SKF پخش

تماس و مشاوره

بلبرینگ و رولبرینگ NSK

انواع روش های پایش وضعیت بلبرینگ ها

بلبرینگ و رولبرینگ NSK:  یکی از برندهای معروف و با کیفیت هستند که کاربرد زیادی دارند. این محصول در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. بلبرینگ و رولبرینگ NSKدر دنیا جز برترین برند محسوب می‌شود. این محصول یک برند ژاپنی است که در سال ۱۹۱۶ میلادی به ثبت رسید.

این نوع بلبرینگ با استانداردهای لازم ساخته شده است و بلبرینگ و از سایز های بسیار کوچک مینیاتوری در ساعت ها، ابزار دقیق و تجهیزات پزشکی تولید شده است و تا سایز های بزرگ در ابزار سازه های نظامی و هوایی و کشتی ها نیز تولید و عرضه می‌شود. جعبه های این محصول به رنگ قرمز و سرمه ای هستند.

این محصول به صورت روانکاری شده و آماده نصب بر روی ماشین آلات در بازار عرضه می شود. نوع روانکاری بلبرینگ ها و رولبرینگ ها بر طول عمر آنها می افزاید.

بلبرینگ و رولبرینگ NSK

تاریخچه شرکت بلبرینگ NSK

بلبرینگ ان سی کی تاریخچه پیشینه ای دارد، یعنی شرکت NSK در سال ۱۹۹۰ در توکیو ژاپن تاسیس شد و همچنین این شرکت در سال ۱۹۶۰ اولین دفاتر فروش خود را در آمریکا افتتاح کرد. بنابراین اگر بخواهیم تاریخچه این شرکت را برای شما بازگو کنیم باید بگوییم که این شرکت پس از آن در سال ۱۹۷۰ کارخانجات متعددی در برزیل، آمریکا، انگلستان افتتاح کرد که بسیار موفق بودند. این شرکت در سال ۱۹۹۰ با خرید گروه های مختلف دفاتر فروش و کارخانجات خود را در کشورهای مختلف توسعه داد، سپس در سال ۲۰۱۰ مراکز فناوری و تولید این کارخانه در کشور آلمان و اروپا گسترش پیدا کرد.

اکنون بیشتر از ۳۰۵۰۰ نفر در بیش از ۶۰ کارخانه این شرکت در سراسر دنیا مشغول به کار هستند و خوشبختانه روزانه تقریباً ۳۰ میلیون بلبرینگ و رولبرینگ در کارخانه های ان سی کی در حال تولید می باشد.

شما در حال خواندن مقاله بلبرینگ و رولبرینگ NSK هستید.

پخش بلبرینگ SKF

اگرقصد خرید بلبرینگ SKF با ضمانت اصالت کالا را دارید حتما این لینک را دنبال نمایید

بلبرینگ و رولبرینگ NSK

انواع بلبرینگ NSK

اکنون به تعدادی از انواع بلبرینگ NSK اشاره می کنیم:

بلبرینگ شیار عمیق یکی از انواع بلبرینگ های معروف و معتبر است که از جنس فولاد ضد زنگ ساخته شده است. این بلبرینگ دارای شیار جازدنی بوده و در دو نوع دیگر، تک ردیفه و دو ردیفه قابل خرید برای مشتریان است. بلبرینگ شیار عمیق به دلیل توانایی کارکرد در دور بالا و طراحی ساده، کاربرد وسیعی دارد. به بلبرینگ شیار عمیق ، بلبرینگ صنعتی ۶۰۰۰ نیز گفته می شود.

بلبرینگ مینیاتوری یکی از مدل‌های بلبرینگ شیار عمیق است که بسیار کوچک است و در ساعت ها و وسایل کوچک استفاده می شود. بلبرینگ تک ردیفه NSK یکی از انواع بلبرینگ و رولبرینگ های دیگر است که کاربرد زیادی دارد و از فولاد با کیفیت ساخته شده و بارهای محوری و شعاعی زیادی را تحمل می کند.

کدهای بلبرینگ های شیار عمیق تک ردیفه بسیار مختلف هستند و تولید کنندگان و خریداران می توانند از روی پسوندها و کد ها نشانه گذاری کنند و سپس اقدام به خرید کنند.

جهت دریافت استعلام قیمت بلبرینگ و رولبرینگ NSK با ما تماس بگیرید.

رولبرینگ SKF

اگرقصد خرید رولبرینگ SKF با ضمانت اصالت کالا را دارید حتما این لینک را دنبال نمایید

کاربردهای بلبرینگ NSK

بلبرینگ کف گرد می تواند بار محوری را تحمل کند، اما بارهای شعاعی را نمی تواند تحمل کند. به طور معمول از قفسه های فولادی فشرده و همچنین شیارهای برنجی ماشین کاری شده برای بلبرینگ های یک طرفه استفاده می شود.

بلبرینگ کف گرد برند NSK در صنعت بسیار به کار می‌رود و کاربردی ترین نوع در صنعت محسوب می شود. بلبرینگ NSK لهستان از بلبرینگ های معروف و با کیفیتی است که در کشور لهستان ساخته می شود و کسانی که در این حرفه مشغول به کار هستند، می‌دانند که بلبرینگ NSK لهستان از بلبرینگ های مرغوب و مقاومی هستند که در صنعت به کار می رود و بار زیادی را تحمل می کند.

به طور کلی بلبرینگ های شیار عمیق NSK نامی شناخته شده برای تمامی صنعتگران هستند، یعنی از کاربرد دیگر این محصول، استفاده آنها در خودروها می باشد. از کاربرد دیگر بلبرینگ ها در ماشین آلات، کارخانه ها، موتورخانه ها، دستگاه‌های خودپرداز، لوازم خانگی و ساختمانی، بالابر ها و آسانسور ها، پله های برقی، تجهیزات بیمارستانی، دستگاه شرکتی، ماشین آلات، کارگاه ها و کارخانه ها، در انواع اتومبیل، دوچرخه و موتورسیکلت و غیره می باشد، یعنی در هر جایی که نیاز به چرخش باشد بلبرینگ ها به کار می روند.

در واقع از مهمترین اختراعات بشر بلبرینگ ها هستند. چون که بدون این قطعه هیچ چرخشی به راحتی قادر به چرخیدن نخواهد بود.

بلبرینگ ها ساختار گوناگون و همچنین در جنس های مختلف و در درجه کیفی مختلفی تولید و ساخته شده اند که هر یک می تواند در طول عمر آنها تاثیر گذار باشد. امروزه کاربردهای بلبرینگ ها را می توانید در اکثر وسایل کاربردی از منزل تا خودرو و محل کار تماشا کنید.

رولبرینگ SKF

 به دنبال خرید محصولات برند SKF هستید پس حتما این لینک را دنبال نمایید

بیرینگ ها

انواع رولبرینگ NSK

انواع رولبرینگ NSK را می توان رولبرینگ های مخروطی NSK ، رولبرینگ استوانه ای، رولبرینگ کروی، رولبرینگ های کف گرد و بشکه ای نام برد که هر کدام ویژگی های خاصی دارند. رولبرینگ های مخروطی یکی از محبوب ترین و پر مصرف ترین کالاهایی هستند که در صنعت برای مصارف مختلف و متنوعی استفاده می شوند. این محصولات توسط برند های معروف در دنیا تولید می شوند که هر کدام از آن مزایای مصرف تولید خاص خود را دارد.جهت دریافت مشاوره در رابطه با انواع بلبرینگ و رولبرینگ NSK با ما تماس بگیرید

رولبرینگ مخروطی NSK یکی از پرفروش ترین رولبرینگ موجود در بازار است که از خرید و فروش بالایی برخوردار است. رولبرینگ استوانه ای به شکل استوانه می باشد و ظرفیت بار شعاعی بالا دارد و برای سرعت های بالا مناسب می باشد. جنس قفس های استوانه ای از فولاد یا برنج پرس شده است، اما گاهی از قفس های پلی آمید قالب نیز استفاده می‌شود.

رولبرینگ کف گرد برند NSK با به کارگیری طراحی های مختلف و ساچمه های با شکل های گوناگون، طراحی و تولید می شود. این رولبرینگ ها جزو رولبرینگ های خاص محسوب می‌شوند.

رولبرینگ کف گرد از ساچمه هایی که بر روی یک قفسه با واشر هستند تشکیل می شود. نوع اتصال رولبرینگ کف گرد بر روی محور هایی است که به صورت عمودی قرار می گیرند، از این رو از انواع و اشکال مختلفی از ساچمه های فولادی در تولید رولبرینگ های کف گرد استفاده می شود که مهم ترین آنها ساچمه های استوانه ای هستند.

رولبرینگ

کاربردهای رولبرینگ NSK

رولبرینگ ان اس کی کاربردهای زیادی دارد. رولبرینگ NSK توپ های حاملی هستند که با نصب در ماشین آلات کمک به افزایش سرعت، حرکات نرم، عدم اصطکاک در بین دو فلز و کاهش دما خواهد شد. کاربردهای رولبرینگ ها در خودرو مانند چرخ ها، پلوس، فرمان، گیربکس و دینام باعث می شود خودرو به راحتی به حرکت در بیاید.

از دیگر کاربرد این محصول ممانعت از سایش است. بلبرینگ ها بین قطعات فلزی چرخان قرار گرفته و مانع از برخورد آنها به هم می شود، در نتیجه عدم برخورد آنها باعث می‌شود سایش بین دو فلز ایجاد نشود و آسیب نبیند. اگرچه رولبرینگ ها مانع از آسیب دیدن می شوند و باعث می‌شود اصطکاک بین آنها ایجاد نشود، اما کاربرد دیگری هم دارند، به طوری که آنها سرعت را افزایش می‌دهند و دما را کنترل می‌کنند و به همین دلیل باعث هدر رفت انرژی نخواهند شد.

از اصلی ترین و مهم ترین اجزای تشکیل دهنده رولبرینگ ها، ساچمه ها می باشند. از کاربرد دیگر رولبرینگ ان اس کی می توان در پمپ ها، دمنده ها، ماشین آلات عمومی و کاهش دهنده سرعت اشاره کرد که توانایی تحمل بار شعاعی بالایی را دارند و در مواردی که سرعت کم و متوسطی دارند از این بلبرینگ استفاده می شود.

در قسمت های خودرو مثل گیربکس، فرمان و کلاچ از رولبرینگ NSK استفاده می شود. رولبرینگ های مخروطی جز پرکاربردترین نوع رولبرینگ ها محسوب می شوند. این رولبرینگ ها قابلیت زیادی دارند و به این دلیل در دسته پر فروش‌ ترین محصولات صنعتی قرار گرفته اند.

ویژگی ها و مشخصات بلبرینگ و رولبرینگ NSK

شرکت NSK تولید کننده بهترین بلبرینگ و رولبرینگ ها است. این شرکت بلبرینگ های با کیفیت را در اندازه ها و انواع مختلفی تولید می کند و عرضه بازار و مراکز فروش می کند. هدف اصلی این شرکت کیفیت بالای محصول و ارائه خدمات جهانی است و بلبرینگ ها و رولبرینگ های NSK محبوبیت زیادی در بین مصرف کنندگان دارند، به همین دلیل نمونه تقلبی آن زیاد است.

توجه داشته باشید که محصولات NSK را از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید. این بلبرینگ ها به صورت ساده یا مدل آب بند تولید می شوند. در بلبرینگ های تک ردیفه شیار عمیق این محصول روی رینگ های آن شیارهای قرار دارد تا ساچمه روی اشیا قرار بگیرد و هر چه این شیار ها عمیق تر باشد، باعث افزایش ظرفیت بار شعاعی می شود.

از مشخصات دیگر محصول این است که از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است. همچنین بلبرینگ و رولبرینگ برند NSK برای تحمل بارهای سنگین تولید شده است.

طراحی بهینه، اصطکاک کم، تنوع سایز، مقاومت بالا در برابر بار و حرارت تحمل بار شعاعی و محوری از ویژگی های دیگر این محصول هستند.

اگر به دنبال خرید بلبرینگ و رولبرینگ NSK با ضمانت اصالت کالا هستید با ما تماس بگیرید.

بلبرینگ شیار عمیق SKF

راهنمای خرید بلبرینگ و رولبرینگ NSK

فروشگاه ما عرضه کننده محصولات باکیفیت است و کارشناسان ما در این سایت شما را در انتخاب بهترین بلبرینگ همراهی خواهند کرد. حتماً در هنگام خرید بلبرینگ NSK دقت کافی داشته باشید، زیرا به دلیل درخواست بالای بلبرینگ های ژاپن،ی برخی از سودجویان بلبرینگ های بی کیفیت را به صورت تقلبی به مشتریان ارائه می دهند.

قیمت بلبرینگ nsk در نمایندگی های فروش ما و در سایت ما بسیار مناسب و با خدمات ویژه به مشتریان ارائه داده می شود. همانطور که می دانید قیمت بلبرینگ ها برای اغلب افراد در اولویت است و سعی دارند محصولی که خریداری می کنند قیمت مناسب تری داشته باشد، ما نیز به شما پیشنهاد می کنیم در هنگام خرید به اصل بودن این محصول توجه کنید و قیمت بلبرینگ واقعی را در سایت ما جستجو کنید.

خرید مستقیم و بی واسطه هم برای فروشنده و هم برای خریدار از سود بالایی برخوردار است. ما نیز به شما توصیه می کنیم در خرید این محصول به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری مطلب

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *