SKF پخش

تماس و مشاوره

بلبرینگ و رولبرینگ NACHI

بلبرینگ و رولبرینگ ناچی

بلبرینگ و رولبرینگ  NACHI : ها از مهم ترین قطعات صنعتی هستند که در صنایع مختلف به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرند. بلبرنیگ های شیار عمیق، بلبرینگ های کف گرد ، بلبرینگ های تماس زاویه ای و … نمونه ای از این محصولات هستند که امروزه توسط برند های بزرگی در دنیا به تولید رسیده و عرضه می شوند.

اگر به دنبال استفاده از محصولی مرغوب هستید پیشنهاد ما به شما بلبرینگ و رولبرینگ NACHI است. شرکت ناچی از قدیمی ترین و موفق ترین شرکت های تولید قطعات صنعتی در دنیا است که به واسطه کیفیت بالایی که محصولات آنها دارد، شهرت زیادی کسب کرده است.

اگر که با صنعت و قطعاتی که در ماشین آلات صنعتی استفاده می شود سروکار داشته باشید، به طور حتم با بلبرینگ و رولبرینگ آشنا هستید و می دانید چه اندازه این موارد اهمیت دارند، به طوری که بدون آنها تقریبا می توان گفت که هیج دستگاهی دیگر قادر به کار کردن نیست.

اصلی ترین وظیفه بلبرینگ این است که بر روی ماشین آلات نصب شود و اصطکاک تولید شده را کنترل کند و علاوه بر این به چرخش دستگاه نیز کمک کند.

در ادامه این مطلب ضمن اینکه بیشتر در رابطه با بلبرینگ و رولبرینگ صحبت می کنیم، با شرکت NACHI نیز آشنا خواهید شد

معرفی شرکت بلبرینگ NACHI

در رابطه با بلبرینگ و رولبرینگ  NACHI می باید گفت که بلبرینگ NACHI از با کیفیت ترین بلبرینگ هایی است که در صنعت شناخته شده است. شرکت ناچی برای اولین بار کار خود را در سال 1928 میلادی در کشور ژاپن آغاز کرد و امروزه با برنامه ریزی های دقیق و به کار گیری پیشرفته ترین تکنولوژي و حرفه ای ترین مهندسین، توانسته که به یکی از پر قدرت ترین خط تولید انواع قطعات صنعتی به خصوص بلبرینگ ها ، تبدیل شود .

جالب است بدانید که علاوه بر نیروی انسانی، در کارخانه های این گروه از انواع ربات ها و دستگاه های پیشرفته که روند کار را سریع تر می کنند نیز استفاده گسترده می کنند.

شعبه اول و اصلی شرکت ناچی در شهر توکیو پایتخت کشور ژاپن قرار دارد، اما این گروه توانست طبق آمار سال 2014 تعداد 50 شعبه فعال در سراسر دنیا داشته باشد که از این تعداد 28 شعبه در کشور های مختلف دنیا و 22 مورد آن در کشور ژاپن واقع است. البته توجه کنید که NACHI فقط به تولید بلبرینگ نمی پردازد و قطعات دیگر صنعتی همانند کنترلرها ، بیرینگ ها ، سوپاپ ها ، الکتروموتورها ، پمپ ها ، فولاد های ویژه ، کوره های صنعتی ، ماشین آلات، ابزار برش ، ابزار سوراخ کاری ، چرخ دنده ها ، ابزار های ماشینی ، ربات ها ، جوش قوس الکتریکی ، ماشین آلات رول فرمینگ دقیق ، دریل ها و … را نیز در بالا ترین کیفیت به تولید می رساند .

شما در حال خواندن مقاله بلبرینگ و رولبرینگ  NACHI  میباشید

پخش بلبرینگ SKF

اگرقصد خرید بلبرینگ SKF با ضمانت اصالت کالا را دارید حتما این لینک را دنبال نمایید

رولبرینگ مخروطی

بلبرینگ NACHI چیست ؟

بلبرینگ ناچی از با کیفیت ترین نمونه محصولات در سراسر دنیا می باشد که به دلیل همین کیفیت بالا است که متقاضیان آن روز به روز افزایش پیدا می کنند و محصولات این گروه به صورت گسترده به شهر های بزرگ و کوچک دنیا صادر می شود .

شاید بپرسید دلیل این همه استقبال از بلبرینگ NACHI چیست ؟ در این بخش قصد داریم که به صورت موردی برخی از مزیت های مهم این نمونه را بیان کنیم تا بیشتر به کیفیت بالای آن پی ببرید .

۱ ) استفاده از مواد مرغوب : در روند تولید تمامی محصولات این شرکت از با کیفیت ترین و مرغوب ترین مواد استفاده شده است که همین امر باعث استحکام و کیفیت بالای محصول شده است .

۲ ) طراحی اصولی : اشاره کردیم که تمامی گروه ناچی را افراد متخصص و یا ماهر تشکیل داده است، به عبارت دیگر تمامی موارد از طراحی تا برنامه ریزی به صورت دقیق پیاده سازی می شود .

۳ ) قیمت مناسب : به نسبت هزینه ای که می پردازید کیفیت بالایی را دریافت می کنید، پس میتوان گفت استفاده از محصولات ناچی به صرفه است .

۴ ) استفاده از تجهیزات پیشرفته : تمامی اقدامات لازم در زمینه تولید بلبرینگ ها همانند طراحی ، برش ، حرارت و … توسط پیشرفته ترین و دقیق ترین ابزار های موجود در دنیا انجام می گیرد .

۵ )‌ عمر طولاتی : بدیهی است که با توجه به مزیت هایی که ذکر شده، بلبرینگ های ناچی استحکام بالایی داشته و چرخه عمر مفید طولانی تری به نسبت دیگر نمونه های بی کیفیت دارد .

۶ ) تنوع بالا : هر نوع بلبرینگی که نیاز دارید را میتوانید از برند ناچی تهیه کنید .

۷ ) سرعت بالا : طراحی محصولات ناچی معمولا برای سرعت بالا طراحی می شوند .

رولبرینگ SKF

اگرقصد خرید رولبرینگ SKF با ضمانت اصالت کالا را دارید حتما این لینک را دنبال نمایید

بلبرینگ های ته گرد

انواع بلبرینگ NACHI

در رابطه با بلبرینگ و رولبرینگ  NACHI می توا بیان کرد که انواع بلبرینگ ناچی را در این بخش مورد بررسی قرار خواهیم داد :

۱ ) بلبرینگ‌های شیار عمیق NACHI : بلبرینگ های شیار عمیق از ساده ترین و در عین حال پر کاربرد ترین بلبرینگ های موجود در بازار هستند که ناچی در بالا ترین کیفیت آنها را به تولید می رساند. هر دو نوع شیار عمیق دو ردیفه و تک ردیفه با استفاده از معیار ها و استاندارد های رسمی جهانی ساخته شده و به دست مشتری می رسد .

۲ ) بلبرینگ‌های تماس زاویه‌ای NACHI : بلبرینگ های سری 7000 یا تماس زاویه‌ای از دیگر پرفروش ترین محصولات ناچی هستند که در صنعت از آنها استفاده زیادی می شود. از اصلی ترین ویژگی این نمونه این است که می توانند هر دو نیروی محوری و شعاعی را تحمل کنند .

۳ ) بلبرینگ‌های کف گرد NACHI : این نمونه ها فقط میتوانند که نیروی محوری را تحمل کنند، پس نباید که در محل هایی که نیروی شعاعی وارد می شود از آنها استفاده کرد. بلبرینگ کف گرد یک طرفه، یک طرفه با واشر محفظه کروی و واشر نگهدارنده و کف گرد دو طرفه از مهم ترین نوع بلبرینگ های کف گرد هستند که توسط برند ناچی به تولید می رسند .

۴ ) بلبرینگ‌های خود تنظیم NACHI : جالب است بدانید که این بلبرینگ ها برای اولین بار توسط مهندسان SKF ، از دیگر برند های مطرح در دنیا طراحی و اختراع شد، اما امروزه دیگر برند های بزرگ همانند NACHI نیز این نمونه ها را به تولید می رسانند.

بلبرینگ خود تنظیم ناچی بدون کاسه نمد، بلبرینگ خود تنظیم ناچی با کاسه نمد در دو طرف بلبرینگ ، بلبرینگ خود تنظیم NACHI با حلقه داخلی عریض، سه نمونه از بلبرینگ های خود تنظیم ساخت این گروه است .

۵ ) بلبرینگ ایگرگ NACHI : خوب است بدانید که ایگرگ همان تغییر یافته بلبرینگ شیار عمیق است. مونتاژ ساده و آسان ، مقاومت در برابر ناهمراستایی اولیه ، عمر طولانی و کاهش سطح ارتعاش و نویز از مهم ترین مزیت های آن است .

بلبرینگ کف گرد ناچی

رولبرینگ NACHI چیست؟

رولبرینگ ناچی از دیگر محصولات پر متقاضی این گروه است که در این بخش قصد داریم مورد بررسی قرار دهیم.

 از نظر ظاهری رولبرینگ ها و بلبرینگ ها با هم دیگر شباهت زیادی دارند، اما این شباهت فقط در ظاهر این محصولات است و نحوه کاربرد آنها با یکدیگر متفاوت می باشد.

رولبرینگ را میتوان زیرمجموعه ای از بلبرینگ دانست، به عبارتی رولبرینگ ها همان بلبرینگ هایی هستند که ساچمه های استفاده شده در آنها دایره ای یا کروی نیست، بلکه بر خلاف بلبرینگ ها از نوع استوانه ای می باشد. همین امر باعث می شود که غلتش در این محصولات به نسبت بلبرینگ ها بیشتر باشد .

NACHI نیز به عنوان یکی از پیشگامان در زمینه تولید انواع قطعات صنعتی، انواع رولبرینگ را با بالاترین کیفیت به تولید می رساند که شما در صورت نیاز می توانید از آنها استفاده کنید. در بخش بعدی به صورت دقیق در رابطه با انواع رولبرینگ های NACHI بحث خواهیم کرد .

انواع رولبرینگ ناچی

انواع رولبرینگ NACHI

انواع رولبرینگ هایی که توسط شرکت NACHI به تولید می رسد را در این بخش به صورت موردی و خلاصه به شما معرفی خواهیم کرد .

۱ ) رولبرینگ استوانه‌ای NACHI : ساچمه های استفاده شده در این نمونه محصولات از نوع استوانه‌ای است، به همین دلیل بار و فشار زیاد را به خوبی می تواند تحمل کند. نوع استوانه ای معمولا در دو نوع یک ردیفه و پرغلتک به تولید می رسد .

۲ ) رولبرینگ سوزنی NACHI : رولبرینگ سوزنی همان نوع استوانه‌ای است، با این تفاوت که کمی غلتک ها بلند و کم قطر تر هستند، با این اوصاف بارهای شعاعی را کمتر از نوع استوانه ای می توانند تحمل کنند اما در عوض با اینکه ضخامت کمی دارند، باز هم میتوانند فشار بار زیاد را تحمل کنند .

۳ ) رولبرینگ مخروطی NACHI : اجزای این محصول عبارت است از شیار داخلی و خارجی و غلتک‌های مخروطی. این رولبرینگ ها می توانند هم بار های شعاعی را به بهترین نحو تحمل کنند و هم بارهای محوری را، به همین دلیل در هر شرایطی میتوان از آنها استفاده کرد .

۴ ) رولبرینگ بشکه‌ای NACHI : اصلی ترین ویژگی محصول این است که به دلیل کروی بودن سطح رینگ خارجی، خاصیت خودمیزانی در آنها وجود دارد. به عبارت دیگر رولبرینگ بشکه‌ای را میتوان که در دسته بیرینگ‌های خود تنظیم قرار داد. اصلی ترین کاربرد این محصول نیز زمانی است که بارهای شعاعی ضربه‌ای به رولبرینگ وارد می شود.

کاربرد های بلبرینگ NACHI

انواع بلبرینگ ها امروزه در صنایع مختلفی همانند صنایع و لوازم ساختمانی، انواع سیستم حمل نقل ، ماشین آلات کارخانجات ، دستگاه های خودپرداز ، آسانسور ها ، پله های برقی ، اتومبیل ها ، موتور سیکلت ها ، اسکیت های چرخ دار ، تجهیزات پزشکی ، تجهیزات تصویر برداری ، دریل ، دیسک های کامپیوتر و … کاربرد دارد.

یکی از نکاتی که در حین خرید انواع بلبرینگ ها از جمله بلبرینگ های ناچی باید به آن توجه کنید، اصل بودن محصول است. به دلیل اینکه نوع و همچنین کیفیت بلبرینگ روی دستگاه شما تاثیر مستقیم دارد، به همین دلیل است که باید به بهترین نحو توسط کارشناس مربوطه انتخاب شود .

برای خرید بلبرینگ ناچی اصل باید به فاکتور های مختلفی توجه کنید که برخی از آنها را در این بخش آورده ایم :

۱ ) جعبه و وکیوم بلبرینگ : حتما در زمان خرید به بسته بندی کالا توجه کنید، زیرا که بیشتر برند های مطرح همانند ناچی یک استایل خاص خود را برای بسته بندی محصولات دارند .

۲ ) چک کردن بارکد : حتما بارکد محصول را اسکن کنید تا از اصل بودن آن اطمینان حاصل کنید .

۳ )‌ فونت مارک روی محصول : توجه کنید معمولا فونت خاصی برای بسته بندی و حکاکی روی محصول استفاده می شود، پس قبل از خرید حتما در رابطه با این موضوع تحقیق کنید .

 

۴ ) تست آنالیز متریال : این کار حرفه ای و آزمایشی است که افراد عادی نمی توانند آن را انجام دهند. در زمان خرید بهتر است این موارد را در یاد داشته باشید و همچنین سعی کنید همواره از مکانی معتبر کالای مورد نظر خود را تهیه کنید تا هم خیال خودتان راحت باشد و هم هزینه و وقت خود را هدر ندهید .

کاربردهای رولبرینگ ناچی

کاربرد های رولبرینگ NACHI

رولبرینگ ناچی اصلی را شما میتوانید که از نمایندگی های رسمی تهیه کنید، تاکید می شود که حتما از فروشگاه های معتبر تهیه کنید، زیرا که امروزه نمونه های تقلبی که ظاهری خیلی نزدیک به نمونه های اصلی دارند، در بازار افزایش پیدا کرده است .

نکته بعدی که ممکن است سوال شما هم باشد این است که چه زمانی از رولبرینگ استفاده می کنیم؟ به طور کلی در دو شرایط میتوان گفت که رولبرینگ ها کاربرد دارند که عبارت است از :

۱ ) زمانی که بار سنگین داریم : به دلیل اینکه سطح تماس در رولبرینگ ها بیشتر است، از همین رو نسبت به بلبرینگ ها بار را به صورت یکنواخت تر توزیع می کنند و همین امر باعت می شود که بار های بیشتر را بتوانند تحمل کنند .

۲ ) سرعت های پایین تر.: زمانی که سرعت به دلایلی هچون اصطکاک پایین است، میتوان از رولبرینگ استفاده کرد تا سرعت افزایش یابد .

اشتراک گذاری مطلب

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *