SKF پخش

تماس و مشاوره

کاربردهای بلبرینگ SKF

خرید بلبرینگ کویو اصل

خرید بلبرینگ کویو اصل شرکت  koyo یک شرکت بسیار معتبر در زمینه ی تولید انواع بلبرینگ است که این برند از جمله محصولات ساخت کشور ژاپن است که به‌ علت برخورداری از کیفیت بالا و نیز انطباق‌ پذیری عالی با محیط، طرفداران زیادی را از سراسر جهان به خود جذب نموده‌ است.

این کمپانی خصوصی توسط شخصی به نام zenichiro ikeda راه‌ اندازی شد. آنها در آغاز کار به فروش یاتاقان‌ های دولتی مشغول بودند، ولی درست از سال ۱۹۳۵ به تولید محصولات کویو پرداختند.

رولبرینگ skf

پیشنهاد میکنیم مقاله رولبرینگ SKF را نیز مشاهده نمایید ما در این مقاله اطلاعات کاملی در مورد رولبرینگ داده ایم!

شناسایی بلبرینگ کویو اصل

خرید بلبرینگ کویو اصل واقعیتی که وجود دارد این است که در حال حاضر تشخیص بلبرینگ اصلی از تقلبی کار بسیار سختی است و مواردی مانند لوگوی شرکت، نوع بسته‌ بندی محصول، نوع و اندازه ی فونت و ظاهری که محصول دارد همانند گذشته نمی‌ تواند محلی برای شناسایی باشد. حتی در مواقعی شاهد این‌ موضوع خواهید بود که محصولات تقلبی از قیمت بالایی برخوردار هستند و لزوماً همه‌‌شان ارزان‌ قیمت نیستند.

لذا از آن جایی‌ که شرکت بلبرینگ کویو عضو WBA یا انجمن جهانی برینگ ها است، همکاری نزدیکی را با این انجمن دارد.

برای اینکه بتوانید بلبرینگ اصلی را از فیک را تشخیص دهید، یکی از راه‌ های شناسایی تاثیرگذار کمک گرفتن از برنامه‌ ای است که توسط انجمن WBA به مشتریان محصولات کویو ارائه‌ شده است.

نمایندگی SKF

پیشنهاد میکنیم مقاله نمایندگی SKF را نیز مشاهده نمایید ما در این مقاله اطلاعات کاملی در مورد نمایندگی داده ایم!

اورجینال یا تقلبی بودن بلبرینگ کویو با نصب اپلیکیشن WBA CHECK

خرید بلبرینگ کویو اصل اتحادیه ی جهانی برینگ با ابتکاری که از خود نشان داد، خدمت ارزنده‌ ای را به مشتریان خود کرد تا بتوانند در کمتر از چند ثانیه بلبرینگ‌ های اصلی از تقلبی را تشخیص دهند. این برنامه مورد تأیید بسیاری از تولید کنندگان بلبرینگ در عرصه ی بین‌ المللی مانند NACHI، MTN، NSK، TIMKEN و غیره می‌ باشد که با توجه به نوع گوشی همراه می‌ توانید آن را از اپ استور یا گوگل پلی دانلود کنید.

نحوه ی استفاده از اپلیکیشن WBA CHECK

با فعال کردن برنامه وارد آن شوید و بارکدی که بر روی بسته‌ بندی بلبرینگ وجود دارد را اسکن کنید که یکی از نماد های زیر بر روی گوشی شما ظاهر می‌ شود:

1-نشانه ی هشدار:

 به‌ معنای ناشناخته بودن یک کد است که به شما هشدار می‌ دهد و تقلبی بودن محصول را نشان می‌ دهد و در هیچ شرایطی بدون تأیید سازنده نباید استفاده شود.

2-نشانه ی احتیاط:

 به‌ معنای شناخته شدن یک کد است، ولی بار ها اسکن شده‌ است. بهتر است جهت حفظ ایمنی توصیه ی سازنده را در پاسخ دنبال کنید.

 دقت کنید که اگر بر روی بسته‌ بندی یا محصول، بارکد یا کدی وجود ندار،د علامت این است که محصول مورد نظر یا هنوز کد ندارد و یا یک محصول قدیمی است.

در پایان اگر راجع‌ به اصل و صحت محصول تردید دارید با سازنده تماس حاصل کنید.

پیشنهاد میکنیم مقاله کریس SKF را نیز مشاهده نمایید ما در این مقاله اطلاعات کاملی در مورد گیریس داده ایم!

اورجینال یا تقلبی بودن بلبرینگ کویو با نصب اپلیکیشن WBA CHECK

خرید بلبرینگ کویو اصل

خرید بلبرینگ کویو اصل به دلیل کیفیت بالا، برخورداری از طول عمر زیاد، سازگار بودن با محیط‌ زیست و استفاده از متریال با کیفیت و گستردگی و تنوع بالای محصولات همگی باعث شده‌ است تا بسیاری از متقاضیان به‌ دنبال خرید بلبرینگ‌ های کویو باشند و به یکی از مورد علاقه‌ های افراد تبدیل‌ شده باشد، اما یکی از مشکلات بسیار رایجی که خریداران در زمان انتخاب و خرید محصولات از کمپانی‌ های شناخته‌ شده و مطرحی مثل کویو ژاپن دارند، این است که انواع تقلبی این محصول در بازار زیاد است.

محصولاتی که از کیفیت بسیار پایینی برخوردار هستند، در صورت خریداری و استفاده از آنها ممکن است منجر به آسیب‌ های جبران‌ ناپذیر در وسایل شود.

فراموش نکنید که در هنگام خرید، قیمت محصولات اصلی بلبرینگ کویو در مقایسه با غیراصلی ها بیشتر است و این هم یکی از راه‌ های شناسایی محصول اورجینال می‌ باشد.

ولی در این‌ میان کسانی هستند که محصولات تقلبی را با همان قیمت بلبرینگ اصلی کویو در بازار به مشتریان می‌ فروشند، پس هوشمندانه عمل کنید و در این کار تنها به قیمت خرید بلبرینگ کویو اکتفا نکنید و خرید خود را از شرکت‌ هایی که دارای سابقه و اعتبار خوبی هستند، انجام دهید.

خرید بلبرینگ کویو اصل

لیست قیمت بلبرینگ کویو

خرید بلبرینگ کویو اصل با در نظر گرفتن نوساناتی که در بازار وجود دارد و نیز عدم ثبات نرخ ارز، برای این محصولات نمی‌ توان قیمت ثابت و واحدی را در نظر گرفت.

علاوه‌ بر آن گاهی قیمت بلبرینگ کویو به‌ صورت روزانه زیاد می‌ شود و این افزایش قیمت باعث می‌ شود تا عده‌ای از خرید خود منصرف شوند، پس لازم است برای اطلاع از آخرین و به‌ روز ترین قیمت بلبرینگ کویو با نمایندگی‌ های مجاز این محصول تماس بگیرید و یا از طریق دنبال کردن وب‌سایت های فروشگاهی این شرکت از قیمت واقعی آن آگاهی داشته باشید.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت بلبرینگ کویو

– طول عمر و دوام.
– میزان تحمل بار.
– اندازه و ابعاد.
– دقت کارکرد.
– استحکام و پیش بار گذاری.
– قطر حلقه ی داخلی و ضخامت خارجی.
– متریال کاربردی و جنس آن.
– مدل بلبرینگ و مشخصات فنی بلبرینگ کویو.
– نوع فروش که می‌ تواند فروش مستقیم و فروش واسطه‌ ای باشد.
– نوع فروشگاه عرضه‌ کننده بازار.
تمام مواردی که بیان شد، همگی در افزایش و کاهش قیمت بلبرینگ اثرگذار هستند.

روش تشخیص انواع بلبرینگ کویو اصل

دلیل انتخاب بلبرینگ KOYO

خرید بلبرینگ کویو اصل بلبرینگ و محصولات تولیدی این شرکت سازگاری زیادی با محیط‌ زیست دارد و منجر به صرفه‌ جویی در مصرف انرژی و بازیافت می‌ گردد. همچنین با ترکیب مهندسی تخصصی در طراحی و فناوری توانایی تولید و توسعه ی طیف گسترده‌ ای از بلبرینگ‌ های پیشرفته که با نام بلبرینگ‌ های پیشرفته ی کویو شناخته می‌ شوند را به دست آورده‌ است.
از با اهمیت‌ ترین خصایص این شرکت استفاده از تکنولوژی‌ های جدید و مدرن برای تولید بلبرینگ با قطر فوق‌ العاده بزرگ تا بلبرینگ با قطر مینیاتوری و داخلی کوچک و دیگر محصولات صنعتی و نیز بهره‌ گیری از متریال جدید است.
به‌ همین خاطر است که همیشه گزینه ی اول تکنسین‌ ها و متخصصان بوده‌ است و اعتبار زیادی در نزد آنان دارد.
از سوی دیگر یکی دیگر از فاکتور های مؤثر در پیشرفت و رشد این برند تجاری، داشتن ۱۸ کارخانه ی برینگ در ۷ کشور مختلف جهان و نیز ۶ مرکز مهندسی و فنی تحقیق و توسعه در ۳ قاره است که جهت برطرف‌ شدن نیاز های مشتریان ایده‌ های نو و جدیدی را پیاده‌ سازی می‌ کند.

دلیل انتخاب بلبرینگ KOYO

سیر تکاملی خرید و فروش بلبرینگ

در طول چند سال گذشته خرید و فروش بلبرینگ های کم قیمت به‌ ویژه بلبرینگ‌ های چینی بسیار زیاد شده‌ است و ما شاهد عرضه و تقاضای وسیعی در این زمینه بوده‌ ایم. بازار و فضای مجازی گواهی است بر این ادعا که هر روز بر تعداد این نوع موارد اضافه می‌ شود، ولی چیزی که هم‌ اکنون با آن روبرو شده‌ ایم، فروش بلبرینگ‌ های غیر اصلی با نام برند یک شرکت معتبر است که در سطح گسترده ای عمل می‌ کند و کیفیت پایینی دارد، اما در ظاهر شباهت بسیاری به نمونه ی اصلی دارد.

در زمان خرید بلبرینگ‌ های تقلبی یا غیراصلی مارک کویو به پیامد های قرارگیری این بلبرینگ‌ های ارزان‌ قیمت و مصطلحا مارک در بازسازی موتور اتومبیل فکر کنید، چون‌ که یک ایراد یا نقص فنی کوچک احتمال تبدیل شدن به آسیب بزرگی را خواهد داشت که به فاجعه تبدیل شود.

اشکال بزرگ تر این قضیه زمانی خود را نشان می‌ دهد که با تعبیه ی بلبرینگ های تقلبی در چرخ خودروی شما خطر تصادف و جراحات و مرگ را برایتان در پی خواهد داشت، البته ممکن است شما این انتخاب را کاملاً اشتباه انجام داده باشید، به تصور اینکه یک برند معتبر را خریداری کرده‌ اید.

چند راهکار آسان برای شناسایی بلبرینگ کویو اصل

  • تلاش نکنید تا خودتان به‌ تنهایی بلبرینگ اصل کویو را تشخیص دهید.
  • این کار باید از طریق تماس یا مراجعه به وب‌سایت انجام شود و با کارشناسان متخصص در این زمینه گفتگو کنید.
  • با افرادی که فکر می‌ کنید امکان دارد در فعالیت‌ های غیر قانونی شرکت داشته باشند، در ارتباط نباشید و تماس نگیرید.
  • برای حفظ اصالت کار بهترین راهکار این است که از عاملیت های مجاز که به فروش بلبرینگ کویو می‌ پردازند کمک بگیرید و خرید خود را از آنجا انجام دهید.
چند راهکار آسان برای شناسایی بلبرینگ کویو اصل

نمایندگی فروش بلبرینگ کویو

خرید بلبرینگ کویو اصل کمپانی بلبرینگ  KOYO از راه‌ هایی مثل وب‌سایت های اینترنتی و یا دادن نمایندگی‌ های مجاز فروش به کشور های دیگر مثل انگلیس، هند، چین، ژاپن و غیره محصولات خود را به فروش می‌ رساند، ولی متأسفانه این برند تجاری معتبر به‌ علت تحریم‌ های موجود در ایران هیچ نماینده ی فروشی ندارد و تنها از طریق عقد قرارداد با بعضی شرکت‌ ها محصولات خود را به شکلی مستقیم یا به‌ صورت واسطه‌ ای واگذار می‌ کند.

همه متقاضیان می‌ دانند که وقتی خرید خود را از نمایندگی‌ های معتبر و مجاز محصولات خارجی انجام دهند، کمترین امتیازی که به مشتری‌ ها می‌دهد این است که از خریدشان هیچ نگرانی ندارند و می‌ توانند نسبت‌ به کیفیت و اصل بودن محصولات کویو اطمینان خاطر پیدا کنند.

توصیه ی ما به مشتریان گرامی این است که حتما کلیه خرید های خود را از نمایندگی‌ های مجاز انجام دهند.

اشتراک گذاری مطلب

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *