر بوده و به دلیل داشتن اصطکاک بسیار کم، برای کار کردن در دمای بالا و شرایط سخت مناسب می باشد. این بلبرینگ ها در سایز ها و ابعاد استاندارد و همچنین با کد و شماره فنی مختلف در بازار وجود دارند که هر کدام از آنها در صنایع مختلفی استفاده می شود.

پیشنهاد میکنیم مقاله گریس skf را نیز مشاهده فرمایید!

بلبرینگ شیار عمیق skf

بلبرینگ تماس زاویه ای

استعلام بلبرینگ skf بلبرینگ تماس زاویه ای نوع دیگر از بلبرینگ skf بوده و به گونه ای طراحی شده است که زاویه قرار گرفتن حلقه های بیرونی و درونی در امتداد نیروی وارد شده قابل تنظیم بوده و این نوع بلبرینگ ها قابلیت تحمل بارهای ترکیبی را نیز دارند.

بلبرینگ های تماس زاویه ای به صورت تک ردیفه و دو ردیفه و چهار نقطه طراحی شده اند و به دلیل طراحی فوق العاده ای که دارند، در صنایع مختلفی از این بلبرینگ ها استفاده می کنند.

پیشنهاد میکنیم مقاله بلبرینگ skf را نیز مشاهده فرمایید!

بلبرینگ تماس زاویه ای

بلبرینگ خود تنظیم

استعلام بلبرینگ skf نوع دیگر بلبرینگ skf ، بلبرینگ خود تنظیم بوده و بیشتر در نساجی ها و بافندگی مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از ویژگی های این نوع بلبرینگ، افزایش سرعت ماشین در چرخ های طولانی مدت بوده و همچنین طول عمر بالا ، مقاومت در برابر گرما و سایش نیز از ویژگی های دیگر آن می باشند.

سایز های متوسط این محصول کاربردی تر می باشد، زیرا در صنعت های مختلف نیز مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از قابلیت های بسیار مهم بلبرینگ های خود تنظیم این است که قابلیت تنظیم خودکار تا حداقل سه درجه انحراف محور را دارند.

مزیت دیگر این بلبرینگ ها مربوط به قیمت آنها می باشد که در برابر قابلیت بسیار بالایی که دارند، از قیمت کاملا مقرون به صرفه ای برخوردار می باشند.

بلبرینگ خود تنظیم

بلبرینگ کف گرد

استعلام بلبرینگ skf بلبرینگ کف گرد به صورت تک ردیفه و دو ردیفه تولید شده است، همچنین شاسی های کروی به کار رفته در این نوع بلبرینگ ها همگی در یک ردیف هستند که به دور یک دایره قرار دارند. این نوع از بلبرینگ ها به گونه ای ساخته شده اند که فقط توانایی تحمل بارهای محوری را دارند، در نتیجه به هیچ عنوان نباید آنها را در معرض تحمل بارهای شعاعی قرار دهید.

بلبرینگ کف گرد کاملاً قابل تفکیک بوده و همین عامل باعث می‌شود که قابلیت نصب و نگهداری آنها بسیار آسان باشد و مصرف کنندگان و خریداران می توانند به راحتی آن را نصب نمایند.

از ویژگی‌های دیگری که این نوع از بلبرینگ ها دارند این است که بسیار مقاوم و مستحکم می باشند و به همین دلیل است که مصرف کنندگان می توانند در طولانی مدت از آنها برای خودروهای خود استفاده کنند. این بلبرینگ ها با توجه به نوع کاربردی که دارند، در دو مدل تولید شده و به بازارهای فروش روانه شده اندکه به صورت بلبرینگ با روغن جامد و بلبرینگ با آبکاری ضد سایشی می باشد.

بلبرینگ با خاصیت ضد سایشی امروزه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و تولیدکنندگان تمام توان و تلاش خود را در این زمینه گذاشته اند که ساخت این بلبرینگ را در داخل کشور به تولید انبوه برسانند تا بتوانند نیازهای داخلی بازار را نسبت به این محصول تامین نمایند.

اشتراک گذاری مطلب

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *