SKF پخش

تماس و مشاوره

فروش رولبرینگ و بلبرینگ

آشنایی با انواع بلبرینگ صنعتی

آشنایی با انواع بلبرینگ صنعتی بلبرینگ ها یکی از پرکاربردترین قطعات صنعتی هستند که امروزه در بسیاری از دستگاه ها و ماشین های ریز و درشت صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. همه ما با نام و کاربرد بلبرینگ ها تا حدودی آشنا هستیم و بلبرینگ ها را ممکن است با نام یاتاقان نیز بشناسید.

بلبرینگ صنعتی تولیدکنندگان متفاوتی در سراسر جهان دارد که برخی از آنها در کشور ما نیز دارای نمایندگی هستند. بلبرینگ ها در برند های مختلف در شرکت ها و کارخانجات متعددی در کشورمان در حال تولید هستند.

بلبرینگ های صنعتی در صنایع و ماشین آلات صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند و این محصول کاربرد زیادی دارد و امروزه یکی از پرکاربرد ترین اختراعات بشر می باشد. برند و مارک بلبرینگ صنعتی از جمله موارد مهم و اساسی در هنگام خرید این محصول می باشد.

بلبرینگ های صنعتی انواع مختلفی دارند و همچنین قیمت بلبرینگ های صنعتی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که از جمله جنس و کیفیت این محصول می باشد که در هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید.

رولبرینگ skf

پیشنهاد میکنیم مقاله رولبرینگ SKF را نیز مشاهده نمایید ما در این مقاله اطلاعات کاملی در مورد رولبرینگ داده ایم!

آشنایی با انواع بلبرینگ صنعتی

بلبرینگ صنعتی چیست ؟

آشنایی با انواع بلبرینگ صنعتی برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که بلبرینگ صنعتی نوعی از چرخنده است که در موارد گوناگون استفاده می شود. بلبرینگ صنعتی قطعات حساسی است که باید بهترین و مرغوب ترین آنها را با پرداخت حتی هزینه زیاد تهیه کنیم. بلبرینگ ها بارهای شعاعی و محوری را به خوبی تحمل می‌کنند.

این محصول در بعضی مواقع تحت فشار یا بارگذاری سنگین در ماشین آلات صنعتی و یا حفظ قطعات مربوطه دارند. بلبرینگ صنعتی نامی آشنا در بین مردم است و وظیفه اصلی این محصول کم کردن میزان شدت اصطکاک میان سطوحی که در حال حرکت هستند می باشد.

سعی کنید شما دوستان عزیز این محصول را از فروشگاه های معتبر بلبرینگ صنعتی خریداری کنید که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد. بلبرینگ ها دارای تنوع زیادی هستند که هر کدام در مواد مخصوص خود مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اغلب این محصول از جنس فولاد سخت و با کیفیت است و بلبرینگ صنعتی کاربرد گسترده ای دارد و باید برای هر وسیله بلبرینگ مخصوص خود را طراحی و تولید کرد و به کار گرفت. کارشناسان و متخصصین با سابقه، کارآمد و مجرب ما در کشور، این محصول را با استانداردهای لازم طراحی می کنند و در اختیار مصرف کنندگان و متقاضیان قرار می دهند.

نمایندگی SKF

پیشنهاد میکنیم مقاله نمایندگی SKF را نیز مشاهده نمایید ما در این مقاله اطلاعات کاملی در مورد نمایندگی داده ایم!

بلبرینگ صنعتی چیست ؟

ویژگی های بلبرینگ صنعتی

آشنایی با انواع بلبرینگ صنعتی ویژگی بارز این نوع بلبرینگ این است که بیشتر از گوی های کروی تشکیل شده است و به دلیل داشتن این گوی های کروی، به راحتی و بسیار نرم حرکت می کنند.

بدنه اصلی بلبرینگ به نام های دیگری همچون محور شفت و یا محفظه بلبرینگ نام دارد. بدنه اصلی این محصول باعث می شود که سطوح تماس کاهش یابد و سطوح روی هم کشیده نشوند. از ویژگی بلبرینگ صنعتی کاهش بسیار زیاد سر و صدا، حداقل الزامات جهت نگهداری، روانکاری، طول عمر زیاد، قابلیت تحمل وزن بالا و درجه حرارت بالا و غیره می باشد.

بلبرینگ های صنعتی ویژگی های خاصی دارند و ضد زنگ هستند و وسیله گریس و روغن های مخصوص روغن کاری می شوند تا راحت تر در ماشین آلات صنعتی مورد استفاده قرار گیرند. این محصول به خوبی می تواند بارهای شعاعی و محوری را تحمل کند.

شما هموطنان گرامی می توانید به صورت حضوری و یا غیرحضوری با ما در ارتباط باشید و یا با حذف واسطه ها و دلالان ها به صورت مستقیم سفارش دهید. خرید مستقیم و بی واسطه هم برای خریدار و هم برای فروشنده مقرون به صرفه می باشد.

این وسیله در ماشین آلات صنعتی جزو حساس ترین وسیله محسوب می شود، به همین علت باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد.

پیشنهاد میکنیم مقاله کریس SKF را نیز مشاهده نمایید ما در این مقاله اطلاعات کاملی در مورد گیریس داده ایم!

نحوه تشخیص بلبرینگ SKF

معرفی انواع بلبرینگ صنعتی

آشنایی با انواع بلبرینگ صنعتی امروزه در کشورمان تولیدکنندگان زیادی هستند که انواع بلبرینگ صنعتی را با طراحی متفاوتی ساخته اند. انواع بلبرینگ صنعتی در دو دسته غلتشی و لغزشی هستند و بلبرینگ ها انواع مختلفی دارند که عبارتند از بلبرینگ شیار عمیق، بلبرینگ تماس زاویه ای، خود تنظیم، بلبرینگ کف گرد و…

بلبرینگ صنعتی شیار عمیق که شعاع آن اندازه شعاع عناصر غلتان می باشد، به دو دسته یک ردیفه و دو ردیفه تقسیم می‌شود.

در بلبرینگ تماس زاویه ای رینگ های داخلی و خارجی نسبت به یکدیگر دارای زاویه هستند و کاربرد بلبرینگ تماس زاویه ای در کشاورزی، خودرو، بیل مکانیکی، نوار نقاله شیب دار، صنایع و تاسیسات عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ویژگی این نوع بلبرینگ تحمل بارهای محوری سنگین، تحمل بارهای شعاعی سبک تر از بارهای محوری، تحمل همزمان بارهای محوری سنگین و بارهای شعاعی سبک تر در یک جهت و دو جهت است.

بلبرینگ خود تنظیم بیشتر برای استفاده عمومی است و این نوع بلبرینگ دو ردیفه است.

اگر در کاربردهای این محصول اختلال به وجود آید، از خود صداهای ناهنجاری به وجود می‌آورد و صداهای غیر طبیعی نشان دهنده فرسودگی و خرابی این محصول می باشد که امروزه قیمت این محصول به علت تحریم به روز می باشد و با نوساناتی در بازار مواجه هستیم.

فروش رولبرینگ و بلبرینگ و ویژگی های هریک

انواع جنس بلبرینگ صنعتی

آشنایی با انواع بلبرینگ صنعتی به طور کلی بلبرینگ ها را می توان در طیف وسیعی از کاربردها، از فناوری پزشکی و بسته بندی تا الکترونیک و فناوری اداری استفاده کرد. از آنجایی که این محصول در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، با جنس های مختلف نیز ساخته شده است.

انواع جنس بلبرینگ صنعتی عبارتند از فولاد، سرامیک یا پلاستیک و …. بلبرینگ های فولادی تا حد زیادی به دلیل اینکه یک فناوری قدیمی هستند، یک راه‌حل قابل اعتماد برای بسیاری از مهندسان طراح می باشد. به طور معمول قطعات بلبرینگ صنعتی تمام، فولادی هستند ولی با انواع مختلف توپ های فولادی و یا با قفس فنلی در دسترس می باشند.

انواع جنس بلبرینگ صنعتی

کاربرد انواع بلبرینگ صنعتی

آشنایی با انواع بلبرینگ صنعتی کاربرد بلبرینگ های صنعتی بسیار گوناگون هستند. کاربردهای بلبرینگ صنعتی در کشاورزی، موتورهای برقی، فرآوری و ماده غذایی، گیربکس‌ها، ماشین آلات، حمل و نقل و انرژی باد و غیره می باشد. این وسیله طوری طراحی شده است که اگر خراب و یا فرسوده شود، صدای زیادی از خود تولید می کند و باید روغن کاری شود.

کاربرد بلبرینگ صنعتی در ماشین آلات بسیار مهم و حساس است و بدون این وسیله حرکت و کارایی ماشین آلات غیر ممکن خواهد بود. بنابراین سعی کنید در انتخاب و خرید این محصول دقت کنید و برند معتبر و معروفی را خریداری کنید تا طول عمر بیشتری داشته باشد و به قطعات دیگر ماشین آلات صنعتی صدمه وارد نکند.

بلبرینگ صنعتی بیشترین کاربرد را در صنعت دارد و قابلیت تحمل درجه حرارت بالا در سری های خاص را بر عهده دارد. لازم به ذکر است بدانیم در صورتی که اختلال در کار بلبرینگ صنعتی و یا شکست آنها رخ دهد، ضررهای بسیار پرهزینه به سیستم و ماشین آلات تحمیل می‌شود.

کاربرد انواع بلبرینگ صنعتی

راهنمای انتخاب بلبرینگ صنعتی

آشنایی با انواع بلبرینگ صنعتی نحوه انتخاب بلبرینگ صنعتی به این صورت است که در انتخاب بلبرینگ صنعتی باید دانش فنی و تجربه به طور همزمان وجود داشته باشد و چون این محصول بار زیادی را تحمل می کند، باید از جنس مرغوب و با کیفیت باشد. اگر شما دوستان عزیز تجربه کافی در انتخاب این محصول ندارید، بهتر است با کارشناسان و متخصصین این محصول مشورت کنید و از اطلاعات آنها بهره‌مند شوید و سپس اقدام به خرید کنید.

از دیگر موارد انتخاب بلبرینگ صنعتی این است که تعویض ان باید آسان باشد و نگهداری و بازرسی دستگاه را آسان کند. بنابراین مهم ترین پارامتر هایی که باید در انتخاب بلبرینگ های صنعتی مد نظر قرار دهیم عبارتند از بارهای وارده به بلبرینگ، فضای موجود جهت نصب، شرایط محیطی، عدم همراستایی، سرعت دورانی، دقت در کار، سختی، نصب و پیاده سازی، هزینه نصب، دمای محیط کار و غیره.

بنابراین بلبرینگ ها و یاتاقان ها یک وسیله مهم و کاربردی در ماشین آلات و در صنایع هستند که باید در خرید آن آگاهی کافی و تجربه لازم را داشته باشید. شما هموطنان گرامی برای سفارش این محصول می توانید به صورت اینترنتی و آنلاین اقدام کنید و یک بلبرینگ محکم، مقاوم، ضد زنگ و با کیفیت از ما تهیه کنید.

راهنمای انتخاب بلبرینگ صنعتی

برند های بلبرینگ صنعتی

آشنایی با انواع بلبرینگ صنعتی همانطور که گفتیم بلبرینگ های صنعتی در برندهای مختلف در سراسر کشور ساخته شده‌اند. گروه های فنی مهندسی مجرب و کارآمد زیادی در کشورمان هستند که این محصول را با کیفیت عالی توزیع و پخش می کنند. برندهای معروف این محصول عبارتند از ناچی، کویو، تیمکن، skf، ntn، ina،nsk و غیره.

قیمت بلبرینگ صنعتی در بازار به علت بالا و پایین آمدن ارز و دلار روز به روز در حال تغییر می باشد و شما می توانید این محصول را از سایت ما با قیمت مناسب و ارزان تر خریداری کنید.

شناخت برترین و مهم ترین برند های سازنده بلبرینگ کمک زیادی به صنعتگران برای انتخاب و خرید این قطعه مهم و کاربردی دارد. بنابراین اصل بودن و با کیفیت بودن این نوع بلبرینگ نقش مهمی در افزایش عمر تجهیزات صنعتی دارد.

اگر شما دوستان عزیز به هر نحوی به صورت مستقیم و حضوری نمی توانید از ما خریداری کنید ما به شما توصیه می کنیم به صورت آنلاین و اینترنتی از محصولات ما دیدن و خریداری کنید. کافیست با یک تماس ساده با ما در ارتباط باشید و درخواست خود را ثبت کنید.

بلبرینگ صنعتی به علت تاثیر مثبتی که در صنعت و پیشرفت آن داشته است، مورد توجه خیلی از مردم قرار گرفته است. بلبرینگ ها برخلاف ساختمان ساده که دارند، دارای استانداردهای بسیار دقیقی در طراحی مکانیکی و همچنین متریال به کار رفته دارند و تولید آنها در سطح جهانی تنها توسط چند برند معتبر برای کاربر های سنگین صورت می پذیرد.

اشتراک گذاری مطلب

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *